Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FL“, iki smulkių detalių.
Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.
D5 – galia / sukimo momentas
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
D8 – galia / sukimo momentas
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Elektrinis | Volvo FL |
---|---|
Techninės charakteristikos | Iki 180 kW (240 AG) nuolatinė galia |
Galimas nuvažiuoti atstumas | Iki 450 km |
Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas) | 8 val. kintamąja srove (43 kW) 2,3 val. nuolatine srove (150 kW) |
Akumuliatoriaus talpa | 280–565 kWh, 3–6 akumuliatoriai |
Dyzelinis | D5 | D8 |
---|---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ | „Euro 6“ |
Cilindrų skaičius | 4 | 6 |
Darbinis tūris | 5,1 dm³ | 7,7 dm³ |
Eiga | 135 mm | 135 mm |
Cilindro skersmuo | 110 mm | 110 mm |
Suspaudimo laipsnis | 17.5:1 | 17.5:1 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 1 100–1 800 aps./min. | 1 000–1 700 aps./min. |
Stabdymo varikliu galia | 80 kW (2 800 aps./min.) | 120 kW (2 800 aps./min.) |
Kompresinio stabdžio galia* | – | 170 kW (2 800 aps./min.) |
Alyvos filtrai | 1 | 1 |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 15 l | 20 l |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 13 l | 17 l |
* papildoma įranga |
D5 210 AG (154 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausias galingumas esant 2 200 aps./min. | 210 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1 100–1 700 aps./min. | 800 Nm | |||
D5 240 AG (177 kW)* |
| |||
Didžiausias galingumas esant 2 200 aps./min. | 240 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1 200–1 600 aps./min. | 900 Nm | |||
* galima užsisakyti biodyzelino B100 |
D8 250 AG (184 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 250 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 700 aps./min. | 950 Nm | |||
D8 280 AG (206 kW) |
| |||
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 280 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 700 aps./min. | 1 050 Nm | |||
D8 320 AG (235 kW)* | ||||
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 320 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 600 aps./min. | 1 200 Nm | |||
* galima užsisakyti biodyzelino B100 |
Alyvos keitimo intervalas
Iki 100 000 km arba kartą per dvejus metus naudojant VDS5.
Reikalavimai degalams
EN 590 (ES norma), maks. 10 ppm sieros.
Prie variklio tvirtinama papildoma pavara
Santykis 1:1, sukimo momentas iki 600 Nm tiek važiuojant, tiek stovint.
Prie variklio tvirtinama papildoma pavara
| Sukimo momentas | Santykis | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 | |
* Sukimo momentas važiuojant ir stovint. Su AT2412 maks. sukimo momentas važiuojant – 150 Nm.
Mechaninės pavarų dėžės
Mechaninės pavarų dėžės yra valdomos naudojant vairo stiprintuvą. Trumpa pavarų svirtis, integruota prietaisų skyde, nevibruoja, o pavaros perjungiamos greitai ir tiksliai. Pavarų dėžės gali būti komplektuojamos su papildoma pavara.
Tipas | Aukščiausia pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
Automatinės pavarų dėžės
6 greičių automatinė pavarų dėžė arba 8 greičių automatinė pavarų dėžė su trimis važiavimo režimais.
Tipas | Aukščiausia pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Galinės ašys
Tipas | Ašys | Pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t) | Bendroji junginio masė (t) |
Su viengubu reduktoriumi | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS0819A | Vienguba | Hipoidinė | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Vienguba | Hipoidinė | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Vienguba | Hipoidinė | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Vienguba | Hipoidinė | 2600 | 13 | 44 |
Su stebulės reduktoriumi | |||||
RSH1140C* | Vienguba | Hipoidinė | 1200 | 11 | 40 |
* Skirta tik „Volvo FL“ 4x4
Galinių ašių santykiai
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
| |
D5 210 AG | D5 240 AG | D8 250 AG | D8 280 AG | D8 320 AG | |
Pavarų dėžės | |||||
---|---|---|---|---|---|
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Ašys su viengubu reduktoriumi | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Ašys su stebulių reduktoriais | |||||
RSH1140C | ● | ● | |||
Siūloma labai daug įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų papildomų pavarų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.
Tvirtinama prie variklio
PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
Tvirtinama prie pavarų dėžės
PTR-HF / FH / ZF: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-HP / PH / ZF: su siurblio jungtimi, mažas arba didelis sūkių skaičius.
Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir jų ypatybių specifikacijas
Dieninė kabina
Dieninė kabina su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidaus aukštis: 1 605 mm
Kompaktiška miegamoji kabina
Kompaktiškoje miegamojoje kabinoje yra papildomos erdvės, kurioje gali būti gultas vienam asmeniui arba kuri gali būti naudojama kaip biuras su papildomomis daiktadėžėmis. Vidaus aukštis: 1 605 mm.
Ekipažo kabina
Ekipažo kabinoje užtenka vietos keliems papildomiems keleiviams – iki septynių asmenų. Vidaus aukštis: 1 605 mm.
Kabinos pakaba
Kabinos priekyje yra guminė pagalvė nedideliems vertikaliems judesiams, o gale yra cilindrinė spyruoklė ir amortizatorius.
Kabinų spalvos
Galima rinktis iš 300 fiksuotų variantų. Galima užsisakyti papildomų spalvų.
Vairuotojo sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Comfort“, „Standard“ ir „Economy“. Visose trijose yra atrama nugarai, ilgio, aukščio ir priekio pakreipimo reguliavimas ir integruotos atramos galvai.
Keleivio sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Standard“, „Economy“ arba „Basic“.
Gultai
Gultas gali būti vienos arba dviejų dalių, 580 arba 780 mm pločio. Galima pasirinktinai užsakyti apsauginę gulto siją ir dūmų detektorių.
