Skaičių galia

Itin konkurencingoje rinkoje dirbanti olandų bendrovė „Schenk Tanktransport“ naudojasi optimizuoto svorio „Volvo“ sunkvežimių teikiamais privalumais.

Naudodama naujus optimizuoto svorio sunkvežimius „Volvo FH“ ir „Volvo FM“, bendrovė „Schenk Tanktransport“ galėjo žymiai padidinti savo naudingas apkrovas.

Broliai Haris ir Arjanas Schenkai – tai trečioji sėkmingos olandų šeimos transporto dinastijos karta. Sektoriuje, kuriame pelną lemia didžiausias galimas cisternų užpildymas, nauji lengvesni „Volvo FH“ ir „Volvo FM“ sunkvežimiai pasitvirtino esą svarbūs jų vykdomai veiklai. Sumažinus sunkvežimių masę, dabar jais galima gabenti didesnę naudingąją apkrovą be jokio pavojaus saugumui ir nepabloginant komforto. Nuo 2014 m. bazinei transporto priemonei pritaikyta keletas specifikacijų, leidusių žymiai sumažinti bendrąją masę. „Mažiau kaip septynias tonas sveriantis „Volvo FH 4x2 T“ – mums idealiai tinkantis sunkvežimis, – sako Haris Schenkas. – Tokia regioninius ir tolimųjų reisų gabenimus vykdančios tuščios transporto priemonės masė yra stebuklinga riba. Mums tai labai svarbus derinys.“

 

Schenkų šeima

Bendrovę „Schenk“ toliau sėkmingai valdo broliai Haris ir Arjanas. Jų tėtis Aris, čia kartu su „Schenk“ vairuotoju Peteriu Verkooijenu, vis dar dalyvauja versle.

„Schenk“ autocisternos pildymas

Augant konkurencijai, „Schenk“ nusprendė investuoti į pirmąją nuosavą autocisterną. Investicija galiausiai išaugo į daugiau kaip 700 autocisternų parką.

Kalbėdamas apie galimybę didinti naudingąją apkrovą, Haris papasakoja apie skaičiavimų svarbą. „Jei kasmet viena autocisterna naudojama maždaug 1 400 krovinių gabenti, vien 50 kg didesnė naudingoji apkrova per metus sudaro maždaug 70 tonų krovinių. Turint 100 transporto priemonių, tai sudaro 7 000 tonų, o po penkerių metų jau kalbėtume apie maždaug 35 000 tonų. Tokia yra skaičių galia. Galimybės didinti naudingąją apkrovą yra didžiulės.“

1925 m. brolių senelio įkurta „Schenk“, iki 6-ojo dešimtmečio, kuomet užmezgė ryšius su įvairiomis naftos bendrovėmis, daugiausia gabeno skystus krovinius ir dujas. Dabar ilgame klientų sąraše puikuojasi didžiulės tarptautinės įmonės, tokios kaip „Shell“, „BP“, „Air Products“ ir „Linde“. Jų centrinis biuras įsikūręs idealioje vietoje pagrindiniame greitkelyje, į rytus nuo Roterdamo – tarp didžiulės miesto uosto zonos, Vokietijos ir kitų didžiausių Europos rinkų. „Daugiausia gabenimų vykdome iš sandėliavimo terminalų, gamyklų ir perdirbimo gamyklų, – sako Arjanas Schenkas. – Paprastai jos išsidėsčiusios aplink pagrindinius jūrų uostus, pvz., Roterdamo, Amsterdamo, Antverpeno ir Hamburgo. Kroviniai pristatomi įvairiems klientams įsikūrusiems beveik visose Europos šalyse, tačiau didžioji jų dalis yra Beniliukso šalyse ir Vokietijoje.“

Peteris Verkooijenas

„Schenk“ vairuotojas Peteris Verkooijenas yra Roterdamo uosto Geito terminale, kad priimtų suskystintųjų gamtinių dujų krovinį.

„Schenk“ ryšiai su „Volvo Trucks“ užsimezgė 1947 m. Anot Arjano, jiems labai patraukli galimybė pritaikyti „Volvo“ sunkvežimius konkrečioms „Schenk“ užduotims. „Volvo Trucks“ buvo lankstūs ir itin visapusiški. Todėl kartais bendrovėje galime prikelti transporto priemones antrajam gyvenimui, o dėl didelės specifikacijų įvairovės galime naudoti „Volvo“ transporto priemones beveik bet kuriai mūsų vykdomai gabenimo veiklai.“

