Trucks

Volvo FE
specifikacijos

Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FE“, iki smulkiausių detalių.

Jėgos agregatai

Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (su perdavimo santykiais), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.

Vidutinio galingumo elektrinis – galia / sukimo momentas

 

G9 – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D8 – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

Elektrinis​

Volvo FE

Techninės charakteristikos

Iki 225 kW (300 AG) nuolatinė galia

Nuvažiuojamas atstumas​

Iki 275 km

Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas)

8 val. kintamąja srove (43 kW) 2,3 val. nuolatine srove (150 kW)

Baterijos talpa

280–375 kWh, 3–4 akumuliatoriai

  
Varomas dujomisG9 

Emisijos standartas

Euro 6

 

Cilindrų skaičius​

6

 

Darbinis tūris

8,9 dm3

 

Eiga

144,5 mm

 

Cilindro skersmuo

114 mm

 

Suspaudimo laipsnis

12:01

 

Ekonomiškų sūkių diapazonas

1 200–1 700 aps./min.

 

Alyvos filtrai

 

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

27,6 l

 

Aušinimo sistemos bendrasis tūris

12,4 l

 
   
 G9 320 AG (239 kW)

 

  
 

Didžiausias galingumas esant 2 000–2 100 aps./min.

320 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1 300–1 400 aps./min.

1 356 Nm

  
     
Dyzelinis

D8

 

Emisijos standartas

Euro 6

 

Cilindrų skaičius​

6

 

Darbinis tūris

7,7 dm3

 

Eiga

135 mm

 

Cilindro skersmuo

110 mm

 

Suspaudimo laipsnis

17.5:1 

Ekonomiškų sūkių diapazonas

1 000–1 700 aps./min.

 

Stabdymo varikliu galia 

120 kW (2 800 aps./min.)

 

Kompresinio stabdžio galia*

170 kW (2 800 aps./min.)

 

Alyvos filtrai

1

 

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

25,5 l

 

Aušinimo sistemos bendrasis tūris

17 l

 

 

* papildoma įranga

  
 D8 250 AG (184 kW)

 

  
 

Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min.

250 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 700 aps./min.

950 Nm

  
 D8 280 AG (206 kW)

 

  
 

Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min.

280 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 700 aps./min.

1 050 Nm

  
 D8 320 AG (235 kW)*

 

  
 

Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min.

320 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 600 aps./min.

1 200 Nm

  
 

D8 350 AG (258 kW)

   
 

Didžiausias galingumas esant 2 200 aps./min.

350 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1 200–1 600 aps./min.

1 400 Nm

  
 

 

* galima užsisakyti biodyzelino B100

   

Alyvos keitimo intervalas
Iki 120 000 km arba kartą per dvejus metus naudojant VDS5.
 

Reikalavimai degalams
EN 590 (ES norma), maks. 10 ppm sieros.

Prie variklio tvirtinama papildoma pavara
Santykis 1:1, sukimo momentas 600 Nm tiek važiuojant, tiek stovint.

Prie variklio tvirtinama papildoma pavara

 

Sukimo momentas

Santykis 

PTER-DIN

600 Nm*

1:1

 

PTER-1400

600 Nm*

1:1

 

PTER-100

600 Nm*

1:1

 
    

* Sukimo momentas važiuojant ir stovint. Su AT2412 maks. sukimo momentas važiuojant – 150 Nm.

I-Shift

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara ir alyvos aušintuvas.

Tipas

Aukščiausia pavara

Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Bendroji sąstato masė (tonomis)

AT2412

Tiesioginė

2400

44

    

Mechaninės pavarų dėžės 
Mechaninės pavarų dėžės yra valdomos naudojant vairo stiprintuvą. Trumpa pavarų svirtis, integruota prietaisų skyde, nevibruoja, o pavaros perjungiamos greitai ir tiksliai. Pavarų dėžės gali būti komplektuojamos su papildoma pavara.

Tipas

Aukščiausia pavara

 Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Bendroji sąstato masė (tonomis)

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9120044
    

Automatinės pavarų dėžės 
Automatinė pavarų dėžė pasižymi puikiomis pajudėjimo iš vietos savybėmis ir sklandžiu pavarų perjungimu visame greičio diapazone. Pavarų dėžė valdoma prietaisų skydo mygtukais. Ji gali būti komplektuojama su papildoma pavara.

