Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FH16 Aero“, iki smulkiausių detalių.
Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.
Dyzelinis | D17 |
---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ |
Cilindrų skaičius | 6 |
Darbinis tūris | 17,3 dm³ |
Eiga | 165 mm |
Cilindro skersmuo | 149 mm |
Suspaudimo laipsnis | 17.3:1 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 900–1300 aps./min. |
Stabdymo EPG galia | 246 kW (2200 aps./min.) |
Variklinio stabdžio galia* | 525 kW (2200 aps./min.) |
Alyvos filtrai | 2 visasraučiai, 1 lygiagretus |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 42 l |
* Papildoma galimybė
Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros) 2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)
Naudojant VDS4 alyvą – iki 100 000 km arba kartą per metus.
D17 600 AG (441 kW) |
| |
---|---|---|
Didžiausia galia esant 1500–1700 aps./min. | 600 AG | |
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1400 aps./min. | 3000 Nm | |
D17 700 AG (515 kW)* |
| |
Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min. | 700 AG | |
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1400 aps./min. | 3400 Nm | |
D17 780 AG (574 kW) | ||
Didžiausia galia esant 1700 aps./min. | 780 AG | |
Didžiausias sukimo momentas esant 1000–1200 aps./min. | 3800 Nm | |
*pritaikytas naudoti B100, biodyzeliną |
12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas. Taip pat galima užsisakyti „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, itin palėtintomis pavaromis ir kelių greičių atbulinės eigos pavaromis.
Tipas | Aukščiausia pavara | Maksimalus sukimo momentas (Nm) | Bendroji junginio masė (t) |
---|---|---|---|
ATO3112 | Greitinančioji pavara | 3150 | 100 |
ATO3512 | Greitinančioji pavara | 3550 | 100 |
ATO3812 | Greitinančioji pavara | 3800 | 100 |
| Ašys | Pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t) | Bendroji junginio masė (t) |
Su viengubu reduktoriumi | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1370A/B | Vienguba | Hipoidinė | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Sudvejintos | Hipoidinė | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310 | Sudvejintos | Hipoidinė | 3800 | 23 | 100 |
Su stebulės reduktoriumi | |||||
RSH1370F | Vienguba | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610B/F | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 38 | 100 |
| D17 600 AG | D17 700 AG | D17 780 AG |
„I-Shift“ | |||
---|---|---|---|
ATO3112 | • |
|
|
ATO3512 | • |
| |
ATO3812 | • | ||
Ašys su viengubu reduktoriumi | |||
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Ašys su stebulių reduktoriais | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • |
| Sukimo momentas | Santykis |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 |
* Sukimo momentas važiuojant ir stovint.
Siūloma rinktis iš labai įvairių nuo sankabos nepriklausomų ir didelio sukimo momento papildomų pavarų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.
PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova kardaniniam velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2: veikia aukštų sūkių režimu, su galiniu ir vienu priekiniu varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.
Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir ypatybių specifikacijas.
Siūlomos trys skirtingos išorinės apdailos versijos, atitinkančios skirtingus poreikius
„Basic“ apdaila
Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Chromuoti priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis, veidrodėlių gaubtai ir bamperis.
„Basic“ apdaila su tvirtu priekiu
Pilkos spalvos grotelės. Dažyti sidabro spalvos veidrodėlių gaubtai ir saulės skydelis. Blizgančios chromuotos durelių rankenos. Juodos spalvos priekiniai žibintai. Plieninis bamperis, nudažytas pilka spalva.
„FH16 Aero“ apdaila
Dažytos sidabro spalvos grotelės, veidrodėlių gaubtai ir saulės skydelis. Blizgančios chromuotos durelių rankenos. Juodos spalvos priekiniai žibintai. Kabinos spalvos bamperis ir aptakas.
„Volvo FH16 Aero“ siūlomas su unikalia odine vidaus apdaila.
Odinė „Volvo FH16“ apdaila
Odinis interjeras su patvariomis įvairių „Coral“ (oranžinių) ir „Raven“ (tamsiai pilkų) atspalvių medžiagomis, kurios dera prie įvairių vidaus apdailos detalių.
„Globetrotter XXL“: patogumas ir erdvė
„Globetrotter XXL“ gali saugiai ir patogiai gyventi ne daugiau kaip du asmenys – dėl ilgesnės kabinos miegoti platesniame ir ilgesniame apatiniame gulte dar patogiau.
„Globetrotter XL“: sukonstruota daiktams laikyti
„Globetrotter XL“ (CAB-XHSL) kabinoje saugiai ir patogiai gali įsitaisyti ne daugiau kaip du asmenys, o dėl papildomo aukščio čia dar daugiau vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 220 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 211 cm).
„Globetrotter“ kabina: dviem asmenims
„Globetrotter“ (CAB-HSLP) kabina naudojama kaip patogi vieta nakvoti ne daugiau kaip dviem asmenims. Be to, jos vertikali konstrukcija užtikrina daugybę papildomos vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 205 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 196 cm).
