Trucks

Naujas „Volvo Trucks“ skaitmeninių paslaugų portalas „Volvo Connect“ suteiks naujų galimybių vežėjams

„Volvo Trucks“ pristato naują portalą „Volvo Connect“, suteikiantį klientams vieną prieigos sąsają naudotis skaitmeninėmis paslaugomis, programomis bei funkcijomis, atskleidžiančiomis tikrąsias naujausių technologijų galimybes šiuolaikiniam verslui.
Volvo Connect

Transporto ir logistikos įmonės vis dažniau naudojasi telematikos sprendimais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis savo veiklos našumui ir efektyvumui didinti, tačiau dažnai tai reiškia, jog įdiegiama keletas skirtingų ir techniškai nesusietų tarpusavyje sistemų bei vartotojų sąsajų. „Volvo Connect" apjungs jas viename, naudotojui patogiame portale bei suteiks galimybę patogiai naudotis visomis susietomis skaitmeninėmis paslaugomis. Vartotojai „Volvo Connect" pradės naudotis 2018 m. rugsėjį, o teikiamų paslaugų apimtys bei funkcionalumas bus reguliariai atnaujinamas ir plečiamas.

„Portalas „Volvo Connect" suteiks prieigą prie svarbių paslaugų ir informacijos, reikalingos kasdienei gabenimų veiklai vykdyti ir ją plėtoti, - sakė „Volvo Connect" projekto vadovė Carina Holm. - Be transporto parko valdymo ir techninės priežiūros planavimo bus galima naudotis ir daugeliu kitų funkcijų, palengvinsiančių veiklos administravimą bei atitikimą teisiniams reikalavimams. „Volvo Connect" portale taip pat bus galima užsisakyti ir aktyvuoti papildomų paslaugų. Vartotojai galės pritaikyti sąsają savo reikmėms taip, kad svarbiausia informacija būtų greitai ir lengvai pasiekiama." 

Nauja debesų kompiuterijos paslauga „Data Access" skirtingų gamintojų sunkvežimių parkams

Kartu su „Volvo Connect" portalu „Volvo Trucks" taip pat pristato naują paslaugą „Data Access", leidžiančią debesies failų saugykloje išsaugoti transporto priemonių duomenis ir juos pasiekti per nuotolinę „rFMS" standarto sąsają, suteikiančią galimybę integruoti parko duomenis į klientų turimas sistemas nepriklausomai nuo sunkvežimio gamintojo ar modelio, o tai yra naudinga naudojantiems mišrius sunkvežimių parkus.

Portale taip pat pristatomos skaitmeninės paslaugos „Dynafleet Safety Service" bei „Vehicle Status". Pirmosios paskirtis - padėti klientui stebėti vairuotojo elgseną kelyje siekiant įsitikinti, ar laikomasi saugaus eismo reikalavimų bei aktyviosios saugos sistemų veikimo rodiklius, antroji - stebi svarbiausių sunkvežimio komponentų būklę ir iš anksto padeda nustatyti galimus gedimus, kuriuos būtina skubiai sutvarkyti arba tai atlikti artimiausio apsilankymo serviso centre metu.

„Iš pradžių „Volvo Connect" portale pasiūlysime šias tris, o taip pat - papildomas „Dynafleet", „Service Planning" ir kitas paslaugas, - sako Carina Holm. - Vėliau išplėsime portalo turinį, ir klientai galės rinktis įvairią informaciją, funkcijas ir paslaugas, mūsų bei kitų turinio kūrėjų sukurtą programinę įrangą, padėsiančią optimizuoti įvairias jų veiklos sritis." 

Pasiruošę skaitmeninei ateičiai
„Volvo Connect" pristatoma tada, kai skaitmenizacija keičia žmonių gyvenimo būdą bei darbo metodus, ir transporto sektorius yra ne išimtis. 

„Naujos programinės įrangos platformos, pavyzdžiui, dalijimosi automobiliais ir kelionių paslaugos, kuria naujus veiklos modelius ir vartotojų elgsenas, - teigė Paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybės vyresnioji viceprezidentė Karin Falk. - Pažvelgus į transporto sektorių, jame yra dar daug galimybių padidinti skaidrumą, efektyvumą ir našumą. Susietos paslaugos ir duomenų analitika mums atveria naujų galimybių padėti mūsų klientams."

Atsižvelgiant į sparčią skaitmenizaciją, „Volvo Connect" portalas buvo kuriamas siekiant užtikrinti ilgalaikę naudojimo perspektyvą. Jau pristatytos „Volvo Connect" funkcijos, duomenų prieigos sąsajos bei kitos „Volvo Trucks" bei jos partnerių ir nepriklausomų programinės įrangos kūrėjų ateityje numatomos pristatyti skaitmeninės paslaugos leis klientams pasinaudoti visomis šių sprendimų teikiamomis galimybėmis. Visa tai užtikrins sklandų transporto verslo perėjimą į naują, skaitmeninę ateitį.

„Volvo Connect" portalas ir siūlomų paslaugų paketai rinkose bus pristatyti įvairiu metu. 

Faktai apie „Volvo Connect" portalą

„Volvo Connect" sujungia skaitmenines ir susietas paslaugas į vieną sąsają, todėl klientams lengviau pasiekti reikiamą informaciją, naujienas ir efektyviam kasdienės veiklos vykdymui svarbias funkcijas. Portalo funkcijų pavyzdžiai:
„Dynafleet" - atnaujinta „Volvo Trucks" transporto parko valdymo sistemos versija.
„Service Planning" - suplanuotoms paslaugoms ir techninės priežiūros darbams matyti skirta programa.
„Data Access" - nauja debesų kompiuterijos duomenų sąsajos paslauga, leidžianti išsaugoti ir pasiekti duomenis apie konkrečią transporto priemonę. Paslaugą galima integruoti į kliento sistemas, nepriklausomai nuo transporto priemonės gamintojo ar modelio.
„Dynafleet Safety Service" -programa, padedanti stebėti ir identifikuoti kritinius, su saugumu susijusius rodiklius, pavyzdžiui, staigų stabdymą ir saugos diržo naudojimą bei vėliau šiuos duomenis panaudoti vairuotojų konsultavimui ir mokymams.
„Vehicle Status" - paslauga, skirta stebėti svarbiausių transporto priemonės komponentų būklę bei nustatyti galimas triktis, kurias būtina sutvarkyti nedelsiant arba artimiausios techninės priežiūros metu.
„Asset Management" - parko duomenų apžvalga įskaitant, tačiau neapsiribojant vien tik transporto priemonėmis. 
„Workshop History" - atliktų remonto darbų apžvalga ir išsami informacija apie tai, kas buvo atlikta kiekvienai transporto priemonei „Volvo" serviso centre.


„Volvo Connect" buvo sukurta bendradarbiaujant su „Volvo Group" priklausančia kompanija „Connected Solutions", kuriančia ir prižiūrinčia susietas paslaugas ir sprendimus.

Žiūrėkite filmą apie „Volvo Connect" čia.