Trucks

Bandymai: klientai aptaria naujuosius sunkvežimius

5 min. skaitinys 5 min. skaitinys
Vingiuotuose Filabreso Sieros (Ispanijoje) keliuose klientai turėjo progą išbandyti naujuosius „Volvo FH16“, „Volvo FH“ ir „Volvo FM“. Štai kokie jų įspūdžiai likus šešiems mėnesiams iki pristatymo.
Bandomasis sunkvežimis kelyje Ispanijoje
„Volvo Trucks“ klientai visada atliko svarbų ir aktyvų vaidmenį kuriant naujus sunkvežimius ir funkcijas.

Rugsėjo saulė pradėjo lėtai kilti iš už kalnų, suteikdama sausai žemei palei kelią A-349 šiltą rusvai raudoną atspalvį. Kelyje, kuris driekiasi per Tabernaso dykumą ir už Filabreso Sieros kalnų grandinės, trys užmaskuoti „Volvo“ sunkvežimiai pradėjo vieną iš daugelio bandomųjų važiavimų.

Šiandien juos vairuoja „Volvo Trucks“ klientai, kurie buvo pakviesti išbandyti naujus sunkvežimių modelius prieš jų oficialų pristatymą. Su kiekvienu klientu kabinoje sėdi jo rinkos atstovas. Važiuodami jie vertina viską nuo bendrų įspūdžių kabinoje iki naujų funkcijų, tokių kaip pastovaus greičio palaikymo važiuojant nuokalne sistema ir vaizdo kamera keleivio pusėje.

„Volvo Trucks“ klientai visada atliko svarbų ir aktyvų vaidmenį kuriant naujus sunkvežimius ir funkcijas. Skirtingai nuo eksploatacinių bandymų, kur klientai išbando sunkvežimius ilgu laikotarpiu ir įneša svarbių indėlį kuriant gaminį, šių bandymų paskirtis yra kitokia.

„Mums pardavimo organizacijoje svarbu suprasti gaminį iš pirkėjo perspektyvos ir žinoti, ką klientai vertina labiausiai. Šie bandymai mums padeda suprasti, kur šiuo metu esame“, – sako „Volvo Trucks“ pardavimo argumentacijos vadovas Tommy Aronssonas.

Anksčiau 2019 m. Tommy Aronssonas su kolegomis organizavo panašius bandymus klientams Kirunoje (šiaurės Švedijoje). Tada bandymai buvo atliekami atšiaurios žiemos sąlygomis, važiuojant slidžiais, sniegu dengtais keliais iki –20 laipsnių Celsijaus temperatūroje. Čia, Ispanijoje, didžiausią iššūkį kelia vingiuoti keliai ir stačios įkalnės.

„Kadangi klientai yra susipažinę su ankstesniais modeliais, jie gali lengvai palyginti ir matyti stipriąsias bei silpnąsias naujųjų sunkvežimių savybes. Tiek spontaniškos reakcijos, tiek iš klientų gaunami atsiliepimai yra labai vertingi“, – teigia Tommy Aronssonas.

Bandomųjų sunkvežimių flotilė, kurią sudaro „Volvo FM“, „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“, važiuoja per Filabreso Sieros marmuro karjerą ir alyvmedžių giraites. Šie sunkvežimiai yra užmaskuoti ir kabinose įtaisyta daug matavimo prietaisų bei kamerų, todėl šiandien didžiausias dėmesys skiriamas sunkvežimių funkcionalumui, o ne dizainui vertinti.

„Šio tipo renginius klientai visada labai vertina – daugelis didžiuojasi galėdami dalyvauti ir pasidalyti įžvalgomis. Taip pat gauname daug klausimų iš dalyvių. Tikrai matome didelį susidomėjimą naujaisiais sunkvežimiais,“ – sako Tommy Aronssonas.

ROMANAS FRANKAS

Savininkas
ĮMONĖ: „Frama“.
ŠALIS: Čekija.
Verslo sritis: negabaritinių prekių gabenimas.
SUNKVEŽIMIAI: 35, iš kurių 34 yra „Volvo“ sunkvežimiai.

„Bendras įspūdis yra labai geras. Pavyzdžiui, manau, kad naujasis ekranas yra labai patogus. Jį lengva valdyti ant vairo esančiais mygtukais, o sąsaja atrodo gražiai.

Kalbant apie važiavimo charakteristikas, didžiausią patobulėjimą pastebėjau „Volvo FM“ segmente. Šis „Volvo FM“ yra visiškai naujas sunkvežimis, tai tarsi kita transporto priemonė.

