Trucks

Volvo FH techniniai duomenys

Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FH“, iki smulkiausių detalių.

Jėgos agregatai

Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.

Galingas elektrinis – galia / sukimo momentas

 

G13 – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D13 – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D13 „I-save“ – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

Elektrinis​

„Volvo FH“

Techninės charakteristikos

Iki 330–490 kW (450–666 AG) nuolatinė galia

Galimas nuvažiuoti atstumas​

Iki 300 km (4×2 vilkikas-priekaba)

Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas)

9,5 val. kintamąja srove (43 kW) 2,5 val. nuolatine srove (250 kW)

Akumuliatoriaus talpa

360–540 kWh, 4–6 akumuliatoriai

  

Varomas dujomis​

G13

  

Emisijos standartas

„Euro 6“

  

Cilindrų skaičius​

6

  

Darbinis tūris

12,8 dm³

  

Eiga

158 mm

  

Cilindro skersmuo

131 mm

  

Suspaudimo laipsnis

17.0:1  

Ekonomiškų sūkių diapazonas

900–1400 aps./min.

  

Stabdymo EPG galia

200 kW 

  

Variklinio stabdžio galia*

380 kW (2300 aps./min.)

  

Alyvos filtrai

2 visasraučiai

  

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

35 l

  

Aušinimo sistemos bendrasis tūris

38 l

  
    

* papildoma galimybė

 G13 420 AG (309 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min.

420 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min.

2100 Nm

  
 G13 460 AG (338 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 950–1400 aps./min.

2300 Nm

  
 

G13 500 AG (368 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min.

500 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 980–1404 aps./min.

2550 Nm

  
     

Dyzelinis

D13

D13 „I-Save“ 

Emisijos standartas

„Euro 6“

„Euro 6“

 

Cilindrų skaičius​

6

6

 

Darbinis tūris

12,8 dm³

12,8 dm³

 

Eiga

158 mm

158 mm

 

Cilindro skersmuo

131 mm

131 mm

 

Suspaudimo laipsnis

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomiškų sūkių diapazonas

900–1400 aps./min.

900–1300 aps./min.

 

Stabdymo EPG galia

175 kW (2300 aps./min.)

150 kW

 

Variklinio stabdžio galia*

340 kW (2300 aps./min.)

435 kW (2300 aps./min.)

 

Alyvos filtrai

2 visasraučiai

2 visasraučiai

 

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

35 l

35 l

 

Aušinimo sistemos bendrasis tūris

24 l

26 l

 
    

* papildoma galimybė

Reikalavimai degalams

Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros) 2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)

Alyvos keitimo intervalas

Naudojant VDS4 alyvą – iki 150 000 km arba kartą per metus.

 

D13 420 AG (309 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

420 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min.

2100 Nm

  
 

D13 „I-Save“ 420 AG (309 kW)*

 

  
 

Didžiausia galia esant 1230–1600 aps./min.

420 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1230 aps./min.

2400 Nm

  
 

D13 460 AG (338 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 945–1400 aps./min.

2300 Nm

  
 

D13 „I-Save“ 460 AG (338 kW)*

 

  
 

Didžiausia galia esant 1240–1600 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1240 aps./min.

2600 Nm

  
 

D13 „I-Save“ 480 AG (353 kW)*

 

  
 

Didžiausia galia esant 1250–1600 aps./min.

480 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1250 aps./min.

2700 Nm

  
 

D13 500 AG (368 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

500 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 980–1400 aps./min.

2500 Nm

  
 

D13 „I-Save“ 500 AG (368 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1250–1600 aps./min.

500 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1250 aps./min.

2800 Nm

  
 

D13 540 AG (397 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1458–1700 aps./min.

540 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1000–1400 aps./min.

2600 Nm

  
     

* galima užsisakyti biodyzelino B100

Prie variklio tvirtinama papildoma pavara

 

Sukimo momentas

Santykis 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Sukimo momentas važiuojant ir stovint.

„I-Shift“

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas. Taip pat galima užsisakyti „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, itin palėtintomis pavaromis ir kelių greičių atbulinės eigos pavaromis.
 

