Važiuoklė
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, balno aukščio, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FL“, su smulkiomis detalėmis.
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, balno aukščio, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Aukštis | |
---|---|
Žema | maždaug 810–830 mm |
Vid. | maždaug 860 mm |
Aukšta | maždaug 950 mm |
Itin aukšta („X-High“) | maždaug 960 mm |
Itin aukšta („XX-High“)* | maždaug 1 175 mm |
* Skirta tik „Volvo FL“ 4x4
Pneumatinė | Linginė | |
---|---|---|
Žema | 4,0 / 4,5 t | 4.2 |
Vid. | 4,5 / 5,0 / 5,8 t | |
Aukšta | 5,0 / 5,6 / 5,8 / 6,3 t | |
Itin aukšta („X-high“) | 7,1 t | 7,1 / 7,5 t |
Itin aukšta („XX-high“) | 5,6 t |
Tipas | Pakaba | Ašių apkrova | Reduktorius |
RAD-L80 | Linginė | 11,5 t | Vienguba |
RAD-KR | Pneumatinė | 13 t | Vienguba |
RAD-A2V | Pneumatinė | 10,5 t | Vienguba |
Siūlomi sukabinimo įtaisai priekaboms prijungti.
Degalų bakaiGalima rinktis plastikinius, plieninius arba aliumininius degalų bakus. Degalų tūris nuo 80 iki 300 litrų. Be to, galima suderinti du 215 litrų bakus, kurių bendras tūris yra 430 litrų. | „AdBlue“ bakai„AdBlue“ bakas gaminamas iš plastiko, 32 litrų talpos. „AdBlue“ siurblys yra integruotas bako modulyje. Viena versija yra skirta sunkvežimiams, kuriuose degalų bakas tvirtinamas dešinėje (ADTP-R), ir viena – sunkvežimiams su baku kairėje (ADTP-L). |
„Volvo FL“ sunkvežimyje įrengti pneumatiniai stabdžiai su ventiliuojamais diskais priekyje ir gale. EBS (elektronikos valdomoje stabdžių sistemoje) įdiegta diskinių stabdžių antiblokavimo sistema, kuri greičiau ir saugiau reaguoja į stabdymą, todėl stabdžiai mažiau susidėvi. Sistema turi ABS, stabdžių su antiblokavimo sistema, diferencialinio užrakto ir stabdžių derinimo funkcijas. Naudojant stabdžių derinimo funkciją, stabdydama sistema naudoja įvairius stabdžius, kad būtų stabdoma tolygiau ir mažiau dėvėtųsi tiek ratų stabdžiai, tiek padangos. Išplėstiniame EBS pakete yra funkcija, leidžianti paprasčiau pajudėti nuokalnėse. Diskiniai stabdžiai gali būti skirtingų dydžių, atsižvelgiant į naudojimo būdą.
„EBS Medium“ Palyginti su EBS standartiniu paketu, „EBS Medium“ pakete yra šios funkcijos. | Hidraulinis lėtintuvas, skirtas AL306 pavarų dėžėms Sukimo momento stiprintuvo (TC421) didžiausias santykis yra 1,77:1. |
EBS būsenos valdymas Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena. | |
Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį. | |
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Tik diskiniams stabdžiams.) | |
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara. |
Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema) Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose. | Avarinio stabdymo žibintas Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę. |
Hidraulinis lėtintuvas Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW. |
Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir galios perdavimo įtaisų specifikacijas.
| D5K | D8K |
---|---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ | „Euro 6“ |
Cilindrų skaičius | 4 | 6 |
Darbinis tūris | 5,1 dm³ | 7,7 dm³ |
Eiga | 135 mm | 135 mm |
Cilindro skersmuo | 110 mm | 110 mm |
Suspaudimo laipsnis | 17.5:1 | 17.5:1 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 1 100–1 800 aps./min. | 1 000–1 700 aps./min. |
Stabdymo varikliu jėga (2 800 aps./min.) | 80 kW | 120 kW |
Variklinio stabdžio galia (2 800 aps./min.) | – | 170 kW |
Alyvos filtrai | 1 | 1 |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 15 l | 20 l |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 13 l | 17 l |
Alyvos keitimo intervalas Reikalavimai degalams | Prie variklio tvirtinamas galios perdavimo įtaisas Biodyzelino versija |
Prie variklio tvirtinamas galios perdavimo įtaisas
Sukimo momentas | Santykis | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* sukimo momentas važiuojant ir stovint. Su AT2412 maks. sukimo momentas važiuojant – 150 Nm.
![]() | D5K – „Euro 6“ galia / sukimo momentas Naudingoji galia pagal: EB 582/2011 |
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
D5K210 (154 kW) |
|
Didžiausias galingumas esant 2 200 aps./min. | 210 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 100–1 700 aps./min. | 800 Nm |
D5K240 (177 kW) |
|
Didžiausias galingumas esant 2 200 aps./min. | 240 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 200–1 600 aps./min. | 900 Nm |
![]() | D8K – galia / sukimo momentas Naudingoji galia pagal: EB 582/2011 |
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 250 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 700 aps./min. | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 280 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 700 aps./min | 1 050 Nm |
D8K320 (235 kW) | |
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 320 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 600 aps./min. | 1 200 Nm |
Mechaninės pavarų dėžės yra valdomos naudojant vairo stiprintuvą. Trumpa pavarų svirtis, integruota prietaisų skyde, nevibruoja, o pavaros perjungiamos greitai ir tiksliai. Pavarų dėžės gali būti komplektuojamos su galios perdavimo įtaisu.
