Trucks

25 būdai, kuriais „Volvo FH“ palaiko saugą keliuose

Saugumas giliai įsišaknijęs „Volvo Trucks“ DNR. Tai paprasčiausiai viskas, ką darome; kuriame ypatybes ir sprendimus, padėsiančius užtikrinti visų eismo dalyvių saugumą. Turime viziją, kad nė vienas „Volvo“ sunkvežimis neturi patekti į avariją. Štai 25 būdai, kuriais „Volvo Trucks“ palaiko saugą keliuose.


25: „Connected Safety“ sistema
Naudodamos „Connected Safety“ sistemą, „Volvo“ transporto priemonės vienos su kitomis gali keistis informacija. Tai svarbus didesnės saugos keliuose aspektas. Jie gali apsikeisti tikralaike informacija apie eismo situaciją, todėl sumažėja nelaimingų atsitikimų rizika. Pristačiusi „Connected Safety“ sistemą, „Volvo“ atveria duris ateičiai.  


24: „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su juostos laikymosi pagalbine sistema
Jei sunkvežimis netyčia priartėja prie juostos pažymėjimo linijų, įsijungia „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema ir padeda vairuotojui grąžinti sunkvežimį į juostą. Be to, sistema gali perspėti vairuotoją ir švelnia vairo vibracija. Sistema veikia esant daugiau kaip 55 km/val. greičiui.


23: Pagalbinė vairuotojo budrumo stebėjimo sistema
Pažangi pagalbinė vairuotojo budrumo stebėjimo sistema stebi, kaip vairuojama. Jei dėl nuovargio pradedama vairuoti neįprastai, vairuotojui pateikiamas pavojaus signalas ir ekrane atsiranda pranešimas, jog rekomenduojama pailsėti.


22: Elektroninė stabilumo programa

„Volvo Trucks“ elektroninė stabilumo programa veiksmingai sumažina slydimo ir apsivertimo pavojų. Iškilus pavojui, sistema padeda sumažinti variklio galią ir ima stabdyti atskirai kiekvieną sunkvežimio ir priekabos ratą. 


21: Mažas triukšmingumo lygis
„Volvo FH“ suprojektuotas aerodinamiškos konstrukcijos su triukšmą slopinančiais elementais ir izoliacija, todėl pasižymi mažu triukšmingumo lygiu. Vairuotojas patiria mažiau įtampos, todėl jam belieka skirti visą dėmesį vairavimui.  


20: Įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija
Įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija, naudodama vaizdo kamerą ir radarą, aptinka priekyje esančius objektus. Sunkvežimiui pernelyg priartėjus prie priešais važiuojančios transporto priemonės, įsijungia įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija ir perspėja vairuotoją. Jei reikia, sistema nuspaudžia stabdžius, kad būtų išvengta susidūrimo.  


19: „Stretch Brake“
„Stretch Brake“ – tai sistema, apsauganti nuo susiskersavimo. „Stretch Brake“ veikia stabdydamas priekabą pulsuojančiu būdu – taip autotraukinys ištiesinamas. Ji veikia esant iki 50 km/val. greičiui. 


18: „Volvo" dinaminio vairavimo sistema su asmeninėmis nuostatomis
„Volvo" dinaminio vairavimo sistema su asmeninėmis nuostatomis leidžia vairuotojui rinktis iš keturių apibrėžtų nuostatų, kuriomis nustatomas vairo laisvumas, todėl vairuotojai gali prisitaikyti prie skirtingų kelio sąlygų ir nuostatų. Be to, vairuotojai gali sureguliuoti vairo jautrumą tiksliai taip, kad būtų galima vairuoti patogiai, atsipalaidavus ir saugiai.


17: „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su pagalbine stabilumo sistema
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su pagalbine stabilumo sistema padeda sumažinti slydimo pavojų. Nustačius net ir nedidelį slydimą, įsijungia sistema ir padeda vairuotojui švelniai vairuoti į priešingą pusę, kad transporto priemonė būtų stabilizuota. 


16: Matyk ir būk matomas
Matyk ir būk matomas – tai pasaulinė „Volvo Trucks“ iniciatyva, skirta pėsčiųjų, dviratininkų ir sunkvežimių vairuotojų sąveikos saugai pagerinti. Skirtingomis iniciatyvomis „Volvo Trucks“ nori pagerinti eismo dalyvių sąmoningumą; matyk ir būk matomas. 


15: Matomumas
Ribotas matomumas gali kelti didelį saugos pavojų visiems sunkvežimių vairuotojams ir kitiems eismo dalyviams. „Volvo“ sunkvežimių kabinos yra suprojektuotos taip, kad būtų užtikrintas maksimalus matomumas, todėl jose yra platūs stiklai ir dideli galinio vaizdo veidrodžiai. 


14: Avarinis liukas
Kiekviename „Volvo FH“ sumontuotą avarinį liuką galima naudoti užsiblokavus kabinos durims. Be to, avarinis liukas atlieka stoglangio funkciją ir leidžia į kabiną patekti daugiau šviesos. 


