Trucks

×

6 būdai, kaip padidinti sunkvežimio eksploatacinę parengtį

| 3 min. | 3 min.
Kiekviena prastovos minutė reiškia prarastas pajamas. Atskleidžiame šešis būdus, kaip kuo ilgiau būti kelyje pristatant krovinius – nuo keleto paprastų iki daugelio telematikos privalumų panaudojimo.
Vyrai kalbasi šalia sunkvežimio žiūrėdami į planšetinį kompiuterį

Veiksmingiausias būdas išvengti netikėtumų kelyje – imtis proaktyvių prevencinių priemonių. Technologijų ir telematikos pažanga reiškia, kad šiandien yra daug telematikos sprendimų, kurie gali numatyti gresiantį gedimą ir padėti jo išvengti.


Tačiau pasitaikančios prastovos vis dar yra neišvengiama  transporto sektoriaus dalis, todėl svarbu visada būti pasiruošus blogiausiam ir greitai reaguoti įvykus gedimui.


Tinkama pagalba gali padėti išvengti maždaug 80 procentų gedimų arba bent jau juos sušvelninti, jei imamasi proaktyvių priemonių, o reagavimo veiksmai padeda sušvelninti pasekmes, kai gedimas įvyksta.


1. Kasdieniniai patikrinimai.
Pirma ir paprasčiausia priemonė, kurios galite imtis – atlikti greitą transporto priemonės apžiūrą kiekvienos darbo dienos pradžioje. Investuodami kelias minutes ilgainiui galite sutaupyti daug laiko ir pinigų, jei tai padės anksti pastebėti defektą ar gedimą.


2. Pritaikykite techninės priežiūros grafiką savo transporto priemonei.
Sunkvežimio techninės priežiūros dažnumas priklauso nuo jo naudojimo srities ir įvairių kitų veiksnių. Idealiu atveju jums reikia techninės priežiūros grafiko, kuris užtikrintų, kad sunkvežimis visada būtų geros būklės ir kuo mažiau laiko praleistų serviso centre. Nors tradiciškai sunkvežimių techninė priežiūra atliekama iš anksto nustatytais intervalais, telematika leidžia optimizuoti techninės priežiūros grafiką, atsižvelgiant į faktinį transporto priemonės naudojimą ir realią būklę. Taip suplanuotą apsilankymą dėl techninės priežiūros galima paankstinti, jei jo reikia, arba atidėti, jei jo nereikia.


3. Investuokite į stebėjimą realiuoju laiku.
Telematika taip pat suteikia galimybę nuolat stebėti transporto priemones ir atskirus komponentus bei aptikti problemas prieš įvykstant gedimui. Verta apsvarstyti siūlomus sprendimus, nes investicija į tokią paslaugą gali greitai atsipirkti. Suplanuotas apsilankymas serviso centre visada bus pigesnis ir lengviau sutvarkomas nei netikėtas gedimas kelyje.


4. Atnaujinkite transporto priemonės programinę įrangą nuotoliniu būdu.
Šiuolaikinėse transporto priemonėse programinės įrangos naujinimas yra svarbu, ir tai nebūtinai turi būti atliekama vairuotojui atvykus į serviso centrą. Suradus teikėją, siūlantį tokią paslaugą, gali reikėti rečiau lankytis serviso centre.


5. Pasirinkite savo poreikius atitinkančią paslaugų sutartį.
Daugelis gamintojų siūlo įvairių lygių paslaugų sutartis. Geriausias pasirinkimas priklausys nuo jūsų unikalių poreikių, tačiau turėtumėte rinktis lygį, kuris leis jums jaustis užtikrintai ir neinvestuojant į nebūtinas paslaugas.

Tam tikrais atvejais verta turėti vieną sutartį, apimančią visą jūsų transporto priemonę – sunkvežimį bei antstatą ar priekabą – kad išvengtumėte apsilankymų skirtinguose serviso centruose.


6. Gaukite tinkamą pagalbą įvykus gedimams.
Nesvarbu, kada ir kur tai atsitiktų, sugedus sunkvežimiui turite turėti galimybę gauti pagalbos kelyje ir vilkimo paslaugas. Ar jūsų paslaugų teikėjas siūlo pagalbą jūsų transporto priemonės naudojimo valandomis? Ar ji teikiama vietovėse, kuriose dirbate? Ir ar galite su kuo nors pasitarti savo gimtąja kalba, jei esate užsienyje? Taip pat verta pasiteirauti, kokias garantijas teikėjas gali pasiūlyti, kiek laiko užtruks, kol transporto priemonė bus grąžinta į kelią, arba kokią kompensaciją jis gali pasiūlyti, jei šios garantijos nebus įvykdytos.

Susiję straipsniai