Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FMX“, iki smulkiausių detalių.
Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Elektrinis | „Volvo FMX Electric“ |
---|---|
Techninės charakteristikos | Iki 330–490 kW (450–666 AG) nuolatinė galia |
Galimas nuvažiuoti atstumas | Iki 300 km |
Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas) | 9,5 val. kintamąja srove (43 kW) 2,5 val. nuolatine srove (250 kW) |
Akumuliatoriaus talpa | 180–540 kWh, 2–6 akumuliatoriai |
Dyzelinis | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ | „Euro 6“ | |
Cilindrų skaičius | 6 | 6 | |
Darbinis tūris | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Eiga | 152 mm | 158 mm | |
Cilindro skersmuo | 123 mm | 131 mm | |
Suspaudimo laipsnis | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 1000–1500 aps./min. | 900–1400 aps./min. | |
Stabdymo EPG galia | 155 kW (2300 aps./min.) | 175 kW (2300 aps./min.) | |
Variklinio stabdžio galia* | 270 kW (2300 aps./min.) | 340 kW (2300 aps./min.) | |
Alyvos filtrai | 2 visasraučiai | 2 visasraučiai | |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 35 l | 35 l | |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 22 l | 24 l | |
|
* papildoma galimybė
Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros) 2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)
D11 330 AG (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausia galia esant 1700 aps./min. | 330 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 877–1400 aps./min. | 1600 Nm | |||
D11 380 AG (279 kW) |
| |||
Didžiausia galia esant 1700 aps./min. | 380 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 938–1400 aps./min. | 1800 Nm | |||
D11 430 AG (317 kW) | ||||
Didžiausia galia esant 1700 aps./min. | 430 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1008–1400 aps./min. | 2050 Nm |
D11 460 AG (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausia galia esant 1700 aps./min. | 460 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1050–1400 aps./min. | 2200 Nm | |||
D13 420 AG (309 kW) |
| |||
Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min. | 420 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min. | 2100 Nm | |||
D13 460 AG (338 kW) | ||||
Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min. | 460 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 945–1400 aps./min. | 2300 Nm |
D13 500 AG (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min. | 500 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 980–1400 aps./min. | 2500 Nm | |||
D13 540 AG (397 kW) |
| |||
Didžiausia galia esant 1458–1700 aps./min. | 540 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1000–1400 aps./min. | 2600 Nm | |||
12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas. Taip pat galima užsisakyti „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, itin palėtintomis pavaromis ir kelių greičių atbulinės eigos pavaromis.
Tipas | Aukščiausia pavara | Maksimalus sukimo momentas (Nm) | Bendroji junginio masė (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Tiesioginė | 2400 | 44 |
AT2612 | Tiesioginė | 2600 | 100 |
ATO2612 | Greitinančioji pavara | 2600 | 100 |
Tipas | Aukščiausia pavara | Maksimalus sukimo momentas (Nm) | Bendroji junginio masė (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Greitinančioji pavara | 2800 | 80 |
Visiškai automatinė transmisija su sukimo momento stiprintuvu ir alyvos aušintuvu. Perjungia pavaras neprarandant galios. „Powertronic” gali būti gamykloje sumontuota papildoma pavara, integruotas lėtintuvas ir avarinis vairo stiprintuvo siurblys.
Tipas | Aukščiausia pavara | Maksimalus sukimo momentas (Nm) | Bendroji junginio masė (t) |
---|---|---|---|
PT2106 | Tiesioginė | 2100 | 44 |
PT2606 | Tiesioginė | 2600 | 60 |
Skirta optimaliai taupyti degalus. Pavaros perjungiamos ekonomiškiausiame sūkių diapazone.
Naudojama tada, kai reikia didesnės variklio galios. Aukštesnę ir žemesnę pavaras įjungia esant aukštesniems varikio sūkiams.
Tipas | Ašys | Pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t) | Bendroji junginio masė (t) |
Su viengubu reduktoriumi | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344C/E | Vienguba | Hipoidinė | 2600 | 13 | 44 |
RSS1370A/B | Vienguba | Hipoidinė | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Sudvejintos | Hipoidinė | 3800 | 23 | 80 |
RSS1244B | Vienguba | Hipoidinė | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Sudvejintos | Hipoidinė | 3800 | 23 | 100 |
RSS1352A | Vienguba | Hipoidinė | 2800 | 13 | 52 |
Su stebulės reduktoriumi | |||||
RSH1365 | Vienguba | Spiralinė nuožulni | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Vienguba | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815 | Vienguba | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 38 | 150 |
Viengubos ašys
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1370A/B | RSH1365 | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.61:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.76:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 3.40:1 |
| 4.55:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.67:1 |
| 5.41:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 4.11:1 |
|
|
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 |
|
|
|
| 3.70:1 |
|
|
|
|
| 4.11:1 |
|
|
|
|
| 4.63:1 |
|
|
|
|
| 5.29:1 |
|
|
| |
RTS2370A | RTS2310A | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 |
|
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 |
|
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 |
|
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 |
|
|
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 |
|
|
5.67:1 | 4.11:1 |
| 7.21:1 |
|
|
6.17:1 | 4.63:1 |
|
|
|
|
| D11 330 AG | D11 370 AG | D11 410 AG | D11 450 AG | D13 420 AG | D13 460 AG | D13 500 AG | D13 540 AG |
„Powertronic“ | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PT2106 | • | • | • | • |
| |||
PT2606 |
|
|
|
| • | • | • | • |
„I-Shift“ | ||||||||
AT2412 | • | • | • | • | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
„I-Shift Dual Clutch“ | ||||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • | • |
Ašys su viengubu reduktoriumi | ||||||||
RSS1244B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1356 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • | • | • | • | • |
Ašys su stebulių reduktoriais | ||||||||
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
|
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Varomoji priekinė ašis / distribucinė pavarų dėžė | ||||||||
FAA11 / FAA21 / V2501TB | • | • | • | • | • | • | • | • |
| Sukimo momentas | Santykis | |
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Sukimo momentas važiuojant ir stovint.
PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova kardaniniam velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2: veikia aukštų sūkių režimu, su galiniu ir vienu priekiniu varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.
Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir ypatybių specifikacijas.
„Volvo FMX“ siūlomas su unikalia išorės apdaila, pritaikyta darbui sunkiomis sąlygomis.
„Basic“ apdaila
Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Pilkos spalvos saulės skydelis. Chromuoti priekiniai žibintai. Plieninis bamperis, nudažytas pilka spalva.
„Volvo FMX“ galima įsigyti su penkiais skirtingais vidaus apdailos lygiais, atitinkančiais skirtingus poreikius.
Tekstilinė „Dynamic“ apdaila
Tekstilinis interjeras su modernia spalvų gama ir patvariomis įvairių pilkų ir violetinių atspalvių medžiagomis.
Vinilinė ir tekstilinė „Robust“ apdaila
Patvarios vinilinės ir tekstilinės medžiagos su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Veliūrinė „Progressive“ apdaila
Ši veliūrinė vidaus apdaila su minkšta tekstile siūloma su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Odinė „Robust“ apdaila
Interjeras su patvariomis medžiagomis ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Odinė „Progressive“ apdaila
Interjeras su patvariomis medžiagomis ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Dieninė kabina
Dieninė kabina (FMX-DAY) su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidaus aukštis 164 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 120 cm.
Žema dieninė kabina
Žema dieninė kabina (FMX-LDAY) reikalinga dirbant kasybos srityje arba montuojant refrižeratorinį kėbulą, siurblį ar kraną. Vidaus aukštis 148 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 104 cm.
Miegamoji kabina
Miegamoji kabina (FMX-SLP) – patogi nakvynės vieta vienam asmeniui. Vidaus aukštis 164 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 120 cm.
Žema miegamoji kabina
Virš žemos miegamosios kabinos (FMX-LSLP), kurios stogas yra pažemintas, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis 148 centimetrai: Aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 104 cm.
„Globetrotter“ kabina
„Globetrotter“ (FMX-HSLP) kabinoje gali patogiai nakvoti vienas arba du asmenys. Kabinos viršutinėje dalyje yra papildomų daiktadėžių. Vidaus aukštis 201 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 157 cm.
