Trucks

„Volvo Trucks“ pristato naujos kartos sunkvežimius, sukurtus galvojant apie vairuotoją

„Volvo Trucks“ pristato keturis naujus sunkvežimius, kuriuose didelis dėmesys skiriamas vairuotojo darbo aplinkai, saugumui ir produktyvumui. „Labai didžiuojamės šia svarbia investicija į ateitį. Siekiame būti geriausiu klientų verslo partneriu, kad jie galėtų būti dar konkurencingesni, ir padėti jiems pritraukti geriausius vairuotojus rinkoje, kurioje konkurencija vis didėja“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas. Keturi sunkvežimiai „Volvo FH“, „Volvo FH16“, „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ sudaro apie du trečdalius „Volvo Trucks“ pristatomų sunkvežimių.
R2A8182 Naujoji „Volvo Trucks“ sunkvežimių gama
„Volvo Trucks“ pristato keturis naujus sunkvežimius, kuriuose didelis dėmesys skiriamas vairuotojo darbo aplinkai, saugumui ir produktyvumui.

Numatoma, kad dėl augančios transporto paklausos visame pasaulyje vis labiau trūks kvalifikuotų vairuotojų. Pavyzdžiui, skaičiavimai rodo, kad Europoje yra neužimtos apie 20 procentų iš visų vairuotojų darbo vietų. Siekdama vežėjams padėti įdarbinti ir išlaikyti geriausius vairuotojus, „Volvo Trucks“ sutelkė pastangas į naujų saugesnių, efektyvesnių ir patrauklesnių kvalifikuotiems vairuotojams sunkvežimių kūrimą.

„Vairuotojai, kurie saugiai ir efektyviai vairuoja sunkvežimius, yra neįkainojamas turtas bet kuriai transporto įmonei. Atsakingas vairavimas gali padėti sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį ir degalų sąnaudas, taip pat sumažinti avarijų, sužalojimų ir neplanuotų prastovų riziką. Mūsų naujieji sunkvežimiai padės vairuotojams dirbti netgi dar saugiau ir produktyviau – mūsų klientai turės stiprių argumentų siekdami pritraukti geriausių vairuotojų dėmesį“, – tęsia Rogeris Almas.

Įvairius sunkvežimių modelius iš „Volvo Trucks“ gamos galima užsisakyti su skirtingomis kabinomis, juos galima optimizuoti įvairioms pritaikymo sritims. Tolimųjų gabenimų sunkvežimiuose kabina dažnai yra vairuotojo antrieji namai. Regioniniuose gabenimuose naudojami sunkvežimiai dažnai yra tarsi mobilus biuras, o statybų sektoriuje sunkvežimiai yra tvirti ir praktiški darbo įrankiai. Todėl matomumas, patogumas, ergonomiškumas, triukšmo lygis ir saugumas buvo pagrindiniai dėmesio taškai kuriant visiškai naujus sunkvežimių modelius. Sunkvežimių išorė taip pat buvo atnaujinta, kad atspindėtų naujas ypatybes ir būtų patrauklaus bendro dizaino.

Nauja kabina, kurioje yra daugiau erdvės ir pagerintas matomumas – „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“
Naujųjų „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ kabinos yra visiškai naujos, jų prietaisų ekrane palaikomos daugelis iš tų pačių funkcijų, kaip ir didesnėse „Volvo“ transporto priemonėse. Vidinis tūris padidintas beveik vienu kubiniu metru, todėl čia yra daugiau erdvės ir tapo patogiau dirbti. Matomumas dabar netgi dar geresnis dėl didesnių langų, žemesnės durų langų linijos ir naujų veidrodžių.

Dėl reguliuojamo palenkimo kampo vairaratį galima tiksliau nustatyti į pageidaujamą padėtį. Apatinis gultas miegamojoje kabinoje yra aukščiau nei ankstesnėje versijoje, todėl suteikia didesnį patogumą ir daugiau erdvės daiktams po gultu. Kabinos galinėje sienoje yra nauja 40 litrų daiktadėžė su vidiniu apšvietimu. Patogumą kabinoje dar labiau padidina pagerinta izoliacija, sulaikanti šaltį, karštį ir triukšmą, o davikliais valdoma klimato kontrolė su anglies filtru užtikrina gerą oro kokybę bet kokiomis sąlygomis.