Tipas

Aukščiausia pavara

Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Bendroji sąstato masė (tonomis)

AL306

6

1300

32

    

Galinės ašys

Tipas

Ašys

Pavara

Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t)

Bendroji junginio masė (t)

Su viengubu reduktoriumi

RSS1344E

Vienguba

Hipoidinė

2800

12

44

RSS1344C

Vienguba

Hipoidinė

2600

13

44

RTS2370A

Tandeminės

Hipoidinė35502370
      

Su stebulės reduktoriumi

RSH1370F

Vienguba

Spiralinė nuožulni

3550

13

70

RTH2180D

Tandeminės

Hipoidinė

1200

21

80

      

Galinių ašių santykiai

RSS1344C

RTS2370A

RSH1370F

RTH2180D

RS1344E

2.64:1

3.09:1

3.76:1

2.63:1

2.47:1

2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

Jėgos agregatų deriniai

 

D8 250 AG

D8 280 AG

D8 320 AG

D8 350 AG

G9 320 AG

Pavarų dėžės

     

AT2412

 

ZTO1006

   

ZTO1109

  

AL306

      

Ašys su viengubu reduktoriumi

     

RSS1344C

RSS1344E

 

RTS2370A

  
      

Ašys su stebulių reduktoriais

     

RSH1370F

RTH2180D

   
      

Siūloma labai daug įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų papildomų pavarų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.

 

Tvirtinama prie variklio

 

PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.

PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.

Tvirtinama prie pavarų dėžės

 

PTR-HF / FH / ZF: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-HP / PH / ZF: su siurblio jungtimi, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTRD-D1D: varantysis mechanizmas dviem agregatams prijungti su siurblio jungtimi ir jungiamąja mova.

Kabina

Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir jų ypatybių specifikacijas

FE day cab 

Dieninė kabina

Dieninė kabina su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 1 600 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų

volvo FE Short sleeper cab 

Kompaktiška miegamoji kabina

Kompaktiškoje miegamojoje kabinoje yra papildomos erdvės, kurioje gali būti gultas vienam asmeniui arba kuri gali būti naudojama kaip biuras su papildomomis daiktadėžėmis. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 000 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų.

Volvo FE Sleeper cab 

Miegamoji kabina

Miegamoji kabina su gultu vienam asmeniui. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 200 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų.

Volvo Low Entry Cab 

Žemo įlipimo kabina

Žemo įlipimo kabina, kurioje įtaisytas žemas įlipimo laiptelis ir kurioje gali važiuoti nuo vieno iki trijų saugos diržais prisisegusių keleivių. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 200 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų. Siūloma su sulankstomomis keleivio durimis.

Kabinos pakaba

Mechaninė pakaba priekiui ir galui: cilindrinė spyruoklė ir amortizatorius. Pneumatinė pakaba priekiui ir galui: pneumatinės kameros.


Vairuotojo sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Comfort“, „Standard“ ir „Economy“. Visose trijose yra atrama nugarai, ilgio, aukščio ir priekio pakreipimo reguliavimas ir integruotos atramos galvai.


Keleivio sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Standard“, „Economy“ arba „Basic“.


Kabinų spalvos

Galima rinktis iš 300 fiksuotų variantų. O svarbiausia tai, kad, norint pritaikyti kliento poreikiams, galima užsakyti papildomų spalvų.


Vairaratis

Atsižvelgiant į sunkvežimio konfigūraciją, vairaratį galima pneumatiškai nustatyti į norimą padėtį, jis gali būti 460 arba 500 mm skersmens.


Klimato sistema

Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo rankiniu būdu, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų rankiniu būdu. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą.


Stoglangis

Kabinoje gali būti įrengtas stoglangis, kurį galima atidaryti 50 milimetrų. Jis gali būti pagamintas iš stiklo arba plieno. Stoglangį galima valdyti mechaniškai arba elektroniniu būdu.


Sėdynių apmušalai

Patogi tekstilė.


Sienų apmušalai

Patogi tekstilė.

Kabinos šildymas

Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo rankiniu būdu, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų rankiniu būdu. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą.


