Volvo Trucks

Lietuva

×

Sumažinkite išlaidas degalams naudodami atnaujintą „I-See“

| 2 min. skaitinys | 2 min. skaitinys
Dabar savimokė sistema „I-See“ patobulinta papildomais debesijos žemėlapių duomenimis, tad šia programine įranga galėsite pasikliauti dar įvairesnėse situacijose. Ją naudodami, mėgausitės pagerėjusiu funkcionalumu ir vairavimo savybėmis, o svarbiausia – sumažinsite išlaidas degalams.
Žemėlapių pagrindu veikianti programa „I-See“ vairuotojams garantuoja didesnę aprėptį ir funkcionalumą.

2012 m. pristačius „Volvo Trucks“ programinę įrangą „I-See“, vairuotojai, atsižvelgdami į topografiją ir pasirinkdami optimalią pavarą bei greitį, gali sutaupyti degalų važiuodami kalvotomis vietovėmis. Visiškai savimokė sistema buvo dar labiau patobulinta – dabar ji naudoja debesijos žemėlapio duomenis.

„Visi žemėlapių duomenys saugomi debesijoje, todėl atnaujinta „I-See“ gali atsisiųsti tik tuo metu reikalingus duomenis“, – sakė „Volvo Trucks“ jėgos agregatų valdymo sistemų atstovas Johanas Axelssonas. „Tai reiškia, kad naudojami naujausi ir tiksliausi žemėlapiai. Be to, gaunami ir mažesnių kelių žemėlapių duomenys.“

PATOBULINIMAI
Palyginimas su ankstesne „I-See“ versija

  • Degalų sąnaudos sumažėjo dar vienu procentu.
  • Geresnė aprėptis.
  • Malonesnis vairavimas.
  • Automatiškai atnaujinama sistema (nereikia vykti į serviso centrą).
  • Atsarginis sprendimas senajai „I-See“, jei kelias nepažymėtas žemėlapyje arba nutrūktų ryšys su serveriu.


Iki šiol „I-See“ labiausiai tiko tolimųjų reisų vairuotojams, važiuojantiems pagrindiniais greitkeliais. Tačiau patobulinus prieigą prie žemėlapio duomenų, naująją programinės įrangos versiją galima pritaikyti ir kitose vietose bei situacijose.
Atnaujinus „I-See“ ir pagerinus jos aprėptį bei funkcionalumą, degalų sąnaudos gali sumažėti dar vienu procentu. Kiti patobulinimai reiškia geresnę integraciją į adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, kas užtikrina stabilesnį pavarų perjungimą.

„Naudojant atnaujintą „I-See“, labiausiai pasijaus patobulėjęs vairuojamumas“, – kalbėjo Johanas Axelssonas. „Pavarų perjungimas atrodo stabilesnis ir labiau nuspėjamas, o riedėjimo kelias – ilgesnis. Patobulinus integravimą, tapo įmanoma sutaupyti degalų net važiuojant už kitos transporto priemonės.“

  1. Įsibėgėjimas
    „I-See“ žino, jei priešais laukia įkalnė, tad sunkvežimis padidina greitį ir važiuoja aukštesne pavara ilgesnį laiką.
  2. Vengiama perjungti į žemesnę pavarą
    Išvengdama bereikalingo pavarų junginėjimo, „I-See“ padeda įveikti kalvą tolygiau ir sunaudojant mažiau degalų.
  3. Apribojamas greitis viršūnėje
    Artėjant prie nuokalnės „I-See“ neleidžia sunkvežimiui be reikalo didinti greičio.
  4. Laisvas riedėjimas prieš nuokalnę
    Kad būtų taupoma energija ir reikėtų kuo mažiau stabdyti, „I-See“ prieš pat nuokalnę laikinai atjungia jėgos pavarą.
  5. Valdomas stabdymas važiuojant nuokalne
    Programa „I-See“ žino, kur baigiasi viena nuokalnė ir prasideda kita. Prireikus, ji įjungia pagalbinius stabdžius, kad būtų užtikrintas maksimalus efektyvumas.
  6. Pasiruošimas kopti į kitą kalvą
    Važiojant įkalnėn, „I-See“ leidžia sunkvežimiui laisvai riedėti, padidinti greitį ir įgavus daugiau inercijos lengvai įvažiuoti į kalvą.