Šiuo metu „Schenk“ eksploatuoja daugiau kaip 500 „Volvo“ sunkvežimių, todėl jos veikla labai priklauso nuo sėkmingos partnerystės. Arjanas pripažįsta, kad labai svarbu pagerinti eksploatacinės parengties lygį. „Mūsų skaičiavimai pagrįsti maksimalaus naudojimo valandomis ir dienomis per metus – rūpinamės, kad tokiai eksploatacinei parengčiai turėtume pakankamai vairuotojų. „Volvo Trucks“ supranta, kas mums svarbu, ir noriai bendradarbiauja įvairiais aspektais. Saugumas, bendroji nuosavybės kaina, nepakrautos transporto priemonės masė ir vairuotojo komfortas – tai pagrindiniai kriterijai, kuriais vadovaujamės investuodami į sunkvežimius. Štai kodėl lengvos transporto priemonės – tai pagrįsta investicija.“

 

„Schenk Tanktransport“ sunkvežimis „Volvo FH“.

„Schenk Tanktransport“ ryšiai su „Volvo Trucks“ prasidėjo 1947 metais. Šiandien bendrovės 700 transporto priemonių parko 70 procentų sudaro „Volvo“ gaminiai.


Roterdamo uostas yra didžiulis ir tarsi beribis. Didžiausias Europoje savo ilgiu, jis nusitęsia toli į miesto vakarus – kilometras po kilometro už konteinerių aikštelių, kaminų, vamzdžių ir dujų talpyklų į iš jūros atkovotą vietovę Maasvlakte, pastaraisiais metais dar labiau išplėtusią uostą. Šaltą, drėgną sausio dieną „Schenk“ vairuotojas Peteris Verkooijenas atvyksta į Geito terminalą, kad paimtų suskystintųjų gamtinių dujų krovinį. „Ši priekaba skirta Austrijai“, – pasakoja jis mums. Jau trisdešimt metų vairuojančiam Peteriui maždaug prieš metus pirmam teko vairuoti vieną „Schenk“ priklausančių optimizuoto svorio „Volvo“ sunkvežimių. „Iš karto pastebėjau, kad sunkvežimyje sumontuota daugiau lingių, taip pat pajutau, kad jo masė kita. Mažesnio svorio kabinos man labiausiai patinka tuo, kad jose netrūksta erdvės. Tokiam aukštam vyrukui, kaip man, labai svarbu turėti kuo daugiau vietos kojoms. Sėdynė išties patogi ir funkcionali – tai, ko ir galėtum tikėtis iš „Volvo“ sunkvežimio.“

Dėl didelės specifikacijų įvairovės galime naudoti „Volvo“ transporto priemones beveik bet kuriai mūsų vykdomai gabenimo veiklai.

Arjanas Schenkas

„Schenk Tanktransport“ savininkas

Haris Schenkas

„Schenk Tanktransport“ bendrasavininkis Haris Schenkas mano, kad aprūpinimas geriausiais sunkvežimiais padeda bendrovei surasti ir išlaikyti gerus vairuotojus.

Grįžę į centrinį biurą, „Schenk“ broliai ruošiasi keliauti pas įvairius Belgijoje ir Vokietijoje įsikūrusius klientus. Kalbantis su jais tampa aišku, kad jiems labai svarbūs ne tik klientų poreikiai, bet ir galimybė pritraukti geriausius versle dirbančius vairuotojus. Todėl jie kelerius metus patys vedė vidinius mokymus. „Mūsų bendrovės sėkmė priklauso nuo gerų vairuotojų ir darbuotojų, – sako Haris. – Siekiant šio tikslo, surasti ir išlaikyti darbuotojus padeda ne tik pagrindinės sąlygos, bet ir geriausi sunkvežimiai. Šiaip ar taip, vairuotojai daug laiko praleidžia sunkvežimiuose, o specialistai nori dirbti su geriausiomis priemonėmis.“

Skystų krovinių ir dujų gabenimas – sudėtingas verslas. Kadangi dirbama esant įvairiai temperatūrai ir sąlygoms, pakrauti, iškrauti ir gabenti būtina itin atsargiai. „Volvo“ optimizuoto svorio sunkvežimių gama pagaminta ir išbandyta laikantis aukščiausių standartų, todėl jais galima pasitikėti gabenant pačius jautriausius krovinius. „Mūsų klientai visada reikalauja aukščiausio lygio saugumo. Nuo to priklauso mūsų verslo sėkmė“, – sako Arjanas Schenkas.

Arjanas Schenkas

„Schenk Tanktransport“ bendrasavininkis Arjanas Schenkas neabejoja, kad optimizuoto svorio sunkvežimiai yra gera investicija.