Klausimyne aukščiausią įvertinimą skyriau priekiniam stiklui ir šoniniams veidrodžiams. Matomumas tiesiog puikus, o vaizdo kamera keleivio pusėje veikia labai gerai. Man taip pat patiko naujos vidinės LED šviesos ir tai, kad jas galima lengvai įjungti vos vienu palietimu.“

DANIELIS MCNULTY

Vairuotojas-savininkas
ĮMONĖ: „Danjak Ltd.“
ŠALIS: JK.
VERSLO SRITIS: krovinių pervežimas ant sunkvežimių platformų.
SUNKVEŽIMIAI: 5 „Volvo“ sunkvežimiai.

Akivaizdu, kad sunkvežimiai dar nėra baigti, bet važiavimas šiandien buvo fantastiškas. Keliai labai skiriasi nuo tų, kuriais įprastai važiuoju Junginėje Karalystėje.

„Turiu labai mažai patirties vairuodamas sunkvežimius su vairu kairėje pusėje, todėl turėjau greitai mokytis. Vienas iš dalykų, kurie man patiko sunkvežimiuose, yra naujasis prietaisų skydelis. Man patinka ir senasis, bet šis yra visiškai naujo lygio. Jis labai modernus ir jautiesi lyg būtum visiškai naujame sunkvežimyje.

Nors „Volvo FM“ nebūtų tinkamas mūsų vykdomai veiklai, man tikrai patiko šiandien juo važiuoti. Matomumas naujoje kabinoje yra puikus, nors ir tenka sėdėti žemiau – tikrai matau, kodėl šis sunkvežimis gali būti patrauklus tam tikrai veiklai.”

CHRISTOFFERIS ELAMSSONAS

Vairuotojas ir eismo operatorius
ĮMONĖ: „Hedenskogs Åkeri AB“.
ŠALIS: Švedija.
VERSLO SRITIS: cisterninių konteinerių pervežimas ir tvarkymas.
SUNKVEŽIMIAI: 6 „Volvo“ sunkvežimiai.

„Dalyvavau bandomuosiuose važiavimuose ir Kirunoje - labai smagu matyti, kaip šiė sunkvežimiai evoliucionuoja. Manau, kad didžiausias FH proveržis yra ekranas bei informacijos ir pramogų sistema.”

„Naujas dizainas atrodo tikrai gerai ir turi daug naudingų funkcijų. Vienas iš pavyzdžių yra tai, kad sunkvežimis nuskaito greičio apribojimo ženklus. Dar viena man patinkanti detalė yra ta, kad įlipimo laiptelis yra pagamintas iš plastiko, o ne iš aliuminio, tai neabejotinas patobulinimas.

 

Naujuoju „Volvo FM “važiuoti yra puiku: kabina jaučiasi daug erdvesnė, o matomumas - daug geresnis. Važiuojantiems mieste ar intensyvaus eismo metu tai suteiks didelį privalumą.

 

Aš tikrai domiuosi technologijomis, todėl smagu vienam iš pirmųjų gauti informacijos apie naujus patobulinimus. Taip pat malonu, kad galiu prisidėti savo žiniomis ir patirtimi.“

OLLI HAAPANENAS

Sunkvežimių parko vadovas
ĮMONĖ: „Simeon Group“.
ŠALIS: Suomija.
VERSLO SRITIS: skystų produktų vežimas.
SUNKVEŽIMIAI: 230, iš kurių maždaug 100 yra „Volvo“ sunkvežimiai.

„Visus naujuosius sunkvežimius labai malonu vairuoti. „Volvo FH16“ yra puikus sunkvežimis tokiuose keliuose kaip šis. Tačiau mūsų vykdomai veiklai geriau tinka „Volvo FM“ ir mes laukiame naujojo modelio. Palyginti su senesniu sunkvežimiu, naujojo FM kabina skiriasi kaip diena ir naktis. Matomumas yra labai geras ir manau, kad vaizdo kamera keleivio pusėje yra viena iš svarbiausių saugumo funkcijų pastaraisiais metais.


Šiandien naudojau adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą 98 procentams kelionės. Ji veikė taip sklandžiai ir patikimai, kad man nereikėjo beveik nieko daryti. Man taip pat patinka, kad naujuosiuose sunkvežimiuose sugrąžinta pastovaus greičio palaikymo važiuojant nuokalne sistema.

Mano nuomone, labai gerai, kad „Volvo Trucks“ kviečia klientus dalyvauti tokiuose bandymuose. Kaip galutiniai vartotojai žinome savo poreikius ir kas geriausiai tinka mūsų veiklai. Kaip sunkvežimių parko vadovui man taip pat labai naudinga žinoti, kokios naujos funkcijos bus pristatytos.“