Trucks

Vienas langas į skaitmeninį pasaulį

Spartus skaitmenizavimas keičia visuomenę, ir transporto sektorius – ne išimtis. „Volvo Trucks“ paslaugų vadovė Carina Holm paaiškina, kaip vienos sąsajos informacijai ir paslaugoms „Volvo Connect“ pristatymas palengvins klientų gyvenimą.
Carina Holm
„Volvo Trucks“ paslaugų vadovė Carina Holm mano, kad „Volvo Connect“ padės klientams siekiant pelningumo ir efektyvumo.

Kokį poveikį skaitmenizavimas daro transporto sektoriui?
„Kai viskas skaitmenizuojama, atsiranda naujų galimybių ir keičiasi klientų elgsena. Daug ką valdo programinė įranga su daugybe duomenų, analitikos įrankiai ir dirbtinis intelektas. Įvairios programinės įrangos platformos, pavyzdžiui, „Uber“ ir „Airbnb“, keičia verslo modelius ir meta iššūkius daugeliui nusistovėjusių normų.

Šiandien žvelgdami į transporto pramonę, matome daug nepanaudotų resursų. Pavyzdžiui, vertinant sunkvežimių eksploatacijos laikotarpį, dažnai neišnaudojamos visos galimybės. Pasitelkus skaitmenizavimą ir duomenis, galima sukurti paslaugas, kurios sumažintų nepanaudotus resursus transporto sistemoje.“

Kokias konkrečias galimybes galite įžvelgti?
„Svarbiausia – sugebėti palengvinti mūsų klientų kasdienybę sudarant sąlygas jiems pasiekti reikiamą informaciją reikiamu metu. Pavyzdžiui, nuotolinė sąsaja gali padėti stebėti transporto priemones realiu laiku, pagerinti eksploatacinės parengties lygį atliekant sunkvežimio būklės stebėseną ir numatant techninę priežiūrą. Kitos skaitmeninės paslaugos gali padėti sumažinti administravimo darbų naštą ir užtikrinti įstatymais numatytų normų laikymąsi.

Galima gauti labai daug naudos. Štai kodėl toks svarbus bendradarbiavimas su klientais, nes jie žino, kas jų veiklai sukuria daugiausia pridėtinės vertės, kad mes kartu galėtume sukurti optimalų sprendimą.“

Kas yra „Volvo Connect“?
„Volvo Connect“ – tai viena sąsaja prieigai prie informacijos, naujienų bei funkcijų ir paslaugų. Tai apima „Volvo Trucks“ skaitmenines paslaugas ir trečiųjų šalių teikiamas paslaugas. Trumpai tariant, „Volvo Connect“ naudotojui yra tarsi vienas langas į visą skaitmeninį pasaulį. Todėl mes galėsime padėti savo klientams uždirbti daugiau pelno ir našiau vykdyti veiklą, tuo pat metu mažindami jų sąnaudas, didindami pajamas ir užtikrindami atitikimą teisiniams reikalavimams.“

Kokiems konkretiems poreikiams skirta „Volvo Connect“?
„Šiuo metu viena iš kliūčių yra ta, kad klientams dažnai reikia kelių sąsajų, kad jie turėtų prieigą prie viso spektro galimos informacijos ir paslaugų. Tačiau viską sujungus į vieną sąsają, „Volvo Connect“ žymiai pagerins naudojimo lengvumą ir patogumą. Dabar ji apima „Dynafleet“, „Service Planning“ ir kai kurias kitas „Volvo Trucks“ skaitmenines paslaugas bei tris papildomas funkcijas: „Vehicle Status“, „Safety Report“ ir „Data Access“. Bėgant laikui mes išplėsime turinį, ir klientai galės rinktis daugiau ir įvairesnių paslaugų bei įrankių tiek iš mūsų, tiek iš pasirinktų partnerių. Tai leis klientams pritaikyti „Volvo Connect“ jų konkretiems poreikiams ir rinktis tokias paslaugas, kurios sukurs didžiausią pridėtinę vertę jų verslui.“

Apie „Volvo Connect“

  • „Volvo Connect“ suteiks vieną skaitmeninę sąsają, todėl bus lengviau pasiekti informaciją, funkcijas ir paslaugas, kurios yra svarbios sėkmingai veiklai.
  • „Volvo Connect“ bus pristatyta 2018 m. rugsėjį. Vėliau ji bus periodiškai atnaujinama ir plečiama.