Trucks

„Volvo Flexi-Gold“ sutartis išlaiko Michaelio Vermaako sunkvežimius kelyje

| 5 min. skaitinys | 5 min. skaitinys
Ūkininkui Michaeliui Vermaakui iš Pietų Afrikos sėkmė priklauso nuo sunkvežimių parengties darbui. Nuosavas „Volvo FH“ sunkvežimių parkas ir sutartis „Flexi-Gold“ jam padeda užsitikrinti pelningumą – ir išlikti konkurentų priešakyje.

„Pirkdamas sunkvežimį atsižvilgu į tris dalykus: servisą, degalų sąnaudas ir vertę antrinėje rinkoje. Tačiau servisas man pats svarbiausias”, – sako Michaelis Vermaakas, eidamas link didelio aruodo, kur laikomi jo kukurūzai. 

Ankstyvas rytas ir saulė dar tik teka virš kalnų, žyminčių ketvirtos kartos ūkininko 2 000 hektarų žemės ploto ribas. Vienas po kito jo septyni sunkvežimiai pakraunami produkcijos, kuri išvežiojama klientams visame Rytiniame Kyšulyje. Dideli dulkių debesys kyla į orą, kai sunkvežimis išvyksta vingiuotais žvyrkeliais, vedančiais iš ūkio.

Tai sausasis metų laikas Pietų Afrikoje ir Rytinį Kyšulį užklupo didžiulė sausra. Tokiems ūkininkams kaip Michaelis ji gali būti pragaištinga, nes jo veikla vykdoma laikotarpiais, kai turi būti atliekamas drėkinimas, derliaus nuėmimas, pakavimas ir pristatymas. Tačiau Michaelis įveikė intensyvų Pietų Afrikos klimato iššūkį įrengdamas dvi vandens turbinas ir didelį rezervuarą, kad galėtų kaupti vandenį iš netoliese esančio Fish River kanalo, todėl jo ūkis yra visiškai nepriklausomas ir savarankiškas energijos tiekimo atžvilgiu. 

Pasitikėjimas yra užsitarnaujamas. Pardavimas yra tik pradžia. Turite dirbti su klientu visą laiką.

Sausros laikotarpiais jo žemė drėkinama iš rezervuaro, todėl jis gali išvengti derliaus kokybės praradimo. Tas pats noras dirbti efektyviau taip pat lėmė jo sprendimą pradėti gabenti savo produkciją prieš maždaug 17 metų.

„Didelis nuosavų sunkvežimių turėjimo pranašumas yra tai, kad galime užtikrinti pristatymą laiku. Geresnės paslaugos teikimas mūsų klientams taip pat reiškia, kad gauname geresnes kainas už savo produktus”, – sako Michaelis ir priduria: „Esame augalininkystės ūkininkai, todėl mūsų darbas labai sezoniškas. Vasarą nuimame iki 600 tonų kviečių derliaus per dieną trumpu nuo šešių iki aštuonių dienų laikotarpiu. Dėl prastovos tuo metu galime prarasti milijonus randų.“

 

Eksploatacinės parengties užtikrinimas yra svarbus prioritetas ir Michaelis džiaugiasi ilgalaikiu bendradarbiavimu su „Volvo Trucks“ bei pardavimo vadovu Koosu Van Rooyenu. Jie kartu dirba nuo 2004 m., kai Michaelis išgirdo apie Koosą iš pažįstamų žmonių. 

Michaelis paaiškina, kad Koosas skiriasi nuo kitų pardavėjų, su kuriais jis buvo susitikęs, nes jis visada pasirengęs padėti – nuo pradžios iki pabaigos. „Kai tik mums kyla problema, jis ją išsprendžia. Gauname puikų aptarnavimą, todėl ir toliau bendradarbiaujame su juo ir su „Volvo“, – sako Michaelis.

 

Koosui Van Rooyenui sąžiningumas – ir negailėjimas pastangų – yra sėkmingo bendradarbiavimo pagrindas. „Pasitikėjimas yra užsitarnaujamas. Pardavimas yra tik pradžia. Turite dirbti su klientu visą laiką ir kasdien siūlyti visapusišką pagalbą”, – sako jis.

Koosas paaiškina, kad sezoniškas Michaelio verslo pobūdis yra įprastas Pietų Afrikos vežėjams. Tokiems vežėjams ir buvo sukurta naujoji „Volvo Trucks“ serviso sutartis „Flexi-Gold“. Ši sutartis užtikrina, kad suplanuotos paslaugos ir sutarties mokesčiai atitiktų važiavimo modelį, todėl tiek serviso paslaugos, tiek mokėjimai dera su kliento piniginiais srautais.

„Sutartis „Flexi-Gold“ daro didelę įtaką mano transporto verslui. Operacijos tapo paprastesnės ir man nuo pečių nukrito daug atsakomybės. Kitas pranašumas – kai mažiau važiuojame, mažiau ir mokame. Be to, „Volvo“ pasirūpina sunkvežimių priežiūra ir jos planavimu, todėl galiu sutelkti dėmesį į savo verslo plėtrą ir naujų technologijų diegimą“, – sako Michaelis.

