Volvo Trucks

Lietuva

×

25 „Volvo FH“ novatoriški sprendimai

Nuo pat pradžių „Volvo FH“ keitė ateitį. 1993 m. nustatęs naujas taisykles, jis toliau verčia naują vairuotojų komforto, saugos, našumo ir pritaikymo verslui puslapį. Štai čia pateikti 25 novatoriški sprendimai ir ypatybės, kurie padėjo „Volvo FH“ atsidurti tarp geriausių.
„Volvo FH LNG“ sunkvežimis

25: „Volvo FH LNG“ (2017 m.)
„Volvo Trucks“ visada ieško naujų būdų našumui pagerinti ir tvariems sprendimams rasti. 2017 m. pristatytas „Volvo FH LNG“. Sunkiasvoris sunkvežimis, varomas suskystintųjų gamtinių dujų arba biodujų. Sunkvežimiai gali sumažinti CO2 emisijos lygį 20–100 proc. Tai leidžia toliau mažinti poveikį klimatui, vykdant sunkiasvorio regioninio ir tolimųjų reisų gabenimo užduotis.
 


24: „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis (2016 m.)

Įtaisius naujas palėtintas pavaras, „Volvo FH“ geba pajudėti nelygiu paviršiumi netgi su sunkesniais kroviniais, todėl vairuotojas gali sutikti atlikti daugiau užduočių. O grįžtant su tuščiu sunkvežimiu visada galima rasti tinkamą pavarą, mažinančią degalų sąnaudas.


23: Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija (2015 m.)

Varančiosios ašys sukelia trintį ir pasipriešinimą riedėjimui, todėl padidėja degalų sąnaudos. Atjungdami ir pakeldami nereikalingą ašį, grįždami su viena pakelta ašimi galite sumažinti degalų sąnaudas iki 4 proc. Tai puikiai tinka vairuojant itin pakrautą sunkvežimį į vieną pusę ir grįžtant jam tuščiam.


22: „I-Shift Dual Clutch“ (2014 m.)

Sumontavus „I-Shift Dual Clutch“, „Volvo FH“ gavo lenktyninio automobilio technologija pasižyminčią pavarų dėžę. Tai suteikia galimybę važiuoti dar tolygiau, ypač šlaitais.


21: „Volvo Dynamic Steering“ (2013 m.)
„Volvo Dynamic Steering“ suteikia vairuotojui naują patirtį. 2 000 kartų per sekundę nustatant vairuotojų ketinimus ir kompensuojant kraštovaizdžio ir vėjo sąlygas, vairuoti galima labiau atsipalaidavus. Tai sumažina vairuotojų nugarai ir kaklui tenkančią įtampą. Važiuojant dideliu greičiu, „Volvo Dynamic Steering“ padeda vairuotojams išlaikyti stabilumą ir kryptį. O kai reikia lėtai ir atsargiai manevruoti, kad ir koks būtų krovinys, vairuoti nereikia daug pastangų.


20: IV karta (2012 m.)

2012 m. dienos šviesą išvydo naujasis „Volvo FH“. Šį kartą su dar daugiau ypatybių vairuotojui padėti. Kabina padidinta vienu kubiniu metru papildomos erdvės, o langai tapo dar didesni matomumui pagerinti. Patobulinus važiuoklę pagerėjo valdymas.


19: „I-Park Cool“ (2012 m.)

„Volvo FH“ yra visapusiška darbo vieta. Ir gyvenimui skirta erdvė. Eismo saugumui naktį užtikrinti labai svarbu gerai pailsėti, todėl integravę klimato sprendimą „I-Park Cool“, „Volvo Trucks“ nustatė naują tinkamos temperatūros palaikymo – netgi naktį – standartą.


18: „I-See“ (2012 m.)
„I-See“ programinė įranga leidžia „Volvo FH“ naudoti informaciją apie važiuotus kelius. Programinė įranga naudoja žinias, kad važiuojant kiekviena įkalne ir nuokalne su išmaniąja pastovaus greičio palaikymo sistema maksimaliai sumažėtų degalų sąnaudos.


17: Įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija (2012 m.)

Nuo 1993 m. „Volvo FH“ užtikrino vairuotojų saugą. 2012 m. „Volvo Trucks“ pristatė įspėjimo apie susidūrimą sistemą su avarinio stabdymo funkcija. Tai aktyvioji saugos funkcija, kuri kartu su radaru ir vaizdo kamera nustato sunkvežimio priekyje esančias transporto priemones.


16: III kartos FH (2008 m.)

2008 m. itin atnaujintas „Volvo FH“. Kabinos vidus perprojektuotas, nustatant naują vairuotojų patogumo standartą. Be to, priekis su naujomis grotelėmis, skydeliu nuo saulės ir priekiniais žibintais įgavo naują atpažįstamą išvaizdą.


15: Pagalbinė vairuotojo budrumo stebėjimo sistema (2008 m.)

„Volvo Trucks“ palaiko saugą keliuose. 2008 m. pristatyta vairuotojų budrumo stebėjimo sistema. Sistema aptinka bet kokius klaidingus judesius kelyje. Pastebėjus vairuotojo nuovargio požymių, sistema siunčia garsinį įspėjimą ir vaizdinį signalą.


14: Pagalbinė nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo sistema (2007 m.)

Vairuotojo saugai užtikrinti pagalbinės nukrypimo nuo važiuojamosios kelio juostos įspėjimo sistema fiksuoja kelio linijas ir, netyčia jas kirtus, įspėja vairuotoją.

