Trucks

Volvo Trucks
2023-02-15
2 min.
Elektromobilumas
Author
Volvo Trucks

Elektriniai sunkvežimiai sudėtingiausiems darbams

Elektrinės „Volvo“ važiuoklės dabar įgalina dar daugiau verslų elektrinį sunkvežimį susikomplektuoti taip pat lanksčiai, kaip ir su įprastais jėgos agregatais. Elektrinių važiuoklių privalumai: gerasnis manevringumas, mažesnis triukšmo lygis ir nulinė emisija.
 

Pačioms įvairiausioms užduotims pritaikomos Volvo FM ElectricVolvo FMX Electric ir Volvo FH Electric važiuoklės* suteikia galimybę naudoti šiuos tylius ir nulinės emisijos sunkvežimius įvairiems darbams.
 

Lengvam perėjimui link elektrifikacijos

Elektrines važiuokles galima optimizuoti įvairioms krovinių gabenimo užduotims: distribucijai, atliekų surinkimui ir statybų darbams. Tokie sunkvežimiai dažnai naudojami miestų teritorijose ir per dieną nuvažiuoja ne tokius ilgus atstumus, todėl ypač tinka elektrifikavimui.

Renkantis tiksliai tokios talpos traukos bateriją, kokios reikia užduočiai atlikti, galima rasti optimalų ir ekonomiškiausią elektrinio transporto sprendimą, kuris atitiktų tiek bendrovės poreikius, tiek tvarumo reikalavimus.

Privalumai dirbant mieste ir nauda vairuotojui

Elektros pavara pasižymi greitu atsaku, todėl važiuoklės pasižymi puikiu valdomumu tiek siaurose gatvelėse, tiek kai reikia prisitaikyti prie miesto eismo tempo. Kadangi elektriniai sunkvežimiai yra netaršūs ir tylūs, vairuotojai gali dirbti geresnėmis sąlygomis. Jie taip pat padeda kurti geresnę gyvenimo aplinką miestiečiams. Taigi, dėl šių savybių elektriniai sunkvežimiai gali dirbti tose miestų zonose arba tokiu paros metu, kai sunkvežimių su vidaus degimo varikliais eismas yra draudžiamas.

Matome, kad didelę dalį krovininių transporto priemonių būtų galima elektrifikuoti jau šiandien, o savo gaminių gamą papildę naujomis važiuoklėmis šį perėjimo procesą galime dar labiau paspartinti

 

Lankstūs sprendimai įvairiems poreikiams

Atsižvelgiant į nuvažiuojamojo atstumo ir krovumo poreikį, į važiuoklės galima montuoti nuo dviejų iki šešių baterijų blokų. Siūlomos įvairių dydžių kabinos, kurias galima rinktis atsižvelgiant į poreikius ir veiklos pobūdį. Dėl plataus baterijų blokų ir kabinų variantų ratų bazė gali būti sutrumpinta iki 3 900 mm. Be to, galima rinktis iš daug ašių konfigūracijų, todėl sunkvežimį galima pritaikyti iš esmės bet kokiai krovinių gabenimo užduočiai.

Taip pat siūlomi trijų tipų energiją taupantys galios nuėmimo įtaisai (PTO), kurie tiek antstatų montuotojams, tiek klientams dar labiau supaprastina perėjimo link elektrifikacijos procesą.

  1. Elektrinis PTO: 400V AC arba 600V DC, skirtas šaldytų krovinių gabenimui, betono maišyklėms ir kt.​
  2. Elektromechaninis PTO: suteikia puikias galios perdavimo galimybes transporto priemonei tiek stovint, tiek važiuojant.
  3. Mechaninis/transmisijos PTO: galima naudoti taip pat, kaip šiandien dyzeliniuose sunkvežimiuose.


Apžvalga: elektriniai „Volvo” sunkvežimiai

Volvo FH Electric, Volvo FM Electric ir Volvo FMX Electric modelių - tiek vilkikų, tiek važiuoklų - bendroji junginio masė (GCW) siekia iki 44 tonų. Nuvažiuojamasis atstumas siekia 300 km, kurio daugeliu atvejų pakanka dirbant mieste ir regione. Įkrovus baterijas papildomai, pavyzdžiui, per varuotojo pietų pertrauką, sunkvežimis per įprastą darbo dieną gali įveikti iki 500 km.

*Važiuoklė su specifiniams darbams skirtu antstatu (kranu, atliekų surinkimo, betono maišykle, izoterminiu kėbulu ir pan.).

Pamatykite elektrinės važiuokles darbe: