„Volvo FH“ – 25 metai novatoriškų sprendimų

„Volvo FH“ sulaukė didžiulės sėkmės. O vairuotojams, savininkams, saugai ir verslui naudingi novatoriški sprendimai toliau keičia žaidimo taisykles. „Reikia puoselėti kultūrą, leidžiančią žmonėms tyrinėti naujas idėjas. Ir struktūrą, įgyvendinančią klientams vertę sukuriančias idėjas“, – sako „Group Trucks Technology“ FH gaminių vadovas Staffanas Rödjedalis.
„Volvo FH“ novatoriškų sprendimų chronologija

Novatoriški sprendimai ir naujos ypatybės – „Volvo FH“ toliau evoliucionuoja.

1993 m. „Volvo Trucks“ pristatė pasauliui iki tol pažangiausią sunkvežimį „Volvo FH“.
Įdiegus ypatybes, tokias kaip D12A variklis ir „Volvo“ variklinis stabdys, techninės specifikacijos paliko įspūdį. Tačiau dar labiau sužavėjo dėmesys vairuotojui. „Volvo FH“ buvo ir toliau lieka vairuotojo svajone. Naujoji kabina sukurta galvojant apie vairuotojus. Sunkvežimiai yra darbo vieta ne tik vairuojant, bet ilsintis ar miegant. Atlikusi išsamius bandymus su daugiau kaip 1 500 vairuotojų ir sunkvežimių naudotojų, „Volvo Trucks“ galėjo sukonstruoti visiškai naują kabiną, užtikrinusią visiškai naują patirtį.
„Vairuotojas buvo dėmesio centre. Ir iki šiol yra“, – sako „Group Trucks Technology“ gaminių planavimo direktorius Matsas Karlssonas Lindhas.
Šiandien „Volvo FH“ toliau gerina darbo sunkvežimiais patirtį. Su ypatybėmis, tokiomis kaip unikali „Volvo Dynamic Steering“, užtikrinanti puikų valdymą ir tuo pačiu sumažinanti vairuotojo traumas dėl patempimų, „Volvo Trucks“ toliau skatina pažangą.

„Volvo FH“ istorija prasidėjo 9-ojo dešimtmečio viduryje. „Volvo Trucks“ turi didelę sunkvežimių gamą daugybei rinkų, tačiau reikėjo patobulinto proceso ir bendros gaminių programos platformos. Kurdama FH, „Volvo Trucks“ sukūrė eskizą būsimiems novatoriškiems sprendimams. Vienas pagrindinių plėtotės laimėjimų buvo naujoji važiuoklė. Dinamiška konstrukcija inžinieriams suteikė bendrąjį pagrindą toliau plėtoti ir kurti kiekvieno poreikiams pritaikytas ypatybes.

„Volvo FH“ modelio aerodinamikos bandymai

Su „Volvo FH“ atlikti aerodinamikos tyrimai neturėjo precedento.

„Šį pramoninio proceso patobulinimą pavadinčiau „Volvo Trucks“ širdies ir smegenų transplantacija. Jis pakeitė mūsų darbo būdą“, – sako tuo metu projektų vadovu dirbęs Janas Johnssonas.

Kaip minėta, „Volvo FH“ yra vairuotojų sunkvežimis, tačiau „Volvo“ pripažįsta ir klientų verslo poreikius. Tai buvo svarbu tiek pristatant sunkvežimį, tiek šiandien.
„Su konstrukcija atlikti aerodinamikos tyrimai neturėjo precedento. Tai leido sumažinti degalų sąnaudas klientams“, – sako Matsas Karlssonas Lindhas.

Be to, važiuoklė buvo pagaminta galvojant apie verslą, su skirtingai naudingajai apkrovai pritaikomais lanksčiais sprendimais. Šiandien „Volvo Trucks“ padarė viską, kas įmanoma, kad klientams pristatytų dar labiau degalus taupančius sprendimus. Atnaujinta „I-Shift“ programinė įranga, sudvejintos ašies pakėlimas, „I-Park Cool“, „Fuelwatch” mokymai vairuotojams ir „I-See“ nuspėjanti tolygaus greičio palaikymo sistema – tai tik keletas pastarųjų inovacijų, pagerinančių klientų darbo rezultatus.

„Volvo FH“ vairuojantis vairuotojas

„Volvo Trucks“ dažnai pradeda nuo tikrų klientų problemų, kad atrastų naujų ypatybių.

Pažanga niekada nesustoja. O FH toliau tobulėja. „Volvo Trucks“ darbas tęsiasi. „Dažnai pradedame nuo tikros kliento problemos. Pavyzdžiui, „Volvo Dynamic Steering" – vienas iš atspirties taškų buvo tai, kad norėjome rasti sprendimą, kaip sumažinti vairuotojo pastangas žiedinėse sankryžose. Tyrimo metu atradome daugybę naujų galimybių, iš kurių sukūrėme šį tą pažangaus – šiandien mums žinomą VDS“, – sako Staffanas Rödjedalis.
Kūrybingumas ir gerų idėjų puoselėjimas – tai dvi svarbios sėkmingų inovacijų proceso dalys. Dar viena jų – sunkus darbas.
„Akmenį reikia ilgai gludinti. Kiekviena ypatybė buvo bandyta ir tikrinta daugybę metų, kol tapo tokia, kokios norime – ir tokia, kokios gali tikėtis mūsų klientai.“

Susiję straipsniai

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistemos privalumai vairuotojams

Tai padeda pasiekti puikų stabilumą važiuojant dideliu greičiu, visišką valdomumą judant mažu greičiu ir gerokai sumažina raumenų ir sąnarių apkrovą. Kadangi perversmą padariusi „Volvo Dynamic Steering“ (VDS) sistema buvo įdiegta 2013 m., tai iš ...

Kaip „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžė padeda Italijos transporto bendrovei „Sartori“ taupyti degalus sudėtinguose kalnuotuose maršrutuose

Italijos kalnuotuose šiauriniuose regionuose šeimos verslo transporto bendrovei „Sartori Trasporti“ reikia transporto priemonių, pasižyminčių dideliu našumu ir mažomis degalų sąnaudomis. „Volvo FH“ su „ I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėže gali būti ...

Palėtintomis pavaromis per apledijusius miškus

Apledėję, siauri, kalvoti keliai ir 76 tonų bendras svoris. Medienos gabenimas per Suomijos miškus – sunkus uždavinys tiek vairuotojams, tiek transporto priemonėms. Tačiau „Volvo“ sunkvežimiu, kuriame yra „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, Saku ...