Trucks

„Volvo Trucks“ su žinomu šefu Marcusu Samuelssonu mažino maisto produktų tiekimo grandinės emisijas

„Volvo Trucks“ surėmė pečius kartu su pasaulyje pripažintu virtuvės šefu Marcusu Samuelssonu naujoje kampanijoje: sukurti gurmanišką patiekalą naudojant ingredientus, atgabentus su nulinės ar minimalios emisijos sunkvežimiais. Elektriniai sunkvežimiai atliko svarbų vaidmenį šioje iniciatyvoje, kurios tikslas yra paskatinti transporto paslaugų užsakovus rinktis tvaresnius maisto produktų ir gėrimų tiekimo sprendimus.
„Volvo Trucks“ surėmė pečius kartu su virtuvės šefu Marcusu Samuelssonu kampanijoje: paruoštas stalas pokyčiams

Transporto sektoriaus dekarbonizacija tęsiasi, ir elektriniai sunkvežimiai išlieka kaip vienas iš būdų pasiekti nulinę emisiją. Transportui tenkanti dalis sudaro 19%* iš visų maisto produktų ir gėrimų pramonės emisijų.

 

„Volvo Trucks“ bendradarbiauja su garsiu virtuvės šefu Marcusu Samuelssonu, kuris yra dirbęs pasaulinio lygio restoranuose, ir siekia pristatyti, kaip maistą ir gėrimus gabenančio transporto emisija gali būti sumažinta iki minimalios arba nulinės. 

 

Marcusas Samuelssonas išsikėlė sau iššūkį pagaminti gurmanišką vakarienę, naudojant tik tokius ingredientus, kuriuos į jo virtuvę atgabentų elektriniai arba alternatyvius degalus – biodujas ar biodyzeliną naudojantys sunkvežimiai. 

 

„Tai buvo pirmoji tokia vakarienė ir aš labai džiaugiuosi galėjęs ją pagaminti. Šiame projekte aš turėjau apgalvoti apie kiekvieno ingrediento atvežimo būdą ir tai buvo pagrindinis kulinarinis akcentas! Man labai patiko šis iššūkis, nes jis gali paskatinti pramonę judėti į priekį. Tikiuosi, kad vieną dieną visi virtuvės šefai meniu nurodys, kaip į restoraną buvo atgabenti maisto produktai ir tai taps nauju premium išskirtinumu,“ – sako Marcusas Samuelssonas.

 

Meniu sudarė menkė miso glazūroje, kopūstai, vėžiai, agurkų salotos ir vokiškas „Riesling“. Visi ingredientai buvo gabenami keliais 2 700 km atstumu ir 86% maršrutų buvo nuvažiuoti su nulinės emisijos elektriniais sunkvežimiais. Likusius kilometrus ingredientus gabeno sunkvežimiai, kurių bakai buvo pripildyti iš atsinaujinančių šaltinių pagamintais degalais.

 

„Ši kampanija puikiai atitinka „Volvo“ prekės ženklo vertybes – transportas ir tvarumas pateikiami suprantamai ir apčiuopiamai, prilyginant juos patiekalui restorane – tai yra suprantama kiekvienam, – sako „Volvo Trucks“ prekės ženklo ir komunikacijos vadovė Katarina Adamson. – Mūsų tikslas buvo pasiekti transporto paslaugų užsakovus iš maisto ir gėrimų sektoriaus, nes jų sprendimai bei poreikiai gali stipriai paveikti kryptį ir tempą siekiant tvaresnių transporto sprendimų.“

 

Prie projekto sėkmės taip pat prisidėjo kelios maisto ir gėrimų gamybos įmonės, ūkininkai ir vežėjai. Jie visi buvo pakviesti į vakarienę vietiniame Geteborgo restorane Švedijoje.

 

Apie Marcusą Samuelssoną

Marcusas Samuelssonas yra žinomas kaip daugelio tarptautinių restoranų meniu įkvėpėjas. Vienas iš jo garsiausių restoranų yra „Red Rooster Harlem“ Niujorke, kur jis aptarnavo JAV prezidentą Baracką Obamą. Marcusas taip pat yra „Emmy“ apdovanojimą pelnęs televizijos veidas ir knygų autorius, aktyviai dalyvaujantis filantropinėje veikloje. Šioje kampanijoje Marcusas priėmė iššūkį sukurti pasaulinio lygio vakarienę, naudojant tik tuos ingredientus, kurie būtų atvežti elektriniais sunkvežimiais arba sunkvežimiais, naudojančiais degalus iš atsinaujinančių šaltinių.  

 
Pristatyti 5 000 elektrosunkvežių 
„Volvo Trucks“ yra pasaulinis lyderis vidutinio svorio ir sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių segmente su aštuoniais baterijose sukaupta elektros energija varomais modeliais. Plati „Volvo“ produktų gama leidžia elektrifikuoti pervežimus miestuose ir regionuose, statybose, atliekų tvarkymą ir tarptautinį transportą. 2024 m. „Volvo“ užėmė 47% elektrinių sunkvežimių rinkos dalį bei pirmavo sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių segmente Šiaurės Amerikoje.

 

Trijų krypčių strategija link nulinės emisijos

„Volvo Trucks“ skatina transporto dekarbonizaciją ir siekia iki 2040 m. pasiekti nulinės emisijos tikslą, remdamiesi trijų technologijų krypčių strategija. Ji pagrįsta baterijose kaupiama elektros energija, vandenilio kuro elementais ir vidaus degimo varikliais, naudojančiais degalus iš atsinaujinančių šaltinių: žaliąjį vandenilį, biodujas (bio-LNG) arba biodyzeliną ir HVO.



* Li, M., Jia, N., Lenzen, M. et al. Global food-miles account for nearly 20% of total food-systems emissions. Nat Food 3, 445–453 (2022). https://doi.org/10.1038/s43016-022-00531-w

 

 

NUORODA į aukštos kokybės nuotraukas.

Daugiau informacijos:

Laurynas Bričkus, „Volvo Lietuva“ rinkodaros vadovas
Mob. +370 698 75977, el. p. laurynas.brickus@volvo.com

Daugiau nuotraukų ir vaizdo medžiagos galite rasti „Volvo Trucks Media Hub“: https://media.volvogroup.com/dam

 

„Volvo Trucks“ teikia kompleksinius transporto sprendimus reikliems profesionaliems klientams. Bendrovė siūlo plačią vidutinio svorio ir sunkiasvorių sunkvežimių gamą. Klientus aptarnauja pasaulinis prekybos atstovų tinklas, kurį sudaro 2 200 serviso centrų beveik 130 šalių. „Volvo“ sunkvežimiai surenkami 12 šalių. 2024 m. visame pasaulyje pristatyta maždaug 134 000 „Volvo“ sunkvežimių.  „Volvo Trucks“ priklauso „Volvo Group“, kuri yra viena iš pirmaujančių pasaulyje sunkvežimių, autobusų, statybinės technikos ir jūrinių bei pramoninių variklių gamintojų. Ši grupė taip pat teikia finansavimo ir techninės priežiūros sprendimus. „Volvo Trucks“ veikla paremta kokybės, saugumo ir aplinkos apsaugos vertybėmis.