Ekipažo kabina
Ekipažo kabinoje užtenka vietos keliems papildomiems keleiviams – ne daugiau kaip devyniems asmenims. Vidaus aukštis 1590 milimetrų.
Kabinos keturių taškų pakaba
Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.
Oro įleidimo angos
Oro įleidimo angos įrengtos kairėje pusėje (galima rinktis aukščiau arba žemiau).
Kabinos spalvos
Rinkitės iš maždaug 650 variantų.
Vairuotojo sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis – 200 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos laikikliu, su atlošiama ir reguliuojama nugaros atrama, reguliuojamas jos aukštis ir išilginė padėtis, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampas.
Keleivio sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Visoms galima rinktis norimus apmušalus. Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos.
Gultai
Apatinio gulto matmenys 70 × 200 cm. 16 cm čiužinys su kišeninėmis spyruoklėmis užtikrina išskirtinį patogumą. Trys standumo lygiai: minkštas, pusiau standus ir standus. Taip pat galimi du čiužinio apsauginio apdangalo variantai: ant jo patogiau miegoti ir su juo gultą lengviau pakloti. Viršutinio „Comfort“ gulto matmenys: 70 × 190 cm arba 60 × 190 cm (parinktis „Globetrotter“ kabinai).
Vidinės daiktadėžės
Virš priekinio stiklo yra du daiktų skyriai su nuleidžiamomis durelėmis ir keturios ISO angos, kurių viena skirta tachografui (žemose kabinose – dvi ISO angos). Miegamojoje ir „Globetrotter“ kabinoje po gultu rasite du didelius daiktų laikymo skyrius (kurie prieinami iš išorės) ir, pakelę čiužinį ir dangtį, rasite vieną didelį 44 litrų talpos daiktų laikymo skyrių; miegamojoje dalyje rasite dvi daiktadėžes žurnalams ir mažiems daiktams. Prietaisų skyde yra keturios atviros daiktadėžės, maža daiktadėžė, DIN laikymo anga, dėtuvė ir laikiklis buteliams. Dieninėje kabinoje galima įrengti 60 litrų daiktadėžę su slankiosiomis durelėmis šalmams, dėžutėmis priešpiečiams susidėti ir kt.
Išorinės daiktadėžės
Iš išorės pasiekiamas daiktadėžes galima rasti už keleivio ir vairuotojo sėdynių.
Stoglangis
Kabinoje įrengtas stoglangis, kurį galima atidaryti 50 milimetrų. Viduje yra perforuota užuolaida, kuri yra kaip tinklelis nuo vabzdžių, kai stoglangis atidaromas. Stoglangis gali būti valdomas rankiniu būdu arba elektra (pasirenkamai). Taip pat galima rinktis plieninį stoglangį, skirtą statybvietei ar kitoms sudėtingoms sąlygoms.
Vairaratis
Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vairą galima įsigyti su oro pagalve arba be jos. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.
Klimato sistema
Galima rinktis vieną iš dviejų klimato sistemų, kurios patenkins visus poreikius:
Klimato kontrolės sistema gali būti su kabinos ir autonominiu kabinos šildytuvu.