Specifikacijos

Tipas

Aukščiausia pavara

Maksimalus sukimo momentas (Nm)

Bendroji sąstato masė (tonomis)

AT2412

Tiesioginė

2400

44

AT2612

Tiesioginė

2600

100

ATO2612

Greitinančioji pavara

2600

100

AT2812

Tiesioginė

2800

70

ATO3112Greitinančioji  pavara3150100
    

„I-Shift Dual Clutch“ specifikacijos

Tipas

Aukščiausia pavara

Maksimalus sukimo momentas (Nm)

Bendroji sąstato masė (tonomis)

SPO2812

Greitinančioji pavara

2800

80

    

Tipas

Ašys

Pavara

Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t)

Bendroji junginio masė (t)

Su viengubu reduktoriumi

RSS1244B

Vienguba

Hipoidinė

2800

12

44

RSS1344C/E

Vienguba

Hipoidinė

2600

13

44

RSS1344E

Vienguba

Hipoidinė

2800

13

52

RSS1352A

Vienguba

Hipoidinė

2800

13

70

RSS1370A/B

Vienguba

Hipoidinė

3800

13

70

RTS2370A

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

70

RTS2310A

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

100

Su stebulės reduktoriumi

RSH1370F

Vienguba

Kūginė-sraigtinė

3800

13

70

RT2610B/F

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

26

100

RTH3210F

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

32

100

RTH3212F

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

32

100

RTH3312

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

33

100

RTH3815

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

38

100

      

Galinių ašių santykiai

Viengubos ašys

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* Taikoma RSS1344D/E

** Taikoma RSS1370B

Sudvejintos ašys

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 AG

D13 460 AG

D13 500 AG

D13 540 AG

„I-Shift“

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

„I-Shift Dual Clutch“

SP2812

 

Ašys su viengubu reduktoriumi

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Ašys su stebulių reduktoriais

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 „I-Save“ 420 AG

D13 „I-Save“ 460 AG

D13 „I-Save“ 500 AG

„I-Shift“

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

„I-Shift Dual Clutch“

SP2812

 

Ašys su viengubu reduktoriumi

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Ašys su stebulių reduktoriais

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

 

G13 420 AG

G13 460 AG

G13 500 AG

„I-Shift“

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Ašys su viengubu reduktoriumi

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

 

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Ašys su stebulių reduktoriais

RSH1370F

RTH2610F

    

Siūloma rinktis iš labai įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų papildomų pavarų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.

Nuo sankabos nepriklausomos papildomos pavaros

PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui
tiesiogiai prijungti.

PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui
skirta flanšo jungtimi.

PTER-100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui
skirta flanšo jungtimi.

Nuo sankabos priklausomos papildomos pavaros

PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova kardaniniam velenui tiesiogiai prijungti.

PTRD-D: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.

PTRD-D1: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė
DIN jungtis.

PTRD-D2: veikia aukštų sūkių režimu, su galiniu ir vienu priekiniu varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Dvi
galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.

Išorė ir vidus

Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir ypatybių specifikacijas.

Siūlomos keturios skirtingos išorės apdailos versijos, atitinkančios skirtingus poreikius.

Volvo FH with the basic exterior trim 

„Basic“ apdaila

Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Chromuoti priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis, veidrodėlių gaubtai ir bamperis.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim  

„Enhanced“

Kabinos spalvos grotelės ir chromuoti priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis, veidrodėlių gaubtai, durelių rankenos ir bamperis.

Volvo FH  with highest level exterior trim  

Aukščiausias lygis

Kabinos spalvos grotelės, veidrodėlių gaubtai, saulės skydelis, durelių rankenos, bamperis ir aptakas. Chromuoti priekiniai žibintai.

Volvo FH  with basic with sturdy front exterior trim 

„Basic“ apdaila su tvirtu priekiu

Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Juodos spalvos priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis ir veidrodėlių gaubtai. Plieninis bamperis, nudažytas pilka spalva.

„Volvo FH“ galima įsigyti su šešiais skirtingais vidaus apdailos lygiais, atitinkančiais skirtingus poreikius.

