Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FE“, iki smulkiausių detalių.
Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (su perdavimo santykiais), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Elektrinis | Volvo FE |
---|---|
Techninės charakteristikos | Iki 225 kW (300 AG) nuolatinė galia |
Nuvažiuojamas atstumas | Iki 275 km |
Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas) | 8 val. kintamąja srove (43 kW) 2,3 val. nuolatine srove (150 kW) |
Baterijos talpa | 280–375 kWh, 3–4 akumuliatoriai |
Varomas dujomis | G9 | |
---|---|---|
Emisijos standartas | Euro 6 | |
Cilindrų skaičius | 6 | |
Darbinis tūris | 8,9 dm3 | |
Eiga | 144,5 mm | |
Cilindro skersmuo | 114 mm | |
Suspaudimo laipsnis | 12:01 | |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 1 200–1 700 aps./min. | |
Alyvos filtrai | 2 | |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 27,6 l | |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 12,4 l | |
G9 320 AG (239 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausias galingumas esant 2 000–2 100 aps./min. | 320 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1 300–1 400 aps./min. | 1 356 Nm | |||
Dyzelinis | D8 | |
---|---|---|
Emisijos standartas | Euro 6 | |
Cilindrų skaičius | 6 | |
Darbinis tūris | 7,7 dm3 | |
Eiga | 135 mm | |
Cilindro skersmuo | 110 mm | |
Suspaudimo laipsnis | 17.5:1 | |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 1 000–1 700 aps./min. | |
Stabdymo varikliu galia | 120 kW (2 800 aps./min.) | |
Kompresinio stabdžio galia* | 170 kW (2 800 aps./min.) | |
Alyvos filtrai | 1 | |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 25,5 l | |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 17 l | |
* papildoma įranga |
D8 250 AG (184 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 250 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 700 aps./min. | 950 Nm | |||
D8 280 AG (206 kW) |
| |||
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 280 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 700 aps./min. | 1 050 Nm | |||
D8 320 AG (235 kW)* |
| |||
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 320 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 600 aps./min. | 1 200 Nm | |||
D8 350 AG (258 kW) | ||||
Didžiausias galingumas esant 2 200 aps./min. | 350 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1 200–1 600 aps./min. | 1 400 Nm | |||
* galima užsisakyti biodyzelino B100 |
Alyvos keitimo intervalas
Iki 120 000 km arba kartą per dvejus metus naudojant VDS5.
Reikalavimai degalams
EN 590 (ES norma), maks. 10 ppm sieros.
Prie variklio tvirtinama papildoma pavara
Santykis 1:1, sukimo momentas 600 Nm tiek važiuojant, tiek stovint.
| Sukimo momentas | Santykis | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 | |
* Sukimo momentas važiuojant ir stovint. Su AT2412 maks. sukimo momentas važiuojant – 150 Nm.
12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara ir alyvos aušintuvas.
Tipas | Aukščiausia pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
AT2412 | Tiesioginė | 2400 | 44 |
Mechaninės pavarų dėžės
Mechaninės pavarų dėžės yra valdomos naudojant vairo stiprintuvą. Trumpa pavarų svirtis, integruota prietaisų skyde, nevibruoja, o pavaros perjungiamos greitai ir tiksliai. Pavarų dėžės gali būti komplektuojamos su papildoma pavara.
Tipas | Aukščiausia pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Automatinės pavarų dėžės
Automatinė pavarų dėžė pasižymi puikiomis pajudėjimo iš vietos savybėmis ir sklandžiu pavarų perjungimu visame greičio diapazone. Pavarų dėžė valdoma prietaisų skydo mygtukais. Ji gali būti komplektuojama su papildoma pavara.
Tipas | Aukščiausia pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tipas | Ašys | Pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t) | Bendroji junginio masė (t) |
Su viengubu reduktoriumi | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344E | Vienguba | Hipoidinė | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C | Vienguba | Hipoidinė | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandeminės | Hipoidinė | 3550 | 23 | 70 |
Su stebulės reduktoriumi | |||||
RSH1370F | Vienguba | Spiralinė nuožulni | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180D | Tandeminės | Hipoidinė | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
Jėgos agregatų deriniai
D8 250 AG | D8 280 AG | D8 320 AG | D8 350 AG | G9 320 AG | |
Pavarų dėžės | |||||
---|---|---|---|---|---|
AT2412 | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Ašys su viengubu reduktoriumi | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Ašys su stebulių reduktoriais | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● | |||
Siūloma labai daug įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų papildomų pavarų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.
Tvirtinama prie variklio
PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
Tvirtinama prie pavarų dėžės
PTR-HF / FH / ZF: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-HP / PH / ZF: su siurblio jungtimi, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTRD-D1D: varantysis mechanizmas dviem agregatams prijungti su siurblio jungtimi ir jungiamąja mova.
Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir jų ypatybių specifikacijas
Dieninė kabina
Dieninė kabina su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 1 600 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų
Kompaktiška miegamoji kabina
Kompaktiškoje miegamojoje kabinoje yra papildomos erdvės, kurioje gali būti gultas vienam asmeniui arba kuri gali būti naudojama kaip biuras su papildomomis daiktadėžėmis. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 000 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų.
Miegamoji kabina
Miegamoji kabina su gultu vienam asmeniui. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 200 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų.
Žemo įlipimo kabina
Žemo įlipimo kabina, kurioje įtaisytas žemas įlipimo laiptelis ir kurioje gali važiuoti nuo vieno iki trijų saugos diržais prisisegusių keleivių. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 200 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų. Siūloma su sulankstomomis keleivio durimis.