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Vid. | maždaug 900 mm |
Aukšta | maždaug 1000 mm |
Itin aukšta („X-High“) | maždaug 1200 mm |
Itin aukšta („XX-High“) | maždaug 1240 mm |
| Pneumatinė | Linginė |
---|---|---|
Vid. | 10/20* | 9 |
Aukšta | 10/20* | 10/20* |
Itin aukšta („X-High“) | - | 10/20* |
Itin aukšta („XX-high“) | - | 10/20* |
|
* Su dvigubomis priekinėmis ašimis
FA-LOW | Žema priekinė ašis, skirta vidutinio aukščio važiuoklėms, ašies apkrova – iki 9 tonų. |
FA-MED | Vidutinė priekinė ašis, skirta vidutinio aukščio važiuoklėms, ašies apkrova – iki 10 / 20 tonų. |
FA-HIGH | Aukšta priekinė ašis, skirta aukštoms važiuoklėms, ašies apkrova – iki 10 / 20 tonų. |
FA-XHIGH | Ypač aukšta priekinė ašis, skirta ypač aukštoms važiuoklėms, ašies apkrova – iki 10/ 20 tonų. |
FA-XXHIGH | Priekinė varomoji ašis, ašies apkrova gali būti iki 10 / 20 tonų. |
Dvigubos priekinės ašys – FA-HIGH / FA-XHIGH | Galima rinktis 8×2, 8×4 ir 10×4 konfigūracijoms, ašies apkrova – iki 20 tonų. |
Tipas | Ašys | Pakaba | Ašies / vežimėlio apkrova | Reduktorius | Kitos ašys |
Vienguba | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4×2 | Parabolinė / kelių lingių | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-GR | 4×2 | Pneumatinė | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-G2 | 4×2/4×4 | Pneumatinė | 13 t | Stebulės | |
RAD-G4 | 4×2 | Pneumatinė | 12 t | Vienguba | |
RAD-L90 | 4×4 | Parabolinė / kelių lingių | 13 t | Stebulės | |
Ašių grupė | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Pneumatinė | 19 / 20,5 / 22,5 / 23 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo) |
RAPD-GR | 6×2 | Pneumatinė | 16 / 19 / 22 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RAPD-G4 | 6×2 | Pneumatinė | 16 t | Vienguba | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji) |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Pneumatinė | 21 / 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Parabolinė | 20 / 21 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolinė / kelių lingių | 26 / 32 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Įprastinė linginė | 26 / 32 t | Stebulės | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatinė | 17 / 21 / 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RAPDT-BR | 6×6 | Parabolinė | 21 t | Stebulės |
|
RADDT-GR | 8×2 | Pneumatinė | 27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji (vairuojamoji), velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys |
RADD-TR3 | 6×4 / 6x6 / 8x4 / 8x6 | Parabolinė | 38 t | Stebulės |
|
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneumatinė | 27 / 30,5 / 32 / 35 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji ašis (vairuojamoji) |
RADDT-G2 | 8×4 / 10x4 / 10x6 | Pneumatinė | 27 / 33 / 36 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (vairuojamoji) |
RADD-TR1 | 6x6 / 8x6 | Parabolinė / kelių lingių | 26 t | Stebulės |
|
Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekaboms, kurių ašys sutampa su jų svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.
Degalų bakai
Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4×2 vilkiko degalų bako talpa yra 1510 litrų. Dviguboms priekinėms ašims EU6 plastikinis degalų bakas tarp priekinių ašių.
„AdBlue“ bakai
32–112 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.
Stabdžiai
EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.
„EBS Medium“
Palyginti su EBS standartiniu paketu, EBS vidutiniame pakete yra šios funkcijos:
EBS būsenos kontrolės sistema
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
Automatinis stovėjimo stabdys
Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinis stovėjimo stabdys išlaikys paskutinį stabdžių slėgį, kad sunkvežimis liktų stovėti vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai (tik diskiniams stabdžiams).
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).
Papildomos funkcijos
Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:
„Stretch Brake“ stabdys
Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose, triašiuose, keturašiuose ir penkiaašiuose sunkvežimiuose.
Avarinio stabdymo signalas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.
Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, išskyrus turinčius priekinę varančiąją ašį (4×4, 6×6, 8×6 ir 10×6). Papildomos aktyviosios vairavimo funkcijos (kaip antai asmeninės nuostatos ir per didelio vairo pasukamumo valdymas) važiavimą daro dar malonesnį ir saugesnį.
Automatinė traukos kontrolė (ATC)
Automatiškai įjungia priekinę varančiąją ašį, kai jos prireikia, ir išjungią ją, kai leidžia vietovės sąlygos, kad būtų taupomi degalai ir padidėtų manevringumas. ATC montuojama su standartine įranga visų konfigūracijų „Volvo FMX“, turinčiuose priekinę varančiąją ašį (4×4, 6×6, 8×6 ir 10×6).
Stumiamosios ašys
Vilkikams ir važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.
Velkamosios ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 7,5, 9,5 arba 10 t.
Sudvejintos ašies pakėlimas
Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant dviašio vežimėlio sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija siūloma 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiams (su pneumatine pakaba ir dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.
Visa jums reikalinga informacija vienoje vietoje. Atsisiųskite „Volvo FMX“ linijos duomenų lapus PDF formatu iš šių nuorodų.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.