Tipas | Aukščiausia pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
6 greičių automatinė pavarų dėžė arba 8 greičių automatinė pavarų dėžė su trimis važiavimo režimais.
Tipas | Aukščiausia pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Tipas | Ašys | Pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / ašių grupės apkrova | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|---|---|
Su viengubu reduktoriumi |
|
|
|
|
|
RSS0819A | Vienguba | Hipoidinė | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Vienguba | Hipoidinė | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Vienguba | Hipoidinė | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Vienguba | Hipoidinė | 2600 | 13 | 44 |
Su stebulės reduktoriumi |
|
|
|
|
|
RSH1140C* | Vienguba | Hipoidinė | 1200 | 11 | 40 |
* Skirta tik „Volvo FL“ 4x4
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
|
D5K210 | D5K240 | D8K250 | D8K280 | D8K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Pavarų dėžės | |||||
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Ašys su viengubu reduktoriumi | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Ašys su stebulių reduktoriais | |||||
RSH1140C | ● | ● |
Siūloma labai daug įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų galios perdavimo įtaisų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.
Montuojamas prie variklio | Jungiamas prie pavarų dėžės |
PTER-DIN Gale montuojamas variklio galios perdavimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti. PTER1400 Gale montuojamas variklio galios perdavimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi. PTER100 Gale montuojamas variklio galios perdavimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi. | PTR-HF / FH / ZF Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius. PTR-HP / PH / ZF Su siurblio jungtimi, mažas arba didelis sūkių skaičius. |
Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir jų ypatybių specifikacijas
![]() | ![]() | ![]() |
Dieninė kabinaDieninė kabina su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidaus aukštis: 1 605 mm. |
|
|
Kabinos pakaba Priekinė kabinos pakaba turi guminę pagalvę nedideliems vertikaliems judesiams, o galinė pakaba – cilindrinę spyruoklę ir amortizatorių. | Kabinos šildymas Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo ranka, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų ranka. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą. |
Kabinos spalvos Galima rinktis iš 300 fiksuotų variantų. Galima užsakyti papildomų spalvų. | Salono daiktadėžės Kabinoje daug praktiškų ir lengvai pasiekiamų dėtuvių dokumentams ir asmeniniams daiktams laikyti. Virš priekinio stiklo rasite dvi daiktadėžes, kurias dengia dangtis arba tinklas, taip pat keturis DIN stalčiukus. Pasirinktinai galima užsakyti daugybę skirtingų dėtuvių ir tunelio formos daiktadėžių, rašymo planšetę ir kabliukus drabužiams. |
Vairuotojo sėdynė Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Comfort“, „Standard“ ir „Economy“. Visose trijose yra atrama nugarai, ilgio, aukščio ir priekio pakreipimo reguliavimo funkcija ir integruotos atramos galvai. | Garso signalai Galima rinktis iš dviejų papildomų garso signalų tipų – dviejų ant stogo tvirtinamų garso signalų, kurie valdomi pneumatiškai, arba vieno elektrinio garso signalo, tvirtinamo po priekiniu gaubtu. |
Keleivio sėdynė Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Standard“, „Economy“ arba „Basic“. | Gultas („Comfort“ kabina) Gultas gali būti vienos arba dviejų dalių, 580 arba 780 mm pločio. Galima pasirinktinai užsakyti apsauginę gulto siją ir dūmų detektorių. |
Gultai Gultas gali būti vienos arba dviejų dalių, 580 arba 780 mm pločio. Galima pasirinktinai užsakyti apsauginę gulto siją ir dūmų detektorių. | |
Salono daiktadėžės Kabinoje daug praktiškų ir lengvai pasiekiamų dėtuvių dokumentams ir asmeniniams daiktams laikyti. Virš priekinio stiklo rasite dvi daiktadėžes, kurias dengia dangtis arba tinklas, taip pat keturis DIN stalčiukus. Pasirinktinai galima užsakyti daugybę skirtingų dėtuvių ir tunelio formos daiktadėžių, rašymo planšetę ir kabliukus drabužiams. | |
Stoglangis Kabinoje gali būti įtaisytas stoglangis, kurį galima praverti 50 mm. Stoglangis gali būti valdomas ranka arba elektriniu būdu. | |
Vairas Atsižvelgiant į sunkvežimio konfigūraciją, vairaratį galima pneumatiškai nustatyti į norimą padėtį, jis gali būti 460 arba 500 mm skersmens | |
Klimato sistema Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo ranka, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų ranka. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą. | |
Sėdynių apmušalai Komfortiška tekstilė. | |
Sienų apmušalai Komfortiška tekstilė. | |
Duomenys – viskas, ko jums reikia. Atsisiųskite „Volvo FL“ linijos duomenų lapus PDF formatu, pasinaudodami šiomis nuorodomis.