Trucks

Volvo FMX specifikacijos

Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FMX“, iki smulkiausių detalių.

Jėgos agregatai

Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.

Galingas elektrinis – galia / sukimo momentas

 

D11 – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D13 – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

Elektrinis​

„Volvo FMX Electric“

Techninės charakteristikos

Iki 330–490 kW (450–666 AG) nuolatinė galia

Galimas nuvažiuoti atstumas​

Iki 300 km

Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas)

9,5 val. kintamąja srove (43 kW) 2,5 val. nuolatine srove (250 kW)

Akumuliatoriaus talpa

180–540 kWh, 2–6 akumuliatoriai

  

Dyzelinis

D11

D13  

Emisijos standartas

„Euro 6“

„Euro 6“

 

Cilindrų skaičius​

6

6

 

Darbinis tūris

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Eiga

152 mm

158 mm

 

Cilindro skersmuo

123 mm

131 mm

 

Suspaudimo laipsnis

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomiškų sūkių diapazonas

1000–1500 aps./min.

900–1400 aps./min.

 

Stabdymo EPG galia

155 kW (2300 aps./min.)

175 kW (2300 aps./min.)

 

Variklinio stabdžio galia*

270 kW (2300 aps./min.)

340 kW (2300 aps./min.)

 

Alyvos filtrai

2 visasraučiai

2 visasraučiai

 

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

35 l

35 l

 

Aušinimo sistemos bendrasis tūris

22 l

24 l

 

 

   

* papildoma galimybė

Reikalavimai degalams

Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros) 2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)

 

D11 330 AG (246 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

330 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 877–1400 aps./min.

1600 Nm

  
 

D11 380 AG (279 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

380 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 938–1400 aps./min.

1800 Nm

  
 

D11 430 AG (317 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

430 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1008–1400 aps./min.

2050 Nm

  
 

D11 460 AG (338 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1050–1400 aps./min.

2200 Nm

  
 

D13 420 AG (309 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

420 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min.

2100 Nm

  
 

D13 460 AG (338 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 945–1400 aps./min.

2300 Nm

  
 

D13 500 AG (368 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

500 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 980–1400 aps./min.

2500 Nm

  
 

D13 540 AG (397 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1458–1700 aps./min.

540 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1000–1400 aps./min.

2600 Nm

  
     

„I-Shift“

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas. Taip pat galima užsisakyti „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, itin palėtintomis pavaromis ir kelių greičių atbulinės eigos pavaromis.

Specifikacijos

Tipas

Aukščiausia pavara

Variklio sukimo momentas (Nm)

Bendroji junginio masė (t)

AT2412

Tiesioginė

2400

44

AT2612

Tiesioginė

2600

100

ATO2612

Padidinančioji pavara

2600

100

    

„I-Shift Dual Clutch“ specifikacijos

Tipas

Aukščiausia pavara

Variklio sukimo momentas (Nm)

Bendroji junginio masė (t)

SPO2812

Padidinančioji pavara

2800

80

    

„Powertronic“

Visiškai automatinė transmisija su sukimo momento stiprintuvu ir alyvos aušintuvu. Perjungia pavaras neprarandant galios. „Powertronic” gali būti gamykloje sumontuota papildoma pavara, integruotas lėtintuvas ir avarinis vairo stiprintuvo siurblys.

Tipas

Aukščiausia pavara

Variklio sukimo momentas (Nm)

Bendroji junginio masė (t)

PT2106

Tiesioginė

2100

44

PT2606

Tiesioginė

2600

60

    

„Powertronic“, integruoti važiavimo režimai

„Economy“

Skirta optimaliai taupyti degalus. Pavaros perjungiamos ekonomiškiausiame sūkių diapazone.

„Performance“

Naudojama tada, kai reikia didesnės variklio galios. Aukštesnę ir žemesnę pavaras įjungia esant aukštesniems varikio sūkiams.