13: Smūgio jėgas sugerianti kabina
Jeigu sunkvežimis apvirsta arba susiduria su kliūtimi kaktomuša, sutvirtinta kabina nukreipia smūgio jėgą atgal. Tai užtikrina, kad viduje liks pakankamai vietos, reikalingos vairuotojui išgyventi.  


12: Priekinė apsaugos nuo palindimo sistema
Automobilio ir sunkvežimio aukščių skirtumas visuomet buvo eismo saugos problema. Norėdami sumažinti sunkių sužalojimų pavojų iš priekio susidūrus automobiliui ir sunkvežimiui, „Volvo Trucks“ sukūrė sunkvežimiams skirtą priekinę apsaugos nuo palindimo sistemą. Įvykus susidūrimui sunkvežimio gniuždymo zona įtraukiama 200 mm. Tai padidina automobilio vairuotojo ir keleivių galimybę išgyventi.  


11: Adaptyvioji tolygaus greičio palaikymo sistema
Adaptyvioji tolygaus greičio palaikymo sistema padeda išlaikyti saugų atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės. Be to, ji įspėja apie bet kokią sunkvežimio priekyje aptiktą grėsmę ir pernelyg priartėjus įjungia avarinį stabdį. 


10: Pagalbinė nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo sistema
Išvažiavimas iš eismo juostos yra dažna sunkvežimių vairuotojų daugelio rimtų avarijų priežastis. Naudojant pagalbinę nukrypimo nuo važiuojamosios kelio juostos įspėjimo sistemą, vaizdo kamera fiksuoja kelio linijas, o jas netyčia kirtus sistema perspėja vairuotoją.


9: Griežti kokybės bandymai
„Volvo FH“ kūrimo etapu atliekami griežti kokybės bandymai. Čia Haleredo bandymų poligone Švedijoje „Volvo Trucks“ atlieka įvairius bandymus.  


8: Žinių perdavimas
„Volvo Trucks“ svarbu perduoti žinias apie saugumą. Pavyzdžiui, Nyderlanduose prekybos atstovai naudojo „Volvo“ saugos sunkvežimius kaip demonstracinius. Šie sunkvežimiai buvo naudojami klientams informuoti apie „Volvo Trucks“ siūlomą saugos sistemą, apimančią elektroninę stabilumo programą, pagalbinę nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo sistemą, pagalbinę vairuotojo budrumo stebėjimo sistemą, pagalbinę važiuojamosios kelio juostos keitimo sistemą ir adaptyviąją greičio palaikymo sistemą. 


7: Sustok. Apsižvalgyk. Pamojuok
Kadangi vaikai yra patys pažeidžiamiausi eismo dalyviai, 2015 m. „Volvo Trucks“ pristatė kampaniją „Sustok. Apsižvalgyk. Pamojuok“. Šia kampanija siekiama pagerinti vaikų žinias apie pavojus, su kuriais jie kasdien susiduria kaip eismo dalyviai.


6: Avarijų tyrimų grupė

Ar žinote, kad „Volvo Trucks“ turi savo avarijų tyrimų grupę
Nuo 1969 m. avarijų tyrimų grupė ištyrė ir išanalizavo daugiau kaip 1 700 sunkvežimių avarijų. Jie vertino skirtingus su susidūrimu susijusius kintamuosius. Informacija yra neįkainojama būsimiems tyrimams ir kuriant naujus saugos sprendimus.  


5: Susidūrimo bandymas
„Volvo Trucks“ atliko tūkstančius imituotų bandomųjų susidūrimų ir apie 100 tikrų bandomųjų susidūrimų. Bandymai padėjo „Volvo Trucks“ inžinieriams sukurti vieną saugiausių sunkvežimių kabinų pasaulyje. 


4: Oro saugos pagalvė
1995-aisiais metais „Volvo Trucks“ tapo pirmuoju sunkiasvorių sunkvežimių gamintoju, pradėjusiu naudoti vairuotojo oro saugos pagalves. Oro pagalvės paskirtis – apsaugoti vairuotoją nuo priekinio smūgio jėgos poveikio. 


3: Saugos diržas
Saugos diržo naudojimas – tai paprastas būdas būti saugiems įvykus avarijai. „Volvo Trucks“ pradėjo naudoti saugos diržą transporto priemonėse 8-ajame dešimtmetyje. 


2: Švediškas kabinos smūgio bandymas
Susidūrimo su kliūtimi bandymas. Apsivertimo bandymas. Slydimo bandymas. Priekinio susidūrimo bandymas. Švediškas kabinos smūgio bandymas yra sudėtingas, tačiau jis garantuoja, kad buvo padaryta viskas „Volvo FH“ saugumui užtikrinti. Išbandome net kavos aparato atsparumą smūgiui, kad būtume tikri, jog avarijos atveju niekas iš kabinoje esančių daiktų jūsų nesužalos. 


1: Kabinos konstrukcija
Kiekviena „Volvo Trucks“ kabina ir miegamoji kabina pagamintos iš itin tvirto plieno (HSS). Visa tai užtikrina „Volvo“ sunkvežimių kabinų didžiausią stiprio ir svorio santykį pramonėje. Todėl esame vienintelis gamintojas, atitinkantis ar viršijantis švediško smūgio bandymo standartus.