Vidinės daiktadėžės
Kabinoje daug praktiškų ir lengvai pasiekiamų dėtuvių dokumentams ir asmeniniams daiktams laikyti. Virš priekinio stiklo rasite dvi daiktadėžes, kurias dengia dangtis arba tinklas, taip pat keturis DIN stalčiukus. Pasirinktinai galima užsakyti daugybę skirtingų dėtuvių ir tunelio formos daiktadėžių, rašymo planšetę ir kabliukus drabužiams.
Stoglangis
Kabinoje gali būti įrengtas stoglangis, kurį galima atidaryti 50 milimetrų. Stoglangį galima valdyti rankiniu arba elektriniu būdu.
Vairaratis
Vairaratis, priklausomai nuo sunkvežimio konfigūracijos, yra 460 arba 500 milimetrų skersmens ir gali būti pneumatiškai reguliuojamas į norimą padėtį
Klimato sistema
Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo ranka, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos,
valdomų ranka. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą.
Sėdynių apmušalai
Patogi tekstilė.
Sienų apmušalai
Patogi tekstilė.
Kabinos šildymas
Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo ranka, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų ranka. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą.
Vidinės daiktadėžės
Kabinoje daug praktiškų ir lengvai pasiekiamų dėtuvių dokumentams ir asmeniniams daiktams laikyti. Virš priekinio stiklo rasite dvi daiktadėžes, kurias dengia dangtis arba tinklas, taip pat keturis DIN stalčiukus. Pasirinktinai galima užsakyti daugybę skirtingų dėtuvių ir tunelio formos daiktadėžių, rašymo planšetę ir kabliukus drabužiams.
Garso signalai
Galima rinktis iš dviejų papildomų garso signalų tipų – arba du ant stogo montuojami garsiniai signalai, valdomi pneumatiniu būdu, arba vienas elektrinis signalas po priekiniu dangčiu.
Gultas („Comfort“ kabina)
Gultas gali būti vienos arba dviejų dalių, 580 arba 780 mm pločio. Galima pasirinktinai užsakyti apsauginę gulto siją ir dūmų detektorių.
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, sukabintuvo aukščio, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Žema | maždaug 810–830 mm |
Vid. | maždaug 860 mm |
Aukšta | maždaug 950 mm |
Itin aukšta („X-High“) | maždaug 960 mm |
Itin aukšta („XX-High“)* | maždaug 1 175 mm |
* Skirta tik „Volvo FL“ 4x4
Pneumatinė | Linginė | |
---|---|---|
Žema | 4,0 / 4,5 t | 4.2 |
Vid. | 4,5 / 5,0 / 5,8 t | |
Aukšta | 5,0 / 5,6 / 5,8 / 6,3 t | |
Itin aukšta („X-high“) | 7,1 t | 7,1 / 7,5 t |
Itin aukšta („XX-high“) | 5,6 t | |
Tipas | Pakaba | Ašių apkrova | Reduktorius |
---|---|---|---|
RAD-L80 | Linginė | 11,5 t | Vienguba |
RAD-KR | Pneumatinė | 13 t | Vienguba |
RAD-A2V | Pneumatinė | 10,5 t | Vienguba |
Siūlomi sukabinimo įtaisai priekaboms prijungti.
Degalų bakai
Galima rinktis plastikinius, plieninius arba aliumininius degalų bakus. Degalų tūris nuo 80 iki 300 litrų. Be to, galima suderinti du 215 litrų bakus, kurių bendras tūris yra 430 litrų.
„AdBlue“ bakai
„AdBlue“ bakas gaminamas iš plastiko, 32 litrų talpos. „AdBlue“ siurblys yra integruotas bako modulyje. Viena versija yra skirta sunkvežimiams, kuriuose degalų bakas tvirtinamas dešinėje (ADTP-R), ir viena – sunkvežimiams su baku kairėje (ADTP-L).
„Volvo FL“ sunkvežimyje įrengti pneumatiniai stabdžiai su ventiliuojamais diskais priekyje ir gale. EBS (elektronikos valdomoje stabdžių sistemoje) įdiegta diskinių stabdžių antiblokavimo sistema, kuri greičiau ir saugiau reaguoja į stabdymą, todėl stabdžiai mažiau susidėvi. Sistema turi ABS, stabdžių su antiblokavimo sistema, diferencialinio užrakto ir stabdžių derinimo funkcijas. Naudojant stabdžių derinimo funkciją, stabdydama sistema naudoja įvairius stabdžius, kad būtų stabdoma tolygiau ir mažiau dėvėtųsi tiek ratų stabdžiai, tiek padangos. Išplėstiniame EBS pakete yra funkcija, leidžianti paprasčiau pajudėti nuokalnėse. Diskiniai stabdžiai gali būti skirtingų dydžių, atsižvelgiant į naudojimo būdą.
„EBS Medium“
Palyginti su „EBS Standard“ paketu, „EBS Medium“ pakete yra šios funkcijos:
EBS būsenos kontrolės sistema
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
„Hill Start Aid“ (pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija)
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Tik diskiniams stabdžiams.)
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara.
Hidraulinis lėtintuvas, skirtas AL306 pavarų dėžėms
Kompaktiškas, integruotas hidraulinis lėtintuvas (RET-HYDR ir RET-TPT variantai) yra pritvirtintas prie pavarų dėžės. Didžiausias poveikis yra 400 kW.
Sukimo momento stiprintuvo (TC421) didžiausias santykis yra 1,77:1.
Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.
Avarinio stabdymo žibintas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.
Duomenys – viskas, ko jums reikia. Atsisiųskite „Volvo FL“ linijos duomenų lapus PDF formatu, pasinaudodami šiomis nuorodomis.