Skystų krovinių ir dujų gabenimas – sudėtingas verslas. Kadangi dirbama esant įvairiai temperatūrai ir sąlygoms, pakrauti, iškrauti ir gabenti būtina itin atsargiai. „Volvo“ optimizuoto svorio sunkvežimių gama pagaminta ir išbandyta laikantis aukščiausių standartų, todėl jais galima pasitikėti gabenant pačius jautriausius krovinius. „Mūsų klientai visada reikalauja aukščiausio lygio saugumo. Nuo to priklauso mūsų verslo sėkmė“, – sako Arjanas Schenkas.

Galvodami apie ateitį, „Schenk“ nuolat plečia ir pritaiko optimizuoto svorio sunkvežimių parką. „Norint efektyviai eksploatuoti sunkvežimius, itin svarbus jų patikimumas, – papildo Haris Schenkas. – Kadangi juos eksploatuojame labai intensyviai (kartais iki 7 500 val. per metus), labai svarbi nedidelė nepakrauto sunkvežimio masė. Šiaip ar taip, intensyviai eksploatuojant svarbus kiekvienas krovinio kilogramas. Save laikome tarsi nuosavu klientų transporto skyriumi ir žinome konkrečias ypatybes, kurios mus daro išskirtinius. Dėmesys detalėms ir visumai. Didžiuojamės savo darbuotojais ir klientais.“

 

Kadangi juos eksploatuojame labai intensyviai (kartais iki 7 500 val. per metus), labai svarbi nedidelė nepakrauto sunkvežimio masė.

Haris Schenkas

„Schenk Tanktransport“ savininkas

„Schenk“ optimizuoto svorio „Volvo FH“ sunkvežimių iki 7 tonų specifikacijos

„Schenk“ optimizuoto svorio sunkvežimio specifikacijos.

„Schenk“ optimizuoto svorio sunkvežimiai su „Globetrotter“ kabinomis sukurti naudingajai apkrovai padidinti, užtikrinant aukščiausius saugumo, eksploatacinės parengties ir komforto vairuotojui standartus. Bendra papildoma naudingoji apkrova yra 278 kg.

Didžiausias sunkvežimių specifikacijų pasirinkimas rinkoje

Nuo 2014 m. pakeista nemažai elementų: medžiagų, iš kurių gaminamos konkrečios variklio, ašių ir važiuoklės detalės. Dėl to gerokai sumažėjo bendra „Volvo“ sunkvežimių masė. Kai kuriais atvejais, palyginti su įprasta konfigūracija, tai leido sumažinti masę 500–600 kg.
Dabar „Volvo Trucks“ turi lengviausius sunkvežimius – be jokių kompromisų saugumui, našumui ar kokybei. Atlikdami bet kokią užduotį, galite pasirinkti tinkamą konfigūraciją ir padidinti naudingąją apkrovą. 

Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į vietinį „Volvo“ prekybos atstovą.

„Schenk Tanktransport“

Istorija: „Schenk“, kaip šeimos bendrovė, įkurta 1925 m. Šiandien broliai Haris ir Arjanas Schenkai yra 3-ioji bendrovę valdanti karta.
Paslaugos: „Schenk“ gabena skystus krovinius ir dujas, įskaitant degalus (40 proc.).

Transporto aplinka

Įkurta: 1925 m.
Savininkai: Haris Schenkas, Arjanas Schenkas.
Darbuotojų skaičius: 1 400.
Transporto priemonių parkas: maždaug 700 sunkvežimių (iš kurių maždaug 70 proc. „Volvo“).
Vairuotojai: 1 200.
Pagrindiniai kroviniai: skysti kroviniai, įskaitant degalus ir dujas.
Papildoma naudingoji apkrova: 278 kg.
Gabenimų aprėptis: Beniliuksas, Vokietija ir kitos Europos šalys.
Pagrindiniai klientai: „Shell“, „BP“, „Air Products“ ir „Linde“.

Panašūs straipsniai

Lengvesni sunkvežimiai, didesnė naudingoji apkrova

Dirbant itin konkurencingoje rinkoje, „Arclid Transport“ reikėjo maksimaliai padidinti naudingąją apkrovą ir padidinti našumą. Investuodamas į konkrečius transporto sprendimus bei vairuotojų mokymą, parko vadovas Peteris Conway sėkmingai pasiekė šių ...

IT paremtos įžvalgos

Itin svarbu realiu laiku žinoti, kokioje vietovėje yra jūsų sunkvežimiai ir ką jie gabena. To pasiekė „Frigolanda“ dirbantis Benas van Leeuwenas....

Gabenimas autošaldytuvais

Prieš dvidešimt metų Markas Clare įsigijo produktų pristatymo maršrutą ir savo verslą pradėjo turėdamas tik vieną sunkvežimį. Šiandien jo bendrovė yra laikoma viena iš pirmaujančių šaldytų ir reguliuojamos temperatūros krovinių gabenimo paslaugų ...

Filtruokite straipsnius

5 true 5