Trucks

Bandymų keliuose metu „Volvo Trucks“ degalų sąnaudas sumažino kone penktadaliu

Vokietijoje atliktų naujų nepriklausomų bandymų metu paaiškėjo, kad neseniai atnaujintas Švedijos gamintojo „Volvo Trucks“ flagmanas FH su „I-Save“ sistema sunaudojo beveik 18 proc. mažiau degalų, nei analogiškame bandyme prieš ketverius metus.
Bandymų keliuose metu „Volvo Trucks“ degalų sąnaudas sumažino kone penktadaliu
„AdBlue“ sąnaudos tapo pastebimai svarbesnės vertinat bendrąją nuosavybės kainą.

Nepriklausomo Vokietijos specializuoto žurnalo „Trucker“ atliktuose bandymuose 32 tonų „Volvo FH“ modelis su 460 AG varikliu ir „I-Save“ važiavo 343 kilometrus viešaisiais keliais, įskaitant įvairius greitkelius, kalvotas vietoves ir siauresnius kelius.

Lyginant su tuo pačiu bandymu, atliktu 2018 m., dar prieš „Volvo“ pristatant degalų taupymo sistemą „I-Save“, šį kartą išbandytas „Volvo FH 460“ su jau įdiegtu „I-Save“ paketu sumažino dyzelino ir „AdBlue“ sąnaudas įspūdingais 18 proc. Sunkvežimis vidutiniškai bandymų metu naudojo tik 21,48 litro dyzelino 100 km nuvažiuoti.

„I-Save“ sistemos poveikis efektyviam degalų naudojimui yra ženklus. Ši sistema apima ir pažangius variklio su turbojunginiu patobulinimus, ir išmanesnę naują programinę įrangą, ir patobulintą aerodinamiką. Nepriklausomas testas tapo dar vienu tvirtu „I-Save“ didelės teigiamos įtakos degalų sąnaudoms įrodymu“, – sako „Volvo Trucks“ jėgos agregatų vystymo prezidentė Helena Alsiö.

Auganti mažesnių „AdBlue“ sanaudų svarba

Istoriškai į „AdBlue“ kaštus būdavo kreipiama nedaug dėmesio. Tačiau pastaruoju metu situacija pasikeitė dramatiškai, kai daugumoje rinkų šio skysčio kaina pašoko net daugiau nei 100 proc. Naujojo testo metu paaiškėjo, kad „Volvo“ taip pat pavyko išsaugoti žemą „AdBlue“ sunaudojimo lygį – 6 proc. dyzelino sąnaudų reikšmės.

„Visa degalų ekonomija, apimanti tiek dyzeliną, tiek ir „AdBlue“, tapo pastebimai svarbesnė vertinat bendrąją nuosavybės kainą. Mes nuosekliai orientuojamės į tai, kad bendrieji degalų kaštai būtų kuo mažesni“, – tęsia H. Alsiö.

Našūs varikliai – CO2 emisijos mažinimo sprendimas

Nors „Volvo Trucks“ išsikėlė tikslą, kad elektros energija varomi sunkvežimiai sudarytų pusę pasaulinio sunkvežimių pardavimo 2030 metais, dyzelinis variklis ir toliau atliks svarbų vaidmenį mažinant CO2 emisiją.

Dėl naujausių „I-Save“ patobulinimų padidėjęs jėgos agregatų efektyvumas yra vienas iš svarbių būdų mažinti CO2 emisiją. Variklis su turbojunginiu taip pat sertifikuotas naudoti HVO100 degalus – atsinaujinantį dyzeliną, pagamintą iš hidrinto augalinio aliejaus, kuris žymiai sumažina CO2 emisiją.

Faktai apie bandymus ir sunkvežimį:

 

  • Bandymus atliko Vokietijos žurnalams „Trucker“ ir „VerkehrsRundschau“ atstovaujantis Janas Burgdorfas.
  • Iš viso bandymų metu nuvažiuota 343 km. Parinktas maršrutas naudojamas įvairių gamintojų sunkvežimiams išbandyti pačiomis įvairiausiomis sąlygomis.
  • Bendroji sąstato masė: 32 tonos.
  • Nustatytas pastovus greitis: 85 km/val.
  • Bandytas sunkvežimis 2022 m.: „Volvo FH 460“ su „I-Save“, 3 karta, Euro 6 standartas.
  • Bandytas sunkvežimis 2018 m.: „Volvo FH 460“, Euro 6 standartas.
  • Vidutinis greitis:
  • 2022: 79,9 km/val.
  • 2018: 79,8 km/val.
  • Degalų sąnaudos įskaitant „AdBlue“*:
  • 2022: 21,48 l/100km. „Ad-Blue“ procentinės sąnaudos dyzeline: 6,2 proc.
  • 2018: 26,15 l/100km.

 

Faktai apie „Volvo“ sistemą „I-Save“:

„I-Save“ pirmą kartą pristatyta 2019 m.

  • D13TC, arba 13 litrų darbinio tūrio variklis su „Volvo“ turbojunginio technologija užtikrina galimybę ilgiau važiuoti žemais variklio sūkiais ir aukštomis pavaromis.
  • Naujoji „I-Torque“ funkcija valdo pavarų parinkimą, variklio sukimo momentą ir stabdymą, kai aktyvuojama „I-Cruise“ sistema. Ji taip pat apima „I-See“ sistemą, kuri stebi priešakyje besidriekiantį kelią ir nustato, kiek variklio sukimo momento prireiks norint efektyviai naudoti degalus konkrečią akimirką ir atsižvelgiant į sąstato masę.

 

Faktinės degalų sąnaudos gali skirtis priklausomai nuo daugelio veiksnių: pavyzdžiui, važiavimo greičio, pastovaus greičio palaikymo įrangos naudojimo, transporto priemonės specifikacijų, transporto priemonės apkrovos, faktinės topografijos, vairuotojo patirties, transporto priemonės būklės ir oro sąlygų.

 

NUORODA į aukštos raiškos nuotraukas

Daugiau informacijos:

Laurynas Bričkus, „Volvo Lietuva“ rinkodaros vadovas
Mob. +370 698 75977, el. p. laurynas.brickus@volvo.com

Daugiau nuotraukų ir vaizdo medžiagos galite rasti „Volvo Trucks Media Hub“: https://media.volvogroup.com/dam

 

„Volvo Trucks“ teikia kompleksinius transporto sprendimus reikliems profesionaliems klientams. Bendrovė siūlo plačią vidutinio svorio ir sunkiasvorių sunkvežimių gamą. Klientus aptarnauja pasaulinis prekybos atstovų tinklas, kurį sudaro 2 200 serviso centrų beveik 130 šalių. „Volvo“ sunkvežimiai surenkami 12 šalių. 2023 m. visame pasaulyje pristatyta maždaug 145 000 „Volvo“ sunkvežimių.  „Volvo Trucks“ priklauso „Volvo Group“, kuri yra viena iš pirmaujančių pasaulyje sunkvežimių, autobusų, statybinės technikos ir jūrinių bei pramoninių variklių gamintojų. Ši grupė taip pat teikia finansavimo ir techninės priežiūros sprendimus. „Volvo Trucks“ veikla paremta kokybės, saugumo ir aplinkos apsaugos vertybėmis.