Vidinės daiktadėžės

Kabinos viduje yra daug praktiškų ir lengvai pasiekiamų dėtuvių dokumentams ir asmeniniams daiktams laikyti. Virš lango yra dvi daiktadėžės, taip pat keturi DIN stalčiukai. Pasirinktinai galima užsakyti daugybę skirtingų dėtuvių ir tunelio formos daiktadėžių, rašymo planšetę ir kabliukus drabužiams.


Garso signalai

Galima pasirinkti tarp elektrinio ir pneumatinio garso signalų – dviejų ant stogo tvirtinamų garso signalų, kurie valdomi pneumatiškai, arba vieno elektrinio garso signalo, kuris tvirtinamas po priekiniu gaubtu.


Gultas

Gultas gali būti vienos arba dviejų dalių, 580 arba 780 mm pločio. Taip pat galima pasirinktinai užsakyti gulto apsauginę siją.


Žemo įlipimo kabina

FE žemo įlipimo kabina su 90 laipsnių atveriamomis durimis. Galima rinktis iš dviejų variantų: su lygiomis grindimis arba su variklio dangčiu. Ji užtikrina puikų matomumą vairuotojui ir, be abejo, pasižymi aukščiausio lygio saugumu – juk ją sukūrė „Volvo“.

Važiuoklė

Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, sukabintuvo aukščio, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.

Žema

maždaug 880 mm

Vid.

maždaug 950 mm

Aukšta

maždaug 1 050 mm

  

 

Pneumatinė

Linginė

Žema

7.1/7.5/8

9

Vid.

7.1/7.5/8

9

Aukšta

7.1/7.5/8

9

   

Tipas

Ašys

Pakaba

Ašies / vežimėlio apkrova

Reduktorius

Stumiamoji / velkamoji ašys

Vienguba ašis

RAD-L90

4x2

Parabolinės / S spyruoklinės parabolinės

13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-KR

4x2

Pneumatinė

13 t

Vienguba / stebulės

 

      

Ašių grupė

RADT-KR6x2Pneumatinė19 / 20 tVienguba / stebulės

Papildoma velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)

RAPD-BR6x4Pneumatinė23 tVienguba / stebulės 
      

Siūlomi sukabinimo įtaisai priekaboms prijungti.

Degalų bakai
Galima rinktis plastikinius, plieninius arba aliumininius degalų bakus. Degalų tūris nuo 160 iki 630 litrų. Galimi du D formos bakų aukščiai – 560 mm ir 710 mm.

„AdBlue“ tankai
Plastikiniai, 32 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. 

EBS (elektronikai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami „EBS Medium“ paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.

„EBS Medium“

Palyginti su „EBS Standard“ paketu, „EBS Medium“ pakete yra šios funkcijos:

 

„Hill Start Aid“ (pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija)

Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.

 

ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)

Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.

Hidraulinis lėtintuvas

Hidraulinis lėtintuvas, skirtas AL306 pavarų dėžei. Kompaktiškas, integruotas hidraulinis lėtintuvas yra pritvirtintas prie pavarų dėžės ir suteikia 1 490 Nm stabdymo momento mažinimą.

Priekinės ašys
Priekinės ašies apkrova gali būti 7,1–9 t.
 

Papildomos ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais ar dvigubais ratais arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 6,7, 7,1, 7,5 arba 10,5 t.

Antstatui montuoti skirta kiaurymių eilė

Viršutinė kiaurymių eilė skirta antstatui montuoti. Visi kronšteinai viršutinėje kiaurymių eilėje yra pakreipti ir yra su 8 milimetrų poveržle. Viršutinėje kiaurymių eilėje kniedės nėra naudojamos.


Krano montavimo paruošimas

Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės.


Paruošimas kranui montuoti

Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės. Akumuliatorių baterijos dėžė patraukiama atgal, o tvirtinimo plokštės sumontuojamos už kabinos, abiejose važiuoklės pusėse. Kartu pateikiamas elektros instaliacijos paruošimo komplektas ELCRANE.

Balnai

Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės apytiksliai nuo 150 milimetrų. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.

Duomenų lapai

Atsisiųskite „Volvo FE“ specifikacijų duomenų lapus PDF formatu iš šių nuorodų.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“ atstovas atsakys į juos. Užsukite, paskambinkite arba pasikvieskite susitikimui.