Volvo FH with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinilinė ir tekstilinė „Robust“ apdaila

Patvarios vinilinės ir tekstilinės medžiagos su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FH with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstilinė „Dynamic“ apdaila

Tekstilinis interjeras su modernia pilkų atspalvių gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FH with plush trim progressive, interior trim level 

Veliūrinė „Progressive“ apdaila

Ši minkšta veliūrinė vidaus apdaila siūloma su santūria spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FH with leather trim robust, interior trim level 

Odinė „Robust“ apdaila

Interjeras su santūria spalvų gama ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FH with leather trim dynamic, interior trim level 

Odinė „Dynamic“ apdaila

Interjeras su įvairiais pilkais atspalviais ir dviejų spalvų
odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FH with leather trim progressive, interior trim level 

Odinė „Progressive“ apdaila

Interjeras su įvairiais „Skylark“ (smėlio spalvos) atspalviais ir
dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FH globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

„Globetrotter XXL“: patogumas ir erdvė

„Globetrotter XXL“ gali saugiai ir patogiai gyventi ne daugiau kaip du asmenys – dėl ilgesnės kabinos miegoti platesniame ir ilgesniame apatiniame gulte dar patogiau.

Volvo FH globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side  

„Globetrotter XL“: sukonstruota daiktams laikyti

„Globetrotter XL“ (CAB-XHSL) kabinoje saugiai ir patogiai gali įsitaisyti ne daugiau kaip du asmenys, o dėl papildomo aukščio čia dar daugiau vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 220 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 211 cm).

Volvo FH globetrotter cab with measurements, viewed from the side  

„Globetrotter“ kabina: dviem asmenims

„Globetrotter“ (CAB-HSLP) kabina naudojama kaip patogi vieta nakvoti ne daugiau kaip dviem asmenims. Be to, jos vertikali konstrukcija užtikrina daugybę papildomos vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 205 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 196 cm).

Volvo FH sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Miegamoji kabina

Miegamoji kabina (CAB-SLP), kurioje patogu nakvoti dviem ar mažiau asmenų. Kabinos vidaus aukštis – 171 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 162 cm.

Volvo FH low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Žema miegamoji kabina

Virš žemos miegamosios kabinos (CAB-LSLP), kurios stogas ir pakaba yra pažeminti, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis – 147 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 138 cm.

Vilkikas

 

 

 

A aukštis (mm)

B aukštis (mm)

C aukštis (mm)

D aukštis (mm)

Ratų konfigūracija

Važiuoklės aukštis

Pakaba

Padangos

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

Aukšta

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3430

3800

39503225

4x2

Aukšta

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3440

3810

39603235

4x2

Vid.

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3350

3720

3870

3145

4x2

Žema

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3230

3600

3750

3025

4x2

Žema

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3250

3620

3770

3045

6x2

Vid.

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3350

3720

3870

3145

        

Važiuoklė

 

 

 

A aukštis (mm)

B aukštis (mm)

C aukštis (mm)

D aukštis (mm)

Ratų konfigūracija

Važiuoklės aukštis

Pakaba

Padangos

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

Aukšta

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3410

3780

3930

3205

6×2

Vid.

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3330

3700

3850

3125

6×2

Žema

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3230

3600

3750

3025

6×2

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3460

3830

3980

3255

6×4

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3450

3820

3970

3245

8×4

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3480

3850

4000

3275

10×4

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3480

3850

4000

3275

        

* Apytikslis aukštis

Kabinos keturių taškų pakaba

Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.

 

Oro įleidimo angos

Įrengtos kairėje pusėje (atsižvelgiant į užduotis, galima rinktis aukštesnę arba žemesnę padėtį). Be to, galima rinktis priekinėje dalyje įrengtą oro įleidimo angą.

 

Spalvos

Išsirinkite ir išsiskirkite. Galima rinktis iš maždaug 650 spalvų variantų.

 

Apmušalai

Siūlomi keli stiliai. Vinilas, tekstilė ir veliūras. Kai kurių sėdynių apmušalus (išskyrus iš vinilo ir tekstilės) galima numatyti su vėdinimo funkcija.

 

Vairuotojo sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Daugiau laisvės dėl lankstumo – bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis yra 240 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos atrama, reguliuojamu ir atlenkiamu nugaros atlošu, aukščio ir išilginės padėties reguliavimo įtaisu, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampu.

