Trucks

Volvo Trucks
2022-05-19
4 min
Degalų efektyvumas
Author
Volvo Trucks

„Volvo FH“ su „I-Save“ laimėjo nepriklausomuose degalų ekonomijos bandymuose

Vokietijos sunkvežimių žurnalams atlikus du atskirus bandymus, „Volvo FH“ su „I-Save“ degalų ekonomija buvo geriausia. „Tai tikrai patvirtina, kad mūsų sunkus darbas atsiperka. O dėl mūsų atnaujintų variklių „Volvo FH“ su „I-Save“ bus dar ekonomiškesni“, – sako „Volvo Trucks“ variklių skyriaus vadovas Peteris Franzénas.
 

Pirmaujančių Vokietijos specializuotų žurnalų „Trucker“ ir „Transport“ vykdytuose bandymuose „Volvo FH 500“ su „I-Save“ buvo lyginamas su kitais Europos konkurentų sunkvežimiais ir pasiekė įspūdingų rezultatų. Jis laimėjo abiejuose degalų ekonomijos bandymuose – dyzelino ir „AdBlue“ sąnaudų.

„Volvo“ sunkvežimis taip pat pranoko konkurentus vertinant didelio vidutinio greičio išlaikymą bandomuosiuose tolimųjų gabenimų maršrutuose. Be to, „Volvo FH“ su „I-Save“ gavo aukščiausius balus bendrame „Trucker“ visos transporto priemonės įvertinime.

Sunkvežimyje „Volvo FH“ su „I-Save“ dera didelis greitis ir mažos degalų sąnaudos

„Šie testai yra labai tikslūs ir mums tikrai leidžia parodyti, ką sugebame. Mūsų inžinieriams pavyko suderinti didelį greitį su labai mažomis degalų sąnaudomis, o tai yra fantastiškas pasiekimas. Kylant degalų kainoms, efektyvus degalų naudojimas yra svarbesnis nei kada nors anksčiau“, – sako Peteris Franzénas.

Labai įspūdinga, kad nugalėjome testuose, nors sunkvežimis nebuvo aprūpintas nauju varikliu.

„Volvo FH“ su „I-Save“ gaminamas nuo 2019 m. Jo koncepcija – kuo labiau pagerinti degalų ekonomiją derinant transporto priemonės jėgos agregatą, programinę įrangą ir aerodinamiką. Nuo jo pristatymo buvo patobulinta ir pridėta daug naujų funkcijų.

„Volvo Trucks“ variklių skyriaus vadovas Peteris Franzénas

Bandymuose naudoto „Volvo“ sunkvežimio aerodinaminis dizainas buvo neseniai atnaujintas, siekiant pagerinti oro srautą, pavyzdžiui, buvo sumažinti tarpai kabinos priekyje ir pailginti durų plėtiniai. Siekiant užtikrinti didžiausią degalų naudojimo efektyvumą, sunkvežimis visada užvedamas „Eco“ režimu. „Yra daug smulkių patobulinimų, kurie kartu lėmė šiuos gerus rezultatus bandymuose. Be to, labai įspūdinga, kad nugalėjome testuose, nors sunkvežimis nebuvo aprūpintas nauju varikliu. Dėl paskutinių atnaujinimų degalų sąnaudos sumažės dar labiau. Bus labai įdomu pamatyti rezultatus būsimuose specializuotos spaudos bandymuose“, – sako Peteris Franzénas.

Mažos „AdBlue“ sąnaudos

„Turbo Compound“ variklis yra „I-Save“ širdis. Tarp šiais metais atliktų atnaujinimų yra pagerintas degimo procesas, sumažinta trintis variklyje ir patobulinta alyvos sistema. Be to, variklyje yra naujas energiją taupantis vairo stiprintuvo siurblys ir patobulintas oro kompresorius, kurie taupo degalus efektyviau didindami oro slėgį.

Nauja išmanioji programinė įranga „I-Torque“ padidina energijos naudojimo efektyvumą, analizuodama topografinius duomenis iš „I-See“ ir pritaikydama važiavimą pagal tikrąjį maršrutą.
„Mūsų inžinieriai išnagrinėjo visas detales, kad variklis būtų dar ekonomiškesnis. Taip pat atnaujinome automatinę „I-Shift“ pavarų dėžę. Greitesnis atsakas leis važiuoti sklandžiau ir pagerins degalų ekonomiją“, – sako Peteris Franzénas.

Dėl neseniai atliktų patobulinimų „I-Save“ bendrai gali sumažinti degalų sąnaudas iki 13 %, palyginti su sąnaudų lygiu, kai ji pirmą kartą buvo pristatyta.

Kitas „Volvo FH“ su „I-Save“ pranašumas yra mažos „AdBlue“ sąnaudos, nes „AdBlue“, kaip ir dyzelinas, vis brangsta.

„Degalų ekonomija yra labai svarbi vežėjams, todėl mes ir toliau ieškosime būdų, kaip ją pagerinti. Labai didžiuojuosi, kad galime pasiūlyti gaminį, kuris gali padėti mūsų klientams padidinti pelningumą ir sumažinti CO2 poveikį“, – sako Peteris Franzénas.

Žurnalo „Trucker“ bandymas trumpai

Visas bandymo trasos atstumas: 340 km tolimųjų gabenimų maršrutais į šiaurę nuo Miuncheno Vokietijoje

Bendrasis svoris su priekaba: 40 tonų

„Volvo“ sunkvežimio specifikacijos: lengva važiuoklė, „Globetrotter XL“

Rezultatai: „Volvo FH 500“ su „I-Save“ degalų ekonomija buvo geriausia. Jis taip pat išlaikė didžiausią vidutinį greitį ir surinko daugiausiai balų bendrame įvertinime.

Žurnalo „Transport“ bandymas trumpai

Visas bandymo trasos atstumas: 93 km tolimųjų gabenimų maršrutais aplink Miuncheną Vokietijoje

Bendrasis svoris su priekaba: 40 tonų

„Volvo“ sunkvežimio specifikacijos: lengva važiuoklė, „Globetrotter XL“

Rezultatai: „Volvo FH 500“ su „I-Save“ degalų ekonomija buvo geriausia ir jis išlaikė aukščiausią

vidutinį greitį.


Norite sužinoti daugiau apie tai, kaip taupyti degalus? Spustelėkite šią nuorodą!

Kaip pagerinti degalų naudojimo efektyvumą

Susijusios naujienos