Trucks

„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą

Dabar naujausiuose „Volvo“ sunkvežimių modeliuose galima naudoti 100% biodyzeliną. Šie iš atsinaujinančių šaltinių pagaminti degalai vežėjams gali padėti sumažinti jų parko CO2 emisijas.
„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą
„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą

„Volvo Trucks“ išplėtė B100 biodyzelinui pritaikytų modelių pasiūlą. Tai dar vienas gamintojo žingsnis, kuriuo siekiama sumažinti transporto poveikį klimatui. Šiuo metu „Volvo Trucks“ gali pasiūlyti bene plačiausias atsinaujinančių degalų panaudojimo galimybes transporto sektoriuje: biodyzelinu, HVO (hidrintu augaliniu aliejumi) ir biodujomis varomus sunkvežimius. B100 biodyzelinu dabar gali būti varomi visi modeliai: FL, FE, FM, FMX, FH bei FH16.

 

„Mūsų klientai domisi sprendimais, kurie jiems padėtų sumažinti išmetamo anglies dioksido kiekį. Degalai iš atsinaujinančių šaltinių yra efektyvus sprendimas sumažinti CO2 čia ir dabar,– sako „Volvo Trucks“ produktų ir kokybės vadovas Janas Hjelmgrenas. – Būdami pasauliniu sunkvežimių gamintoju, turime patenkinti transporto poreikius įvairiuose rinkose, todėl investuojame ir į ateities technologijas, ir sprendimus, kurie sumažina CO2 trumpuoju laikotarpiu.“

 

Iki 70% mažesnės CO2 emisijos

 

Vertinant degalų gamybos poveikį „nuo šaltinio iki rato“ (angl. „well-to-wheel“ arba WTW), biodyzelino naudojimas sumažina CO2 emisiją nuo 30% iki 70% palyginus su įprastu dyzelinu, priklausomai nuo degalų gamybai naudojamų žaliavų rūšies.

 

Dabartinė „Volvo“ sunkvežimių gama gali būti varoma dyzelinu, biodyzelinu, HVO, SGD (suslėgtomis gamtinėmis dujos), SkGD (suskystintomis gamtinės dujos), Bio-SGD, Bio-SkGD ir elektra.

 

Atsinaujinančiais degalais varomi vidaus degimo varikliai yra viena iš trijų „Volvo Trucks“ dekarbonizacijos strategijos krypčių. Kitos dvi kryptys yra sunkvežimiai su elektros pavara bei elektrinis transportas su vandenilio kuro elementais. Šia strategija gamintojas siekia, kad iki 2040 m. visų parduodami „Volvo“ sunkvežimiai būtų grynosios nulinės emisijos.

 

Faktai apie biodyzeliną

 

„Volvo“ sunkvežimių modeliai, sertifikuoti naudoti B100 dyzeliną: FL, FE, FM, FMX, FH ir FH16 su 5, 8, 13 ir 17 l dyzeliniais varikliais. Pasiūla įvairiose rinkose gali skirtis, žr. nuorodą į sunkvežimių konfigūratorių*.

Biodyzelinui sertifikuotas modelis atitinka ir Euro 6 reikalavimus.Biodiesel is a non-fossil fuel sourced from vegetable oils (eg rapeseed oil) and is relatively easy to produce.

Biodyzelinas yra neiškastinis kuras, gaunamas iš augalinių aliejų (pvz., rapsų aliejaus), kurio gamyba nėra sudėtinga.

EN14214 standarto biodyzelinas dar vadinamas riebalų rūgščių metilesterių degalais (FAME).

Visi „Volvo Trucks“ dyzeliniai varikliai taip pat sertifikuoti naudoti HVO100 degalus. HVO (hidrintas augalinis aliejus) iš esmės yra biodegalai, kuriuos galima gaminti iš įvairių medžiagų, pavyzdžiui, augalinio aliejaus ir įvairių atliekų.

*Daugiau informacijos pateikiama „Volvo Trucks Builder“ konfigūratoriuje.

 

NUORODA į aukštos kokybės nuotraukas ir video

For further information, please contact:

Stefan Elfström
Media Relations Director, Volvo Trucks
Email: stefan.elfstrom@volvo.com
+46 708 25 30 72
 

Volvo Trucks supplies complete transport solutions for discerning professional customers with its full range of medium- and heavy-duty trucks. Customer support is provided via a global network of dealers with 2,200 service points in about 130 countries. Volvo trucks are assembled in 12 countries across the globe. In 2023 approximately 145,000 Volvo trucks were delivered worldwide. Volvo Trucks is part of the Volvo Group, one of the world’s leading manufacturers of trucks, buses, construction equipment and marine and industrial engines. The group also provides complete solutions for financing and service. Volvo Trucks’ work is based on the core values of quality, safety and environmental care.