Trucks

Mūsų efektyviausiai degalus naudojančių sunkvežimių gama

2 min. skaitinys 2 min. skaitinys
Dėl degalus taupančių jėgos agregatų ir važiuoklės konfigūracijų naujoji „Volvo Trucks“ gama leidžia gerokai sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį. Naujieji sunkvežimiai taip pat yra ilgalaikės vizijos link nulinės emisijos dalis.
Komercializacijos vadovas Tomas Thuressonas stovi priešais naująjį „Volvo FH“ su „I-Save“
Komercializacijos vadovas Tomas Thuressonas kalba apie naująją „Volvo Trucks“ gamą

Ko klientai gali tikėtis iš šių naujų sunkvežimių degalų sąnaudų atžvilgiu?
„Jie gali tikėtis efektyviausiai degalus naudojančių sunkvežimių, kokius esame sukūrę. Išlaidos degalams sudaro apie trečdalį vežėjo išlaidų, todėl ir toliau darome viską, ką galime, kad rastume naujų būdų sumažinti degalų sąnaudas mūsų sunkvežimiuose. Rezultatas: degalų sąnaudos ir išmetamo CO2 kiekis įprastame tolimųjų gabenimų dyzeliniame „Volvo“ sunkvežimyje nuo praeito amžiaus paskutinio dešimtmečio buvo sumažintas daugiau nei 20 procentų. Pavyzdžiui, naujausiuose Euro 6 D pakopos varikliuose, kurie naudojami naujuosiuose sunkvežimiuose, įdiegti įvairūs efektyvumo patobulinimai, įskaitant VDS-5 mažos klampos alyvos tipą ir naujus stūmoklių alyvos valymo žiedus, kurie sumažina degalų sąnaudas. O naujos technologijos, įskaitant žemėlapių pagrindu veikiančią „I-See“ ir laisvosios variklio eigos funkciją „I-Roll“, išnaudoja sunkvežimio varančiąją galią, kad degalų sąnaudos būtų dar labiau sumažintos.“

Kaip galima pritaikyti šių sunkvežimių specifikacijas, kad jie ypač taupiai naudotų degalus?
„Naujuosius „Volvo FH“„Volvo FH16“„Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ sunkvežimius galima pritaikyti, kad jie tiktų pačioms įvairiausioms užduotims ir į aplinką būtų išmetama gerokai mažiau CO2. Tolimiesiems gabenimams naująjį „Volvo FH“ su „I-Save“ suderinus su D13TC varikliu ir specifinių funkcijų paketu galima užtikrinti iki septynių procentų mažesnes degalų sąnaudas (dyzelino ir „AdBlue“).* Tai pat galima užsisakyti „Volvo FH“ ir „Volvo FM“ kurie varomi SGD (suskystintomis gamtinėmis dujomis). Jos sumažina degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį iki 20 procentų. Pasirinkus bioSGD, emisija sumažėja praktiškai iki nulio“.

Turint omenyje pažangą alternatyvių degalų srityje, kodėl „Volvo Trucks“ pristato sunkvežimių su dyzeliniais varikliais gamą?
„Kiekvieno tipo degalai – nuo elektros iki SGD, biodujų ir dyzelino – turi stipriųjų bei silpnųjų savybių ir yra tinkami skirtingų tipų transportavimo užduotims. Todėl, mano manymu, matysime įvairius energijos šaltinius ir jėgos agregatus dar daugelį metų. Kurdama alternatyvius degalus „Volvo Trucks“ tuo pačiu metu ir toliau diegs naujoves, kad mūsų dyzeliniai sunkvežimiai būtų kaip įmanoma efektyvesni. Pavyzdžiui, naujausias „Volvo FH“ su „I-Save“, kuriame naudojama unikalaus tipo „Turbo Compound“ technologija“, yra aiškus įrodymas, kaip daug vis dar galime pasiekti degalų efektyvumo srityje.“

Kaip tai prisideda prie „Volvo“ ilgalaikės nulinės emisijos vizijos?
„Mes esame pereinamajame laikotarpyje, kuriame žengiame nuo dešimtmečius trukusios priklausomybės nuo naftos prie alternatyvių efektyvesnių ir atsinaujinančių išteklių naudojimo. Efektyvaus degalų naudojimo siekis bei alternatyvių degalų kūrimas yra svarbūs veiksniai kelyje link nulinės emisijos.“

FAKTAI
„Volvo FH“ su „I-Save“
Suderinus naująjį D13TC variklį su specifinių funkcijų paketu galima užtikrinti iki septynių procentų mažesnes degalų sąnaudas.*

Dujomis varomas variklis
Dujomis varomi „Volvo FH LNG“ ir „Volvo FM LNG“ gali naudoti suskystintas gamtines dujas (SGD), kurios sumažina išmetamo CO2 kiekį iki 20 procentų, lyginant su dyzelinu, arba bioSGD, kurios sumažina išmetamo CO2 kiekį iki 100 procentų. Emisijos kiekis vertinamas transporto priemonės eksploatacijos metu – nuo dujų užpylimo į baką iki jų sunaudojimo.

Suskystintos gamtinės dujos (SGD)
SGD gaminamos iš natūralių dujų, iškastinio kuro. Jos suskystintos transportavimui arba laikymui atšaldžius dujas iki žemos temperatūros.

BioSGD
BioSGD, dar vadinamos suskystintomis biodujomis (SBD), yra biodegalai, pagaminti perdirbant organinių atliekų srautus. Biodujos išgaunamos suirus biologinei medžiagai. Dujos tada atšaldomos iki žemos temperatūros.

* Teiginys apie degalų sąnaudų sumažinimą apskaičiuotas lyginant dyzelinio ir „AdBlue“ D13TC Euro 6 D pakopos standartą atitinkantį variklį su tolimųjų gabenimų degalų paketu („I-Save“) ir D13 eSCR Euro 6 D pakopos standartą atitinkantį variklį be tolimųjų gabenimų degalų paketo. Faktinės išlaidos degalams gali skirtis, atsižvelgiant į daugybę veiksnių, tokių kaip vairuotojo patirtis, pastovaus greičio palaikymo sistemos naudojimas, transporto priemonės komplektacija, kroviniai, topografija, transporto priemonės priežiūra ir oro sąlygos.