 

Keleivio sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos. Taip pat galima pasirinkti pasukamąją keleivio sėdynę.

 

Gultai

Integruoti, kad naktį išsimiegotumėte patogiai. Gultų dydžiai: 74 × 200 cm su 81,5 cm pločio vidurine dalimi arba 74 × 200 cm ir ištraukiamas iki 88 × 200 cm dydžio su 95,5 cm pločio vidurine dalimi. „Globetrotter XXL“ kabinos gultas yra 213 cm ilgio. Atitinkamai plotis ties galva, vidurine dalimi ir pėdomis yra 99 / 106,5 / 91 cm. Kabinoje naudokite porolono čiužinį arba 16 cm čiužinį su kišeninėmis spyruoklėmis, kuris suteikia išskirtinį komfortą. Galima rinktis vieną iš trijų standumo variantų: minkštas, pusiau standus ir standus. Taip pat galite pasirinkti iš dviejų čiužinio apsauginio apdangalo variantų: miegoti bus dar patogiau ir gultą bus lengviau pakloti. Taip pat galima rinktis: atlošą su reguliuojama nugaros atrama ir viršutinį „Comfort“ gultą (matmenys: 60×190 cm arba 70×190 cm).

Vidinės daiktadėžės

Kabinoje yra priekinė lentyna su keturiais standartiniais DIN stalčiukais ir dvi didelės daiktadėžės su nuleidžiamosiomis durelėmis vairuotojo ir keleivio pusėse. Galinėje sienoje sumontuota lengva viršutinė galinė lentyna su puikiu apšvietimu. Po gultu yra du ištraukiami stalčiai, jų bendras tūris – 130 litrų. Be to, po čiužiniu rasite dvi mažesnes daiktadėžes – ties pėdomis (10 litrų) ir ties galva (15 litrų). Gulto pėdų zonoje esanti daiktadėžė yra skirta PET buteliui.

 

Išorinės daiktadėžės

Abiejose kabinos pusėse rasite dideles daiktadėžes, kurias galima atidaryti iš išorės arba vidaus. Papildoma nešildoma 30 litrų talpos daiktadėžė įtaisyta kabinos apačioje, abiejose jos pusėse.

 

Stiklinis stogas / stoglangis

Kiekvienoje kabinoje įtaisytas nedarinėjamas stiklinis stogas arba, kaip papildoma įranga, stoglangis, kurį galima praverti 50 mm. Jis taip pat naudojamas kaip avarinis išėjimas. Stoglangis gali būti valdomas mechaniškai arba elektra.

 

Vairaratis

Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.

 

Klimato sistema

Trys alternatyvios klimato sistemos leidžia kontroliuoti temperatūrą. Vėdinimas ventiliatoriumi. Rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius (MCC). Oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole (ECC / ECC2). Be to, šią sistemą galima rinktis su saulės spindulių, rūko ir oro kokybės jutikliais. Sukomplektuokite sistemą su autonominiu variklio šildytuvu ir „I-ParkCool“ – mūsų autonominiu kabinos aušintuvu.

 

I-Park Cool 

Vėsiu oru kabinoje galima mėgautis ir išjungus variklį. „I-ParkCool“ kontroliuoja kabinos temperatūrą sunkvežimiui stovint. Ji veikia kartu su autonominiu kabinos šildytuvu, kad kabinoje būtų tinkamas klimatas: pavyzdžiui, tai naudinga naktį, kai staiga sumažėja temperatūra. Sistema tikrina akumuliatoriaus būklę, kad nekiltų sunkumų paleidžiant variklį. Be to, ji apskaičiuoja, kiek aušinimo galios reikia tinkamam klimatui kabinoje užtikrinti. Jei akumuliatorius nėra visiškai įkrautas, sistema nustato, kokia galia ji gali veikti. Ir ji veikia tyliai. Palyginti su kitomis rinkoje siūlomomis sistemomis, ji yra maždaug 20 dB tylesnė, todėl sumažėja triukšmas ir pailsima geriau. Sistema yra visiškai integruota į sunkvežimio įprastą ventiliacijos sistemą, todėl karštas arba šaltas oras prireikus vienodai paskirstomas įprastiems ventiliacijos kanalams. Sistema nepablogina kabinos aerodinaminių savybių ir nesumažina jos vidinio aukščio. Išskyrus kabinos šildytuvą (PH-CAB).

