Naująją akumuliatorių sistemą sudaro du atskiri akumuliatorių komplektai: vienas yra skirtas variklio užvedimui, antras - tiekti energiją visai kabinoje esančiai įrangai. Vienintelė užvedimui skirto akumuliatorių komplekto funkcija - užvesti variklį, todėl jų energija nenaudojama kitų sunkvežimio sistemų darbui. Visai kitai, elektrą naudojančiai, įrangai: autonominiam kabinos šildytuvui, vėsintuvui, šaldytuvui, garso ir vaizdo sistemai, vairuotojo kompiuteriui ir išmaniesiems įrenginiams energija yra tiekiama iš gelinių akumuliatorių komplekto.
Geliniai akumuliatoriai daug geriau patenkina išaugusį sunkvežimyje suvartojamos elektros energijos poreikį bei leidžia užtikrinti nepertraukiamą ir ilgalaikį didelės galios energijos tiekimą.
„Šis sprendimas daugiausia privalumų suteiks vykdant tolimųjų gabenimų užduotis, taip pat itin karšto bei itin šalto klimato zonose. Net ir naktimis žiemą vairuotojas galės ramiai ilsėtis, kadangi jam nebereikės užvesti variklio akumuliatoriams pakrauti",- paaiškina Samuelis Nerdalas.
Rečiau užvedamas variklis taip pat leis sutaupyti degalų ir sumažins aplinkos taršą. „Tuščiąja eiga dirbantis sunkvežimio variklis per valandą sunaudoja apytiksliai tris litrus degalų. Naujasis sprendimas padės sutrumpinti šį laiką, todėl reikšmingai sumažės išlaidos degalams", - sako Samuelis Nerdalas.
Palyginti su standartiniais, naujieji geliniai akumuliatoriai pasižymi daug ilgesniu eksploatavimo laikotarpiu, jie yra pritaikyti daug didesniam įkrovų ciklų skaičiui, o sudėtingomis sąlygomis tarnaus mažiausiai 10-15 kartų ilgiau.
„Mūsų naujoji akumuliatorių sistema ne tik atitinka šiandieninius aukštus patikimo energijos tiekimo poreikius, bet ir užtikrina geresnę sunkvežimio parengtį bei mažesnius eksploatacijos kaštus. Šio sprendimo naudą pajus daugelis mūsų klientų", - sako Samuelis Nerdalas.