Kabinos pakaba
Mechaninė pakaba priekiui ir galui: cilindrinė spyruoklė ir amortizatorius. Pneumatinė pakaba priekiui ir galui: pneumatinės kameros.
Vairuotojo sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Comfort“, „Standard“ ir „Economy“. Visose trijose yra atrama nugarai, ilgio, aukščio ir priekio pakreipimo reguliavimas ir integruotos atramos galvai.
Keleivio sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Standard“, „Economy“ arba „Basic“.
Kabinų spalvos
Galima rinktis iš 300 fiksuotų variantų. O svarbiausia tai, kad, norint pritaikyti kliento poreikiams, galima užsakyti papildomų spalvų.
Vairaratis
Atsižvelgiant į sunkvežimio konfigūraciją, vairaratį galima pneumatiškai nustatyti į norimą padėtį, jis gali būti 460 arba 500 mm skersmens.
Klimato sistema
Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo rankiniu būdu, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų rankiniu būdu. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą.
Stoglangis
Kabinoje gali būti įrengtas stoglangis, kurį galima atidaryti 50 milimetrų. Jis gali būti pagamintas iš stiklo arba plieno. Stoglangį galima valdyti mechaniškai arba elektroniniu būdu.
Sėdynių apmušalai
Patogi tekstilė.
Sienų apmušalai
Patogi tekstilė.
Kabinos šildymas
Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo rankiniu būdu, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų rankiniu būdu. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą.
Vidinės daiktadėžės
Kabinos viduje yra daug praktiškų ir lengvai pasiekiamų dėtuvių dokumentams ir asmeniniams daiktams laikyti. Virš lango yra dvi daiktadėžės, taip pat keturi DIN stalčiukai. Pasirinktinai galima užsakyti daugybę skirtingų dėtuvių ir tunelio formos daiktadėžių, rašymo planšetę ir kabliukus drabužiams.
Garso signalai
Galima pasirinkti tarp elektrinio ir pneumatinio garso signalų – dviejų ant stogo tvirtinamų garso signalų, kurie valdomi pneumatiškai, arba vieno elektrinio garso signalo, kuris tvirtinamas po priekiniu gaubtu.
Gultas
Gultas gali būti vienos arba dviejų dalių, 580 arba 780 mm pločio. Taip pat galima pasirinktinai užsakyti gulto apsauginę siją.
Žemo įlipimo kabina
FE žemo įlipimo kabina su 90 laipsnių atveriamomis durimis. Galima rinktis iš dviejų variantų: su lygiomis grindimis arba su variklio dangčiu. Ji užtikrina puikų matomumą vairuotojui ir, be abejo, pasižymi aukščiausio lygio saugumu – juk ją sukūrė „Volvo“.
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, sukabintuvo aukščio, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Žema | maždaug 880 mm |
Vid. | maždaug 950 mm |
Aukšta | maždaug 1 050 mm |
| Pneumatinė | Linginė |
---|---|---|
Žema | 7.1/7.5/8 | 9 |
Vid. | 7.1/7.5/8 | 9 |
Aukšta | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tipas | Ašys | Pakaba | Ašies / vežimėlio apkrova | Reduktorius | Stumiamoji / velkamoji ašys |
Vienguba ašis | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolinės / S spyruoklinės parabolinės | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-KR | 4x2 | Pneumatinė | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
Ašių grupė | |||||
RADT-KR | 6x2 | Pneumatinė | 19 / 20 t | Vienguba / stebulės | Papildoma velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RAPD-BR | 6x4 | Pneumatinė | 23 t | Vienguba / stebulės | |
Siūlomi sukabinimo įtaisai priekaboms prijungti.
Degalų bakai
Galima rinktis plastikinius, plieninius arba aliumininius degalų bakus. Degalų tūris nuo 160 iki 630 litrų. Galimi du D formos bakų aukščiai – 560 mm ir 710 mm.
„AdBlue“ tankai
Plastikiniai, 32 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje.
EBS (elektronikai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami „EBS Medium“ paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.
„EBS Medium“
Palyginti su „EBS Standard“ paketu, „EBS Medium“ pakete yra šios funkcijos:
„Hill Start Aid“ (pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija)
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.
Hidraulinis lėtintuvas
Hidraulinis lėtintuvas, skirtas AL306 pavarų dėžei. Kompaktiškas, integruotas hidraulinis lėtintuvas yra pritvirtintas prie pavarų dėžės ir suteikia 1 490 Nm stabdymo momento mažinimą.
Priekinės ašys
Priekinės ašies apkrova gali būti 7,1–9 t.
Papildomos ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais ar dvigubais ratais arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 6,7, 7,1, 7,5 arba 10,5 t.
Antstatui montuoti skirta kiaurymių eilė
Viršutinė kiaurymių eilė skirta antstatui montuoti. Visi kronšteinai viršutinėje kiaurymių eilėje yra pakreipti ir yra su 8 milimetrų poveržle. Viršutinėje kiaurymių eilėje kniedės nėra naudojamos.
Krano montavimo paruošimas
Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės.
Paruošimas kranui montuoti
Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės. Akumuliatorių baterijos dėžė patraukiama atgal, o tvirtinimo plokštės sumontuojamos už kabinos, abiejose važiuoklės pusėse. Kartu pateikiamas elektros instaliacijos paruošimo komplektas ELCRANE.
Balnai
Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės apytiksliai nuo 150 milimetrų. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.
Atsisiųskite „Volvo FE“ specifikacijų duomenų lapus PDF formatu iš šių nuorodų.