Miegamoji kabina
Miegamoji kabina (CAB-SLP), kurioje patogu nakvoti dviem ar mažiau asmenų. Kabinos vidaus aukštis – 171 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 162 cm.
Žema miegamoji kabina
Virš žemos miegamosios kabinos (CAB-LSLP), kurios stogas ir pakaba yra pažeminti, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis – 147 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 138 cm.
Vilkikas |
|
|
| A aukštis (mm) | B aukštis (mm) | C aukštis (mm) | D aukštis (mm) |
Ratų konfigūracija | Važiuoklės aukštis | Pakaba | Padangos | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Aukšta | Linginė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Aukšta | Linginė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 |
4x2 | Vid. | Linginė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Žema | Pneumatinė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Žema | Pneumatinė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6x2 | Vid. | Linginė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Važiuoklė |
|
|
| A aukštis (mm) | B aukštis (mm) | C aukštis (mm) | D aukštis (mm) |
Ratų konfigūracija | Važiuoklės aukštis | Pakaba | Padangos | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6x2 | Aukšta | Pneumatinė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6x2 | Vid. | Pneumatinė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6x2 | Žema | Pneumatinė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6x2 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6x2 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
6x2 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10x4 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
* Apytikslis aukštis
Kabinos keturių taškų pakaba
Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.
Oro įleidimo angos
Įrengtos kairėje pusėje (atsižvelgiant į užduotis, galima rinktis aukštesnę arba žemesnę padėtį). Be to, galima rinktis priekinėje dalyje įrengtą oro įleidimo angą.
Spalvos
Išsirinkite ir išsiskirkite. Galima rinktis iš maždaug 650 spalvų variantų.
Apmušalai
Juodos spalvos tekstilė, vinilas, oda arba dviejų atspalvių odos derinys. Kai kurių sėdynių apmušalus (išskyrus apmušalus iš tekstilės) galima rinktis su vėdinimo funkcija.
Vairuotojo sėdynė
Rinkitės iš „Dynamic“ ir „Progressive“. Abiem variantams galima rinktis norimus apmušalus. Daugiau laisvės dėl lankstumo – bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis yra 240 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos atrama, reguliuojamu ir atlenkiamu nugaros atlošu, aukščio ir išilginės padėties reguliavimo įtaisu, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampu.
Keleivio sėdynė
Galimi du skirtingi lygiai: „Standard“ ir „Comfort“. Abiems galima rinktis norimus apmušalus. Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos. Taip pat galima pasirinkti pasukamąją keleivio sėdynę.
Gultai
Integruoti, kad naktį išsimiegotumėte patogiai. Gultų dydžiai: 74×200 cm su 81,5 cm pločio vidurine dalimi arba 74×200 cm ir ištraukiamas iki 88×200 cm dydžio su 95,5 cm pločio vidurine dalimi. „Globetrotter XXL“ kabinos gultas yra 213 cm ilgio. Atitinkamai plotis ties galva, vidurine dalimi ir pėdomis yra 99 / 106,5 / 91 cm. Kabinoje naudokite porolono čiužinį arba 16 cm čiužinį su kišeninėmis spyruoklėmis, kuris suteikia išskirtinį komfortą. Galima rinktis vieną iš trijų standumo variantų: minkštas, pusiau standus ir standus. Taip pat galite pasirinkti iš dviejų čiužinio apsauginio apdangalo variantų: miegoti bus dar patogiau ir gultą bus lengviau pakloti. Taip pat galima rinktis: atlošą su reguliuojama nugaros atrama ir viršutinį „Comfort“ gultą (matmenys: 60×190 cm arba 70×190 cm).
Vidinės daiktadėžės
Kabinoje yra priekinė lentyna su keturiais standartiniais DIN stalčiukais ir dvi didelės daiktadėžės su nuleidžiamosiomis durelėmis vairuotojo ir keleivio pusėse. Galinėje sienoje sumontuota lengva viršutinė galinė lentyna su puikiu apšvietimu. Po gultu yra du ištraukiami stalčiai, jų bendras tūris – 130 litrų. Be to, po čiužiniu rasite dvi mažesnes daiktadėžes – ties pėdomis (10 litrų) ir ties galva (15 litrų). Gulto pėdų zonoje esanti daiktadėžė yra skirta PET buteliui.
Išorinės daiktadėžės
Abiejose kabinos pusėse rasite dideles daiktadėžes, kurias galima atidaryti iš išorės arba vidaus. Papildoma nešildoma 30 litrų talpos daiktadėžė įtaisyta kabinos apačioje, abiejose jos pusėse.
Stiklinis stogas / stoglangis
Kiekvienoje kabinoje įtaisytas nedarinėjamas stiklinis stogas arba, kaip papildoma įranga, stoglangis, kurį galima praverti 50 mm. Jis taip pat naudojamas kaip avarinis išėjimas. Stoglangis gali būti valdomas mechaniškai arba elektra.
