Volvo Trucks

Lietuva

×

Iki 10 % mažesnės degalų sąnaudos: sužinokite, kodėl „Volvo FH“ su „I-Save“ yra geriausias vežėjui iš Prancūzijos

| 4 min. skaitinys | 4 min. skaitinys
Pirmaujantis prancūzų vežėjas „Gautier Fret Solutions“ (GFS) buvo vienas iš pirmųjų, išbandžiusių naująjį „Volvo FH“ su „I-Save“. Po metų rezultatai buvo įspūdingi – degalų sąnaudos kiekvienam suvartotam 100 litrų degalų sumažėjo trimis litrais.

„Gautier Fret Solutions“ (GFS) veikia mažiau nei metus, tačiau Jean-Yves Gautier visą gyvenimą, o jo šeima dar ilgiau dirba šiame sektoriuje. 1949 m. jo tėvas Rémy Gautier įkūrė „Société des Transports Gautier“ (STG), turėdamas kuklų dviejų galvijų pervežimo sunkvežimių ir vienos autocisternos parką. Praėjusiais metais, kai Jean-Yves pardavė įmonę investuotojų grupei, STG dirbo maždaug 3 500 darbuotojų. 

2019 m. pradžioje Jean-Yves Gautier įkūrė GFS, kurios specializacija yra atsarginių dalių, padangų, naftos ir baldų gabenimas Šiaurės Vakarų Prancūzijoje. Šioje įmonėje jau dirba daugiau kaip 450 darbuotojų, o parke - 220 sunkvežimių. „Mūsų tikslas – būti Vakarų Prancūzijos pramoninių gaminių pristatymo lyderiu“, – teigia Jean-Yves Gautier. „Mūsų sėkmės raktas – noras įsiklausyti į klientus ir prisitaikyti prie pokyčių bei tai, kad visada pasitikime savo darbuotojais ir aprūpiname juos geriausia įranga.“

Kaip ir dauguma krovinių gabenimo bendrovių, degalai sudaro didžiausią GFS išlaidų dalį – maždaug 25–30 procentų. „Turime optimizuoti savo transporto priemonių parką ir pasiekti, kad mūsų transporto priemonės kuo ilgiau būtų kelyje“, – sako Jean-Yves Gautier, pabrėždamas tris pagrindinius veiksnius, leidžiančius sumažinti degalų sąnaudas. „Pirma, tai susiję su transporto priemonės pasirinkimu – svarbu pasirinkti tinkamus jėgos agregatus. Antra, reikia suteikti vairuotojui tinkamą mokymą. Ir trečia, tai susiję su technologija, prie kurios dabar turime prieigą.“ 

Naujausi patobulinimai, kuriuos „Volvo Trucks“ įdiegė savo transporto priemonėse, padės mums pasiekti degalų suvartojimo lygį, kurio prieš kelerius metus būtų buvę neįmanoma pasiekti.

Kai „Volvo Trucks“ ieškojo kliento, galinčio išbandyti naująjį „Volvo FH“ su „I-Save“ realiomis darbo sąlygomis, GFS buvo akivaizdus kandidatas. Pastaruosius metus bendrovė naudojo „Volvo FH“ su „I-Save“, kurie paprastai per mėnesį nuvažiuoja 15 000–20 000 km, o vidutinė bendroji junginio masė yra 30 tonų. 

Po 12 mėnesių sunkvežimis nuvažiavo 140 000 km, o GFS degalų sąnaudos sumažėjo 7–10 procentų, palyginti su kitomis transporto priemonėmis, taip pat 30–40 procentų sumažėjo „AdBlue“ išlaidos. „Naujausi patobulinimai, kuriuos „Volvo Trucks“ įdiegė savo transporto priemonėse, padės mums pasiekti degalų suvartojimo lygį, kurio prieš kelerius metus būtų buvę neįmanoma pasiekti,“ – sako Jean-Yves Gautier. „Dėl naujojo variklio ir naujų technologijų „Volvo“ primauja rinkoje.” 

GFS vairuotojai yra taip pat sužavėti „Volvo FH“ su „I-Save“, pabrėždami jo privalumus: didesnį sukimo momentą, mažesnį triukšmo lygį ir taupesnį važiavimą. „Dažnai naudojuosi pastovaus greičio palaikymo sistema ir „I-See“ dėl maršruto specifikos," – teigė 26-erius metus sunkvežimius vairuojantis Stéphane Huchet. „Dėl „I-Save“ ir „Turbo Compound“ technologijos net esant žemesnėms pavaroms galiu važiuoti pakankamu greičiu ir sutaupyti dar daugiau degalų.“

Be naujų transporto priemonių ir technologijų, GFS taip pat bando alternatyvias degalų rūšis ir įžvelgia didelį SGD potencialą. Šiuo metu įmonė bendrauja su dujų tiekėju „Air Liquide“ ir vietos savivaldybe dėl SGD degalinės įrengimo netoli jų buveinės. Kaip ilgalaikis „Volvo Trucks“ partneris, GFS taip pat išbandė „Volvo FH LNG“.

„Dalyvavome keliuose pristatymuose, „Volvo LNG“ sunkvežimiai taip pat yra labai geri“, – teigia Jean-Yves Gautier. „Dėl dyzelinio variklio technologijos jis yra vienas iš našesnių SGD varomų sunkvežimių, todėl tikrai svarstome apie investiciją – stebėkite šią nišą!“

„Volvo FH“ su „I-Save“ važiuoja palei ežerą ir atsispindi vandenyje

Gautier Fret Solutions (GFS)
Įsteigta:
2019 m.
Savininkas: Jean-Yves Gautier
Vieta: Renas, Prancūzija
Darbuotojai: 450 (iš jų 290 vairuotojų)
Parkas: 220 sunkvežimių
Metinė apyvarta: 50 mln. EUR
Didžiausi klientai: „Michelin“, TOTAL, „Pirelli“ ir „Good Year“
Istorija: Rémy Gautier 1949 m. įkūrė „Société des Transports Gautier“ (STG), iš pradžių gabeno gyvus gyvūnus iš Reno į Paryžių. Rémy Gautier sūnus Jean-Yves 2018 metais pardavė įmonę ir įkūrė „Gautier Fret Solutions“ (GFS).
Paslaugos: GFS specializuojasi pramonės gaminių, įskaitant automobilių dalis, padangas, alyvą ir popieriaus pramonei skirtų prekių, gabenimu Vakarų Prancūzijoje.


„Volvo FH“ su „I-Save“

„Volvo FH“ su „I-Save“ yra efektyviausia iki šiol „Volvo Trucks“ degalus taupanti tolimųjų reisų transporto priemonė. Jos D13TC variklis ir atnaujintos degalų taupymo funkcijos buvo sukurtos siekiant iki septynių procentų sumažinti degalų sąnaudas. D13TC variklyje naudojama „Turbo Compound“ technologija taikoma didelės galios orlaivių varikliuose, pritaikytuose keliams, kai TC blokas pakartotinai panaudoja šilumą ir energiją iš sunkvežimio išmetamųjų dujų. Visi jėgos agregatai taip pat buvo sukalibruoti siekiant maksimalaus degalų vartojimo efektyvumo. Nauja stūmoklio konstrukcija leidžia prarasti mažiau šiluminės energijos. Be to, „I-Save“ integruotos „Volvo Trucks“ moderniausios technologijos, t. y. žemėlapiais paremta programinė įranga „I-See“ ir „I-Cruise“ su „I-Roll“. Ji ypač tinka tolimųjų reisų operatoriams, kurie paprastai nuvažiuoja daugiau nei 120 000 km per metus.