Elektrinis „Volvo FMX" sunkvežimis buvo perduotas Berlyne vykusiame renginyje. Betonvežis gali būti naudojamas visos dienos darbui su vienu papildomu įkrovimu įprastos vairuotojo pertraukos metu. Nuo vasario sunkvežimis gabens paruoštą betono mišinį iš Spandau gamyklos Berlyne. Betono transportavimo elektrifikavimas yra sudėtingas dėl didelių apkrovų ir nuolat besisukančio antstato. Kadangi pervežimių elektriniais sunkvežimiais apimtys didėja, „Volvo Trucks" ir CEMEX bendradarbiauja siekdami vystyti ir didinti šių technologijų panaudojimą statybų pramonėje.
„Labai džiaugiamės galėdami žengti šį svarbų žingsnį partnerystėje su CEMEX. Abi kompanijos yra įsipareigojusios siekti ambicingų tvarumo tikslų, o bendradarbiavimas yra būdas tai pasiekti. Kartu dirbsime, kad statybų pramonėje būtų naudojamas netaršus transportas. Mūsų elektriniai sunkvežimiai yra nulinės emisijos, o tylus jų veikimas užtikrina geresnę aplinką ir statybvietėse dirbantiems, ir netoliese gyvenantiems žmonėms", – sako Rogeris Almas, „Volvo Trucks" prezidentas.
„CEMEX yra įsipareigojusi tapti nulinės CO2 emisijos kompanija. Inovacijos ir bendradarbiavimas yra šio įsipareigojimo pagrindas, – sako CEMEX generalinis direktorius Fernando A. Gonzálezas. – Mūsų partnerystė su „Volvo" turi neįtikėtiną potencialą prisidėti prie mūsų verslo dekarbonizavimo. Pirmasis elektrinis betonvežis yra didelė pažanga šia kryptimi."
CEMEX ir „Volvo Group" yra koalicijos „First Movers", kurioje bendradarbiauja Pasaulio ekonomikos forumas ir specialusis JAV prezidento pasiuntinys klimato klausimais Johnu Kerry, steigėjai. Koalicijos partneriai siekia, kad kompanijos rinkose prisiimtų pirkimo įsipareigojimus dėl mažai anglies dvideginio išskiriančių technologijų. „Volvo Trucks" ir CEMEX yra įsipareigojusios siekti ambicingų tvarumo tikslų ir prisidėti prie pasaulio ekonomikos dekarbonizacijos.
„Volvo Trucks" siūlo plačiausią elektrinių modelių gamą pasaulinėje sunkvežimių pramonėje. Elektrosunkvežių bendroji junginio masė siekia nuo 16 iki 44 tonų, jie skirti krovinių išvežiojimo miestuose, komunalinių paslaugų transporto iki statybų ir regioninių gabenimų segmentams. „Volvo Trucks" yra sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių (≥ 16 tonų) rinkos lyderis Europoje ir JAV. Kompanija siekia, kad iki 2030 m. pusė visų parduodamų naujų sunkvežimių būtų varomi elektra. „Volvo Trucks" yra įsipareigojusi ne vėliau kaip iki 2040 m. savo veikloje pasiekti neutralų šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos lygį.
CEMEX yra pasaulinė statybinių medžiagų įmonė, siūlanti cemento, paruošto betono mišinių, užpildų ir urbanizacijos sprendimus visame pasaulyje.
Faktai apie „Volvo FMX Electric” betonvežį:
Elektros pavara: 2 varikliai, 330 kW galia
Traukos baterija: 4 baterijų blokai, 360 kWh talpa
Hidraulikos ir elektros iš traukos baterijos valdoma kriaušė
Pavarų dėžė: „I-Shift"
Ratų bazė: 4.100 mm
Antstatas: betono maišyklė, 9m³
Laurynas Bričkus, „Volvo Lietuva“ rinkodaros vadovas
Mob. +370 698 75977, el. p. laurynas.brickus@volvo.com
Daugiau nuotraukų ir vaizdo medžiagos galite rasti „Volvo Trucks Media Hub“: https://media.volvogroup.com/dam
„Volvo Trucks“ teikia kompleksinius transporto sprendimus reikliems profesionaliems klientams. Bendrovė siūlo plačią vidutinio svorio ir sunkiasvorių sunkvežimių gamą. Klientus aptarnauja pasaulinis prekybos atstovų tinklas, kurį sudaro 2 200 serviso centrų beveik 130 šalių. „Volvo“ sunkvežimiai surenkami 12 šalių. 2023 m. visame pasaulyje pristatyta maždaug 145 000 „Volvo“ sunkvežimių. „Volvo Trucks“ priklauso „Volvo Group“, kuri yra viena iš pirmaujančių pasaulyje sunkvežimių, autobusų, statybinės technikos ir jūrinių bei pramoninių variklių gamintojų. Ši grupė taip pat teikia finansavimo ir techninės priežiūros sprendimus. „Volvo Trucks“ veikla paremta kokybės, saugumo ir aplinkos apsaugos vertybėmis.