Vairaratis
Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.
Klimato sistema
Trys alternatyvios klimato sistemos leidžia kontroliuoti temperatūrą. Vėdinimas ventiliatoriumi. Rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius (MCC). Oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole (ECC / ECC2). Be to, šią sistemą galima rinktis su saulės spindulių, rūko ir oro kokybės jutikliais. Sukomplektuokite sistemą su autonominiu variklio šildytuvu ir „I-ParkCool“ – mūsų autonominiu kabinos aušintuvu.
I-ParkCool
Vėsiu oru kabinoje galima mėgautis ir išjungus variklį. „I-ParkCool“ kontroliuoja kabinos temperatūrą sunkvežimiui stovint. Ji veikia kartu su autonominiu kabinos šildytuvu, kad kabinoje būtų tinkamas klimatas: pavyzdžiui, tai naudinga naktį, kai staiga sumažėja temperatūra. Ir ji veikia tyliai. Palyginti su kitomis rinkoje siūlomomis sistemomis, ji yra maždaug 20 dB tylesnė, todėl sumažėja triukšmas ir pailsima geriau. Sistema yra visiškai integruota į sunkvežimio įprastą ventiliacijos sistemą, todėl karštas arba šaltas oras prireikus vienodai paskirstomas įprastiems ventiliacijos kanalams. Sistema nepablogina kabinos aerodinaminių savybių ir nesumažina jos vidinio aukščio. Išskyrus kabinos šildytuvą (PH-CAB).
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Žema | maždaug 850 mm |
Vid. | maždaug 900 mm |
Aukšta | maždaug 1000 mm |
Itin aukšta („X-High“) | maždaug 1200 mm |
| Pneumatinė | Linginė |
---|---|---|
Žema | 8 | - |
Vid. | 10/20* | 9 |
Aukšta | 10/20* | 10/20* |
Itin aukšta („X-High“) | - | 10/20* |
* Su dvigubomis priekinėmis ašimis
Tipas | Ašys | Pakaba | Ašies / vežimėlio apkrova | Reduktorius | Velkamoji / stumiamoji ašys |
Vienguba | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolinė / kelių lingių | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-GR | 4x2 | Pneumatinė | 11,5/13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-G2 | 4x2 | Pneumatinė (darbui statybose) | 13 t | Stebulės | |
RAD-G4 | 4x2 | Pneumatinė | 12 t | Vienguba | |
Ašių grupė | |||||
RADT-GR | 6x2 | Pneumatinė | 19 / 20,5 / 22,5 / 23 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo) |
RAPD-GR | 6x2 | Pneumatinė | 16 / 19 / 22 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RAPD-G4 | 6x2 | Pneumatinė | 16 t | Vienguba | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji) |
RADD-G2 | 6×4 / 8x4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 21 / 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-BR | 6×4 / 8x4 | Parabolinė | 20 / 21 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-TR1 | 6×4 / 8x4 | Parabolinė / įprastinė linginė | 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-TR2 | 6×4 / 8x4 | Įprastinė linginė | 26 / 32 t | Stebulės | |
RADD-TR3 | 8x4 | Įprastinė linginė | 38 t | Stebulės | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatinė | 21 / 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatinė | 27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji (vairuojamoji), velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys |
RAPDT-GR | 8×4 / 10x4 | Pneumatinė | 27 / 33 / 36 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (vairuojamoji) |
RAPDT-GR | 8×4 | Pneumatinė | 27 / 30,5 / 32 / 35 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji ašis (vairuojamoji) |
RADDT-G2 | 8×4 / 10x4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 27 / 33 / 36 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (vairuojamoji) |
Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekabai, kurios ašys sutampa su jos svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.
Degalų bakai
Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4×2 vilkiko degalų bako talpa yra 1510 litrų.
„AdBlue“ bakai
Tūris nuo 32 iki 112 litrų. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.
Stabdžiai
EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.
„EBS Medium“
Palyginti su EBS standartiniu paketu, EBS vidutiniame pakete yra šios funkcijos:
EBS būsenos kontrolės sistema
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
Automatinis stovėjimo stabdys
Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinis stovėjimo stabdys išlaikys paskutinį stabdžių slėgį, kad sunkvežimis liktų stovėti vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai (tik diskiniams stabdžiams).
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).
Papildomos funkcijos
Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:
„Stretch Brake“ stabdys
Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose, triašiuose, keturašiuose ir penkiaašiuose sunkvežimiuose.
Avarinio stabdymo signalas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.
Volvo dinaminio vairavimo sistema
Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis. Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis. Be to, ji gali būti derinama su nepriklausoma priekine pakaba.
Stumiamosios ašys
Vilkikams ir važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.
Velkamosios ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 7,5, 9,5 arba 10 t.
Sudvejintos ašies pakėlimas
Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant dviašio vežimėlio sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija siūloma 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiams (su pneumatine pakaba ir dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.