Tipas

Ašys

Pavara

Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t)

Bendroji junginio masė (t)

Su viengubu reduktoriumi

RSS1344C/E

Vienguba

Hipoidinė

2600

13

44

RSS1370A/B

Vienguba

Hipoidinė

3800

13

70

RTS2370A

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

80

RSS1244B

Vienguba

Hipoidinė

2800

12

44

RTS2310A

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

100

RSS1352A

Vienguba

Hipoidinė

2800

13

52

      

Su stebulės reduktoriumi

RSH1365

Vienguba

Spiralinė nuožulni

2400

13

65

RSH1370F

Vienguba

Kūginė-sraigtinė

3800

13

70

RTH2610F

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

26

100

RTH3210

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

32

100

RTH3312

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

33

120

RTH3815

Vienguba

Kūginė-sraigtinė

3800

38

150

      

Galinių ašių santykiai

Viengubos ašys

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1370A/B

RSH1365

RSH1370F

2.06:1

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.61:1

3.46:1

2.17:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.76:1

3.61:1

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.85:1

4.12:1

3.76:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

3.08:1

4.55:1

4.12:1

2.64:1

2.47:1*

2.64:1

3.40:1

 

4.55:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.67:1

 

5.41:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

4.11:1

 

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

 

 

 

 

 

4.11:1

 

 

 

 

 

4.63:1

 

 

 

 

 

5.29:1

 

 

 

 
      

Sudvejintos ašys

RTS2370A

RTS2310A

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

 

 

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

 

 

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

 

 

6.17:1

4.63:1

 

 

 

 

      

 

D11 330 AG

D11 370 AG

D11 410 AG

D11 450 AG

D13 420 AG

D13 460 AG

D13 500 AG

D13 540 AG

„Powertronic“

PT2106

 

   

PT2606

 

 

 

 

„I-Shift“

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

„I-Shift Dual Clutch“

SP02812

 

 

 

 

 

Ašys su viengubu reduktoriumi

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Ašys su stebulių reduktoriais

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Varomoji priekinė ašis / distribucinė pavarų dėžė

FAA11 / FAA21 / V2501TB

         

 

Sukimo momentas

Santykis 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Sukimo momentas važiuojant ir stovint.

Tvirtinama prie variklio

PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.

PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.

Nuo sankabos priklausomos papildomos pavaros

PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova kardaniniam velenui tiesiogiai prijungti.

PTRD-D: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.

PTRD-D1: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.

PTRD-D2: veikia aukštų sūkių režimu, su galiniu ir vienu priekiniu varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.

Išorė ir vidus

Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir ypatybių specifikacijas.

„Volvo FMX“ siūlomas su unikalia išorės apdaila, pritaikyta darbui sunkiomis sąlygomis.

Volvo FMX with basic exterior trim level 

„Basic“ apdaila

Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Pilkos spalvos saulės skydelis. Chromuoti priekiniai žibintai. Plieninis bamperis, nudažytas pilka spalva.

„Volvo FMX“ galima įsigyti su penkiais skirtingais vidaus apdailos lygiais, atitinkančiais skirtingus poreikius.

Volvo FMX with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstilinė „Dynamic“ apdaila

Tekstilinis interjeras su modernia spalvų gama ir patvariomis įvairių pilkų ir violetinių atspalvių medžiagomis.

Volvo FMX with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinilinė ir tekstilinė „Robust“ apdaila

Patvarios vinilinės ir tekstilinės medžiagos su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FMX with plush trim progressive, interior trim level 

Veliūrinė „Progressive“ apdaila

Ši veliūrinė vidaus apdaila su minkšta tekstile siūloma su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FMX with leather trim robust, interior trim level 

Odinė „Robust“ apdaila

Interjeras su patvariomis medžiagomis ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FMX with leather trim progressive, interior trim level 

Odinė „Progressive“ apdaila

Interjeras su patvariomis medžiagomis ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.

FMX day cab with measurements, viewed from the side 

Dieninė kabina

Dieninė kabina (FMX-DAY) su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidaus aukštis 164 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 120 cm.

FMX low day cab with measurements, viewed from the side 

Žema dieninė kabina

Žema dieninė kabina (FMX-LDAY) reikalinga dirbant kasybos srityje arba montuojant refrižeratorinį kėbulą, siurblį ar kraną. Vidaus aukštis 148 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 104 cm.

FMX sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Miegamoji kabina

Miegamoji kabina (FMX-SLP) – patogi nakvynės vieta vienam asmeniui. Vidaus aukštis 164 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 120 cm.

FMX low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Žema miegamoji kabina

Virš žemos miegamosios kabinos (FMX-LSLP), kurios stogas yra pažemintas, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis 148 centimetrai: Aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 104 cm.

FMX globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

„Globetrotter“ kabina

„Globetrotter“ (FMX-HSLP) kabinoje gali patogiai nakvoti vienas arba du asmenys. Kabinos viršutinėje dalyje yra papildomų daiktadėžių. Vidaus aukštis 201 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 157 cm.

