Trucks

Tvirtesni sunkvežimiai didesniam našumui ir krovumui

2 min. skaitinys 2 min. skaitinys
Dėl daugybės atnaujinimų, kurie suteikia iki 150 tonų bendrąją sąstato masę, naujieji „Volvo FMX“, „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“ užtikrina didesnį našumą nei kada nors anksčiau.
Naujojo „Volvo FMX“, vežančio skaldą, 3D modelis
Pagrindinis naujų „Volvo“ sunkvežimių patobulinimas yra nauja varančioji ašis, kuri buvo kuriama įmonėje kartu su „Volvo Construction Equipment”.

Išsiskiriantys tvirta išore ir dizainu naujieji sunkiam darbui skirti „Volvo“ sunkvežimiai buvo sukurti būtent eksploatuoti sudėtingomis sąlygomis kasybos ir statybų sektoriuje. Naujieji modeliai yra dar tvirtesni ir pasižymi didesniu našumu bei krovumu.

Pagrindinis naujų „Volvo“ sunkvežimių patobulinimas yra nauja varančioji ašis, kuri buvo kuriama įmonėje kartu su „Volvo Construction Equipment“. Pasitelkusi ratinių krautuvų ir savivarčių ašių kūrimo patirtį ir žinias, „Volvo Trucks“ sugebėjo padidinti galinės ašies pajėgumą iki 38 tonų (nuo 32 tonų ankstesniame modelyje).

Galinė pakaba buvo atnaujinta ir sustiprinta, o priekinė pakaba padaryta tvirtesnė, kad galėtų išlaikyti papildomą svorį. 8 x 4 ratų konfigūracijos sunkvežimio bendroji sąstato masė (GVW) dabar yra 58 tonos. Tai maždaug 15–17 procentų didesnis krovumas.

Kartu šie atnaujinimai leidžia GCW padidinti nuo 120 tonų iki neregėtų 150 tonų.

Sustiprinta priekinė pakaba

Leidžia išlaikyti iki 10 tonų apkrovą. Ją galima padidinti iki 20 tonų įrengus dvigubą priekinę ašį.

Nauja galinė pakaba

Buvo sustiprinta papildoma medžiaga, įskaitant naują stipresnį skersinį, naujas spyruokles, didesnius guminius guolius ir stipresnę ašių grupės tvirtinimo vietą.

Nauja varančioji ašis

Pirmoji sukurta įmonėje „Volvo Trucks“ per daugiau kaip 20 metų.