Trucks

„Volvo FH“ – 25 metai novatoriškų sprendimų

„Volvo FH“ sulaukė didžiulės sėkmės. O vairuotojams, savininkams, saugai ir verslui naudingi novatoriški sprendimai toliau keičia žaidimo taisykles. „Reikia puoselėti kultūrą, leidžiančią žmonėms tyrinėti naujas idėjas. Ir struktūrą, įgyvendinančią klientams vertę sukuriančias idėjas“, – sako „Group Trucks Technology“ FH gaminių vadovas Staffanas Rödjedalis.
„Volvo FH“ novatoriškų sprendimų chronologija
Novatoriški sprendimai ir naujos ypatybės – „Volvo FH“ toliau evoliucionuoja.

1993 m. „Volvo Trucks“ pristatė pasauliui iki tol pažangiausią sunkvežimį „Volvo FH“.
Įdiegus ypatybes, tokias kaip D12A variklis ir „Volvo“ variklinis stabdys, techninės specifikacijos paliko įspūdį. Tačiau dar labiau sužavėjo dėmesys vairuotojui. „Volvo FH“ buvo ir toliau lieka vairuotojo svajone. Naujoji kabina sukurta galvojant apie vairuotojus. Sunkvežimiai yra darbo vieta ne tik vairuojant, bet ilsintis ar miegant. Atlikusi išsamius bandymus su daugiau kaip 1 500 vairuotojų ir sunkvežimių naudotojų, „Volvo Trucks“ galėjo sukonstruoti visiškai naują kabiną, užtikrinusią visiškai naują patirtį.
„Vairuotojas buvo dėmesio centre. Ir iki šiol yra“, – sako „Group Trucks Technology“ gaminių planavimo direktorius Matsas Karlssonas Lindhas.
Šiandien „Volvo FH“ toliau gerina darbo sunkvežimiais patirtį. Su ypatybėmis, tokiomis kaip unikali „Volvo Dynamic Steering“, užtikrinanti puikų valdymą ir tuo pačiu sumažinanti vairuotojo traumas dėl patempimų, „Volvo Trucks“ toliau skatina pažangą.

„Volvo FH“ istorija prasidėjo 9-ojo dešimtmečio viduryje. „Volvo Trucks“ turi didelę sunkvežimių gamą daugybei rinkų, tačiau reikėjo patobulinto proceso ir bendros gaminių programos platformos. Kurdama FH, „Volvo Trucks“ sukūrė eskizą būsimiems novatoriškiems sprendimams. Vienas pagrindinių plėtotės laimėjimų buvo naujoji važiuoklė. Dinamiška konstrukcija inžinieriams suteikė bendrąjį pagrindą toliau plėtoti ir kurti kiekvieno poreikiams pritaikytas ypatybes.

„Šį pramoninio proceso patobulinimą pavadinčiau „Volvo Trucks“ širdies ir smegenų transplantacija. Jis pakeitė mūsų darbo būdą“, – sako tuo metu projektų vadovu dirbęs Janas Johnssonas.

Kaip minėta, „Volvo FH“ yra vairuotojų sunkvežimis, tačiau „Volvo“ pripažįsta ir klientų verslo poreikius. Tai buvo svarbu tiek pristatant sunkvežimį, tiek šiandien.
„Su konstrukcija atlikti aerodinamikos tyrimai neturėjo precedento. Tai leido sumažinti degalų sąnaudas klientams“, – sako Matsas Karlssonas Lindhas.

Be to, važiuoklė buvo pagaminta galvojant apie verslą, su skirtingai naudingajai apkrovai pritaikomais lanksčiais sprendimais. Šiandien „Volvo Trucks“ padarė viską, kas įmanoma, kad klientams pristatytų dar labiau degalus taupančius sprendimus. Atnaujinta „I-Shift“ programinė įranga, sudvejintos ašies pakėlimas, „I-Park Cool“, „Fuelwatch” mokymai vairuotojams ir „I-See“ nuspėjanti tolygaus greičio palaikymo sistema – tai tik keletas pastarųjų inovacijų, pagerinančių klientų darbo rezultatus.

Pažanga niekada nesustoja. O FH toliau tobulėja. „Volvo Trucks“ darbas tęsiasi. „Dažnai pradedame nuo tikros kliento problemos. Pavyzdžiui, „Volvo Dynamic Steering" – vienas iš atspirties taškų buvo tai, kad norėjome rasti sprendimą, kaip sumažinti vairuotojo pastangas žiedinėse sankryžose. Tyrimo metu atradome daugybę naujų galimybių, iš kurių sukūrėme šį tą pažangaus – šiandien mums žinomą VDS“, – sako Staffanas Rödjedalis.
Kūrybingumas ir gerų idėjų puoselėjimas – tai dvi svarbios sėkmingų inovacijų proceso dalys. Dar viena jų – sunkus darbas.
„Akmenį reikia ilgai gludinti. Kiekviena ypatybė buvo bandyta ir tikrinta daugybę metų, kol tapo tokia, kokios norime – ir tokia, kokios gali tikėtis mūsų klientai.“