Nors jis jau pasiekė vaikystės svajonę turėti 2 000 hektarų dirbamos žemės, jis vis tiek planuoja plėsti veiklą. Per ateinančius kelerius metus jis sumontuos dar dvi turbinas, kad galėtų įrengti daugiau pieninių ir padidinti melžiamų karvių skaičių nuo 1 500 iki 5 000. Tačiau 1992 m., kai jis perėmė žemę, kurią jo tėvas įsigijo vos prieš kelis mėnesius iki mirties, ir pradėjo auginti bulves 10 hektarų plote, daug žmonių manė, kad jam nepavyks.

Sutartis „Flexi-Gold“ daro didelę įtaką mano transporto verslui. Operacijos tapo paprastesnės ir man nuo pečių nukrito daug atsakomybės.

„Jie buvo įsitikinę, kad bulvių auginimas – prasta mintis, ir sakė, kad subankrutuosiu greičiau nei per metus. Tačiau man pasisekė. Manau, kažkuria prasme norėjau įrodyti sau, kad galiu tai padaryti, ir įrodyti kitiems, kad jie klysta. Galbūt dėl to ir toliau vykdau šią veiklą”, – sako jis.

Jis priduria: „Man patinka ūkininkauti. Visada sakau, kad tai ne darbas, o hobis, todėl niekada nejaučiu būtinybės išvykti atostogų. Ir labai didžiuojuosi savo ištikimais darbuotojais. Jie yra didelė mano sėkmės dalis.“ 

Michaelis optimistiškai žiūri į savo ūkio ateitį. Jis tikisi, kad ateityje padidės saugumas Pietų Afrikoje, sumažės rasizmo apraiškų ir jo vaikai pradės ūkininkauti kartu su juo. 

Tačiau jis taip pat pripažįsta, kad yra kitų iššūkių, ir šiuo metu didžiausias iš jų yra keliai. Ne tik dėl prastos kelių kokybės – pastaruoju metu kyla grėsmė, kad bus užpulti sunkvežimių vairuotojai. „Pastaruoju metu tapo daug pavojingiau“, – sako jis.

Kelių valandų kelio atstumu Michaelio parko vadovas Nardusas Rademeyeris vyksta pristatyti krovinio. Sunkvežimis labai kratosi, nes jis daugiausia važiuoja siaurais žvyrkeliais. Dulkių yra visur, net sunkvežimio viduje. 

„Kaskart, kai „Volvo“ atlieka vieno iš mūsų sunkvežimių techninę priežiūrą, jie turi įstatyti naujus oro filtrus“, – sako Nardusas, rodydamas į sausringą kraštovaizdį, kai jam prieš akis iššoka maža beždžionė. Tai yra įprastas reginys Pietų Afrikoje, nepaisant tvorų, skiriančių daugelį kelių nuo supančios gamtos. 

Jis paaiškina, kad dėl daugybės priežasčių važiuojant šiais keliais kiekviena diena yra iššūkis ir jis turi būti budrus. Jam taip pat reikia atsižvelgti į kelio kokybę, kad taupytų degalus ir tuo pačiu metu užtikrintų pristatymą laiku.

„Džiaugiuosi, kad vairuojame „Volvo FH“ sunkvežimius. Ne tik todėl, kad šį sunkvežimį vairuoti malonu, bet ir dėl serviso. Žinau, kad „Volvo“ darbuotojai niekada mūsų nenuvils – jei sunkvežimis suges, jie man nedelsdami padės.“ 

 

„Michael Vermaak Boerdery“
Įkūrimo metai: 
1992.
Savininkas: Michaelis Vermaakas.
Darbuotojų skaičius: 200 (įskaitant 7 vairuotojus).
Kroviniai: kukurūzai, bulvės, kviečiai, liucerna, pienas.
Sunkvežimių skaičius: 7 (visi yra 6x4 konfigūracijos „Volvo FH 440“).
Istorija: įkurtas 1992 m. kaip nedidelis bulvių ūkis, „Michael Vermaak Boerdery“ išsiplėtė įsigijus šalia esančias žemes. Šiandien jį sudaro 2 000 hektarų ir yra jis vienas iš didžiausių ūkių Rytiniame Kyšulyje.
Paslaugos: ūkio produktų, įskaitant bulves, kukurūzus, kviečius ir pieną, gamyba ir pristatymas klientams Rytiniame ir Vakariniame Kyšulyje.   


Sutartis „Volvo Flexi-Gold“
Sutartis „Volvo Flexi-Gold“ užtikrina, kad suplanuotos serviso paslaugos ir sutarties mokesčiai atitiktų važiavimo modelį, todėl tiek remontas, tiek mokėjimai dera su piniginiu srautu.