FMX crew cab with measurements, viewed from the side 

Ekipažo kabina

Ekipažo kabinoje užtenka vietos keliems papildomiems keleiviams – ne daugiau kaip devyniems asmenims. Vidaus aukštis 1590 milimetrų.

Kabinos keturių taškų pakaba

Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.

 

Oro įleidimo angos

Oro įleidimo angos įrengtos kairėje pusėje (galima rinktis aukščiau arba žemiau).

 

Kabinos spalvos

Rinkitės iš maždaug 650 variantų.

 

Vairuotojo sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis – 200 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos laikikliu, su atlošiama ir reguliuojama nugaros atrama, reguliuojamas jos aukštis ir išilginė padėtis, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampas.

 

Keleivio sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Visoms galima rinktis norimus apmušalus. Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos.

 

Gultai

Apatinio gulto matmenys 70 × 200 cm. 16 cm čiužinys su kišeninėmis spyruoklėmis užtikrina išskirtinį patogumą. Trys standumo lygiai: minkštas, pusiau standus ir standus. Taip pat galimi du čiužinio apsauginio apdangalo variantai: ant jo patogiau miegoti ir su juo gultą lengviau pakloti. Viršutinio „Comfort“ gulto matmenys: 70 × 190 cm arba 60 × 190 cm (parinktis „Globetrotter“ kabinai).

Vidinės daiktadėžės

Virš priekinio stiklo yra du daiktų skyriai su nuleidžiamomis durelėmis ir keturios ISO angos, kurių viena skirta tachografui (žemose kabinose – dvi ISO angos). Miegamojoje ir „Globetrotter“ kabinoje po gultu rasite du didelius daiktų laikymo skyrius (kurie prieinami iš išorės) ir, pakelę čiužinį ir dangtį, rasite vieną didelį 44 litrų talpos daiktų laikymo skyrių; miegamojoje dalyje rasite dvi daiktadėžes žurnalams ir mažiems daiktams. Prietaisų skyde yra keturios atviros daiktadėžės, maža daiktadėžė, DIN laikymo anga, dėtuvė ir laikiklis buteliams. Dieninėje kabinoje galima įrengti 60 litrų daiktadėžę su slankiosiomis durelėmis šalmams, dėžutėmis priešpiečiams susidėti ir kt.

 

Išorinės daiktadėžės

Iš išorės pasiekiamas daiktadėžes galima rasti už keleivio ir vairuotojo sėdynių.

 

Stoglangis

Kabinoje įrengtas stoglangis, kurį galima atidaryti 50 milimetrų. Viduje yra perforuota užuolaida, kuri yra kaip tinklelis nuo vabzdžių, kai stoglangis atidaromas. Stoglangis gali būti valdomas rankiniu būdu arba elektra (pasirenkamai). Taip pat galima rinktis plieninį stoglangį, skirtą statybvietei ar kitoms sudėtingoms sąlygoms.

 

Vairaratis

Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vairą galima įsigyti su oro pagalve arba be jos. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.

 

Klimato sistema

Galima rinktis vieną iš dviejų klimato sistemų, kurios patenkins visus poreikius:

  • Rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius (MCC).
  • Oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole (ECC / ECC2).

Klimato kontrolės sistema gali būti su kabinos ir autonominiu kabinos šildytuvu.

Važiuoklė

Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.

Vid.

maždaug 900 mm

Aukšta

maždaug 1000 mm

Itin aukšta („X-High“)

maždaug 1200 mm

Itin aukšta („XX-High“)

maždaug 1240 mm

  

 

Pneumatinė

Linginė

Vid.

10/20*

9

Aukšta

10/20*

10/20*

Itin aukšta („X-High“)

-

10/20*

Itin aukšta („XX-high“)

-

10/20*

 

* Su dvigubomis priekinėmis ašimis

FA-LOW

Žema priekinė ašis, skirta vidutinio aukščio važiuoklėms, ašies apkrova – iki 9 tonų.

FA-MED

Vidutinė priekinė ašis, skirta vidutinio aukščio važiuoklėms, ašies apkrova – iki 10 / 20 tonų.

FA-HIGH

Aukšta priekinė ašis, skirta aukštoms važiuoklėms, ašies apkrova – iki 10 / 20 tonų.

FA-XHIGH

Ypač aukšta priekinė ašis, skirta ypač aukštoms važiuoklėms, ašies apkrova – iki 10/ 20 tonų.

FA-XXHIGH

Priekinė varomoji ašis, ašies apkrova gali būti iki 10 / 20 tonų.