 


13: „Volvo Engine Brake+“ (2006 m.)

1993 m. debiutavus „Volvo FH“, „Volvo“ variklinis stabdys buvo viena išskirtinių ypatybių. 2006 m. sistema buvo atnaujinta, padidinant stabdymo galią iki 25 proc. Tai leidžia įveikti atkarpas nuokalnėn labiau atsipalaidavus ir sumažina ratų stabdžiams tenkančią apkrovą.


12: II kartos FH (2001 m.)

Pristačius antrosios kartos „Volvo FH“ buvo nustatytas naujas standartas. Jau sėkmingame sunkvežimyje buvo įdiegta dar daugiau funkcijų, pagerinusių vairuotojų darbo vietą ir pelningesnių verslui. Perprojektuota kabina buvo dar aerodinamiškesnė. 


11: Elektroninio stabilumo programa (2001 m.)

2001 m. „Volvo Trucks“ pristatė pirmąją pasaulyje stabilumo programą, susidorojančią su sunkvežimių ir vilkikų junginiais. Iškilus pavojui, elektroninio stabilumo programa akimirksniu pradeda veikti, sumažina variklio galią ir ima stabdyti atskirai kiekvieną sunkvežimio ir priekabos ratą.


10: Smūgio jėgas sugerianti kabina (2001 m.)
„Volvo Trucks“ visada randa naujų būdų saugai pagerinti. Įvykus susidūrimui, smūgio jėgas sugerianti kabina nukreipia smūgio jėgą atgal, kad kabinos viduje liktų pakankamai vietos, reikalingos vairuotojui ir keleiviams išgyventi.


9: „I-Shift“ (2001 m.)

2001 m. „Volvo FH“ buvo sumontuota „I-Shift“ pavarų dėžė. Pavarų dėžės perversmas. Tai buvo pavarų dėžės sistema, išimtinai sukonstruota automatiškai perjungti pavaras, – kažkas, ko prieš tai sunkvežimiuose nebuvo. Tai suteikė didžiulį privalumą „Volvo FH“ – vairuotojas galėjo sutelkti dėmesį į eismą, tuo pačiu išlaikydamas tolimųjų reisų gabenimams reikalingą optimalų našumą.

 


8: Diskinis stabdys su elektroniniu būdu valdoma stabdžių sistema (1999 m.)

Puikus našumas svarbus visoms sunkvežimio dalims. 1999 m. įtaisius diskinius stabdžius su EBS, „Volvo FH“ įgijo aukščiausio lygio atsako galimybę, tuo pačiu užtikrinant prieigą prie dar daugiau būsimų ypatybių.


7: Priekinė apsaugos nuo palindimo sistema (1996 m.)
Sauga svarbi ne tik sunkvežimio viduje esantiems žmonėms. Įvykus susidūrimui kaktomuša su automobiliu, „Volvo FH“ sistema suprojektuota sugerti dalį susidūrimo energijos, pasislinkdama atgal. Iki to laiko, kai ši funkcija tapo privaloma, „Volvo Trucks“ jau buvo seniai ją įdiegusi.


6: Oro pagalvė (1995 m.)

Pirmasis sunkiasvorių sunkvežimių gamintojas „Volvo“ naudoti vairuotojo oro pagalves pradėjo 1995 m.


5: D12A variklis (1993 m.)

D12A variklis leidžia „Volvo FH“ puikiai pajudėti iš vietos. Naujasis variklis pasižymi išskirtinėmis savybėmis. Jame buvo sumontuoti po vieną kiekvienam cilindrui skirti purkštukai, viršutinio išdėstymo skirstomasis velenas ir keturi vožtuvai kiekviename cilindre. Kai vairuotojai galėjo išbandyti sunkvežimį, itin išskirtine ypatybe buvo variklis.


4: „Volvo“ variklinis stabdys (1993 m.)

Nuo pat pradžių „Volvo“ variklinis stabdys suteikė puikią stabdymo jėgą „Volvo FH“. Tai sumažina ratų stabdžiams tenkančią apkrovą ir leidžia pasiekti didesnį vidutinį greitį kalnuotose vietovėse, užtikrinant aukštesnį saugos lygį.


3: Aerodinamika (1993 m.)

Su jokiu kitu sunkvežimiu, kaip su „Volvo FH“, nebuvo atlikta tiek išsamių bandymų oro tuneliuose optimaliai aerodinamikai užtikrinti. Tai užtikrino geresnes ypatybes ir mažesnes degalų sąnaudas.


2: Kabina (1993 m.)

Vienas pagrindinių privalumų, kuriais pasižymėjo pristatomas „Volvo FH“, buvo susijęs su vairuotoju. Kabina suprojektuota po nesuskaičiuojamų bandymų su tikrais vairuotojais. Kiekvienas sprendimas buvo priimtas galvojant apie jų poreikius. Tai leido sukurti išties rinkai įspūdį palikusią kabiną. „Volvo FH“ buvo ne tik vairavimo vieta – tai taip pat gyvenamoji zona.


1: Važiuoklė (1993 m.)

Kuriamas „Volvo FH“ sunkvežimis buvo didesnio „Volvo Trucks“ plano dalis. Vienas dalykų, dėl kurių „Volvo FH“ buvo toks puikus nuo pat pradžių, buvo naujoji važiuoklė. Ji buvo suprojektuota kaip pagrindas, kuriuo galėtų remtis visi kiti inžinieriai. Tai užtikrino stabilumą ir kūrybingumą bei padėjo sėkmingus pagrindus būsimoms sėkmingoms sunkvežimių gamoms.