Važiuoklė

Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, vilkikų, važiuoklės ir stabdžių specifikacijas.

Itin žema („X-Low“) (vilkikas)

maždaug 810 mm

Žema

maždaug 850 mm

Vid.

maždaug 900 mm

Aukšta

maždaug 1000 mm

Itin aukšta („X-High“)

maždaug 1200 mm

  

 

Pneumatinė

Linginė

Itin žema („X-Low“)

8

-

Žema

8

-

Vid.

10/20*

9

Aukšta

10/20*

10/20*

Itin aukšta („X-High“)

-

10/20*

 

* Su dvigubomis priekinėmis ašimis

 

 

Tipas

Ašys

Pakaba

Ašies / vežimėlio apkrova

Reduktorius

Velkamoji / stumiamoji ašys

Vienguba

RAD-L90

4x2

Parabolinė / kelių lingių

13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-GR

4x2

Pneumatinė

11,5/13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-G2

4x2

Pneumatinė (darbui statybose)

13 t

Stebulės

 
RAD-G44x2Pneumatinė12 tVienguba 
      

Ašių grupė

RADT-GR

6x2

Pneumatinė

19 / 20,5 / 22,5 / 23 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)

RAPD-GR

6x2

Pneumatinė

16 / 19 / 22 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)

RAPD-G4

6x2

Pneumatinė

16 t

Vienguba

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji)

RADD-G2

6×4/8×4

Pneumatinė (darbui statybose)

21 / 23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabolinė

20 / 21 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolinė / įprastinė linginė

23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Įprastinė linginė

26 / 32 t

Stebulės

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Įprastinė linginė

38 t

Stebulės

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatinė

21 / 23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RAPDT-GR

8×2

Pneumatinė

27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji (vairuojamoji) ir velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneumatinė

27 / 33 / 36 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (vairuojamoji)

RAPDD-GR

8×4

Pneumatinė

27 / 30,5 / 32 / 35 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji ašis (vairuojamoji)

RADDT-G2

8×4/10×4

Pneumatinė (darbui statybose)

27 / 33 / 36 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (vairuojamoji)

      

Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekaboms, kurių ašys sutampa su jų svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

Degalų bakai

Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia
4x2 vilkiko degalų bako talpa yra 1510 litrų. 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) ir
225 kg (545 l) talpos dujų bakai.

„AdBlue“ bakai

Tūris nuo 32 iki 112 litrų. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.

Stabdžiai
EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.

EBS būsenos kontrolės sistema 

Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.

Automatinis stovėjimo stabdys

Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinis stovėjimo stabdys išlaikys paskutinį stabdžių slėgį, kad sunkvežimis liktų stovėti vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.

 

Antdėklų dėvėjimosi analizatorius

Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai (tik diskiniams stabdžiams).

 

Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis

Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema

Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis. Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis. Be to, ji gali būti derinama
su nepriklausoma priekine pakaba.

Stumiamosios ašys
Vilkikams ir važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija.
Ašių apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.
 

Velkamosios ašys

Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 7,5, 9,5 arba 10 t.

Sudvejintos ašies pakėlimas

Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant dviašio vežimėlio sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. Sudvejintos ašies pakėlimo ypatybė prieinama 6x4 ir 8x4 konfigūracijoms (su dviašiu vežimėliu) su diskiniais stabdžiais.
 

Ašių konfigūracijos Elektrinis 

Vilkikas: 4x2, 6x2, 6x4

Važiuoklė: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Visos ašys yra pneumatinės pakabos

Duomenų lapai

Visa informacija, kurios jums reikia. Atsisiųskite „Volvo FH“ linijos duomenų lapus PDF formatu, pasinaudodami šiomis nuorodomis.

  • FH Tractor
  • FH Rigid
FH Tractor
FH Rigid

Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“  atstovas atsakys į juos. Užsukite, paskambinkite arba pasikvieskite susitikimui.