Dvigubos priekinės ašys – FA-HIGH / FA-XHIGH

Galima rinktis 8×2, 8×4 ir 10×4 konfigūracijoms, ašies apkrova – iki 20 tonų.

  

Tipas

Ašys

Pakaba

Ašies / vežimėlio apkrova

Reduktorius

Kitos ašys

Vienguba

RAD-L90

4×2

Parabolinė / kelių lingių

13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-GR

4×2

Pneumatinė

13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-G2

4×2/4×4

Pneumatinė 

13 t

Stebulės

 

RAD-G4

4×2

Pneumatinė

12 t

Vienguba

 

RAD-L90

4×4

Parabolinė / kelių lingių

13 t

Stebulės

 

Ašių grupė

RADT-GR

6×2/8×2

Pneumatinė

19 / 20,5 / 22,5 / 23 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)

RAPD-GR

6×2

Pneumatinė

16 / 19 / 22 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)

RAPD-G4

6×2

Pneumatinė

16 t

Vienguba

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji)

RADD-G2

6×4/6×6/8×4/8×6

Pneumatinė

21 / 23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-BR

6×4/6×6/8×4/8×6

Parabolinė

20 / 21 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolinė / kelių lingių

26 / 32 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Įprastinė linginė

26 / 32 t

Stebulės

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatinė

17 / 21 / 23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RAPDT-BR

6×6

Parabolinė

21 t

Stebulės

 

RADDT-GR

8×2

Pneumatinė

27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji (vairuojamoji), velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys

RADD-TR3

6×4 / 6x6 / 8x4 / 8x6

Parabolinė

38 t

Stebulės

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneumatinė

27 / 30,5 / 32 / 35 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji ašis (vairuojamoji)

RADDT-G2

8×4 / 10x4 / 10x6

Pneumatinė

27 / 33 / 36 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (vairuojamoji)

RADD-TR1

6x6 / 8x6

Parabolinė / kelių lingių

26 t

Stebulės

 

      

Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekaboms, kurių ašys sutampa su jų svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

Degalų bakai

Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4×2 vilkiko degalų bako talpa yra 1510 litrų. Dviguboms priekinėms ašims EU6 plastikinis degalų bakas tarp priekinių ašių.

„AdBlue“ bakai
32–112 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.

Stabdžiai

EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.

 

„EBS Medium“

Palyginti su EBS standartiniu paketu, EBS vidutiniame pakete yra šios funkcijos:

 

EBS būsenos kontrolės sistema 

Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.

 

Automatinis stovėjimo stabdys

Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinis stovėjimo stabdys išlaikys paskutinį stabdžių slėgį, kad sunkvežimis liktų stovėti vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.

 

Antdėklų dėvėjimosi analizatorius

Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai (tik diskiniams stabdžiams).

 

Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis

Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

Papildomos funkcijos

Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:

 

„Stretch Brake“ stabdys

Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.

 

ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)

Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose, triašiuose, keturašiuose ir penkiaašiuose sunkvežimiuose.

 

Avarinio stabdymo signalas

Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę. 

 

Hidraulinis lėtintuvas

Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema

Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, išskyrus turinčius priekinę varančiąją ašį (4×4, 6×6, 8×6 ir 10×6). Papildomos aktyviosios vairavimo funkcijos (kaip antai asmeninės nuostatos ir per didelio vairo pasukamumo valdymas) važiavimą daro dar malonesnį ir saugesnį.

Automatinė traukos kontrolė (ATC)

Automatiškai įjungia priekinę varančiąją ašį, kai jos prireikia, ir išjungią ją, kai leidžia vietovės sąlygos, kad būtų taupomi degalai ir padidėtų manevringumas. ATC montuojama su standartine įranga visų konfigūracijų „Volvo FMX“, turinčiuose priekinę varančiąją ašį (4×4, 6×6, 8×6 ir 10×6).

Stumiamosios ašys
Vilkikams ir važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.
 

Velkamosios ašys

Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 7,5, 9,5 arba 10 t.

Sudvejintos ašies pakėlimas

Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant dviašio vežimėlio sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija siūloma 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiams (su pneumatine pakaba ir dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.

Duomenų lapai

Visa jums reikalinga informacija vienoje vietoje. Atsisiųskite „Volvo FMX“ linijos duomenų lapus PDF formatu iš šių nuorodų.

  • FMX Rigid
  • FMX Tractor
FMX Tractor
FMX Rigid

Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“ prekybos atstovas atsakys į juos. Užsukite, paskambinkite arba pasikvieskite susitikimui.