Visuose modeliuose montuojamas naujas prietaisų skydelis
Vairuotojo darbo vietoje dabar yra visiškai naujas prietaisų skydelis informacijai ir komunikavimui, sukurtas taip, kad būtų lengviau apžvelgti ir valdyti įvairias funkcijas ir būtų mažiau įtampos bei dėmesio blaškymo. Prietaisų skydelis yra skaitmeninis, o 12 colių ekrane vairuotojui paprasta pasirinkti informaciją, kurios tuo metu reikia. Vairuotojui lengvai pasiekiamoje vietoje galima įrengti papildomą 9 colių ekraną ir čia peržiūrėti informaciją ir valdyti pramogas, naudotis navigacija bei stebėti vaizdo kameras. Funkcijas galima valdyti mygtukais ant vairo, balsu arba jutikliniame ekrane ir ekrano valdymo skydelyje.

Patobulintos saugumo sistemos, padedančios išvengti avarijų
Saugumas buvo dar labiau sustiprintas įdiegus tokias funkcijas kaip adaptyviųjų tolimųjų šviesų žibintai „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“ sunkvežimiuose. „Volvo Trucks“ yra pirmasis sunkvežimių gamintojas, pristatęs tokį sprendimą. Sistema padidina visų eismo dalyvių saugumą, nes automatiškai išjungiami kai kurie tolimųjų LED šviesų segmentai, kai sunkvežimis artėja prie iš priekio arba ta pačia kryptimi važiuojančių transporto priemonių.

Vairavimą taip pat palengvina adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), kuri veikia važiuojant greičiu iki 0 km/h, ir pastovaus greičio palaikymo važiuojant nuokalne sistema, kuri automatiškai suaktyvina ratų stabdžius, kai reikia papildomos stabdymo galios, kad būtų išlaikytas pastovus greitis važiuojant nuokalne. Elektroniškai valdoma stabdžių sistema (EBS), kuri yra būtina, kad veiktų tokios saugumo funkcijos kaip įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija ir elektroninė stabilumo kontrolės sistema, yra standartinė naujojo sunkvežimio įranga. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su važiuojamosios juostos kontrolės ir stabilumo kontrolės saugumo funkcijomis siūloma kaip papildoma įranga. Kelio ženklų atpažinimo sistema aptinka kelio ženklus, tokius kaip draudimą lenkti, kelio klasifikaciją ir greičio apribojimus, ir parodo juos prietaisų ekrane.

Matomumą galima dar labiau pagerinti įrengus papildomą vaizdo kamera keleivio pusėje, kuri leidžia matyti sunkvežimio šoną papildomame ekrane.

Efektyvūs varikliai ir alternatyvūs jėgos agregatai
Transporto įmonėms svarbi ir aplinkosauga, ir ekonomiškumas. Kadangi nebus vieno energijos šaltinio, kuris padės išspręsti visas klimato kaitos problemas, o įvairiems transporto segmentams ir užduotims reikės įvairių sprendimų, bent jau artimiausioje ateityje ir toliau bus naudojami kelių tipų jėgos agregatai.

Daugelyje šalių galima užsisakyti „Volvo FH“ ir „Volvo FM“ su „Euro 6“ standartą atitinkančiu SGD varomu varikliu, kuris padeda sumažinti išlaidas degalams, o našumas prilygsta „Volvo“ dyzeliniams varikliams, tačiau pasižymi mažesniu poveikiu aplinkai. Šis variklis gali būti varomas tiek biodujomis, kurios sumažina į aplinką išmetamo CO2 kiekį iki 100 procentų, tiek gamtinėmis dujomis, kurios sumažina į aplinką išmetamo CO2 kiekį iki 20 procentų, palyginti su „Volvo“ dyzeliniais varikliais. Emisija vertinama transporto priemonės eksploatacijos metu – nuo degalų užpylimo į baką iki jų sudeginimo.

Naujajame „Volvo FH“ taip pat gali būti montuojamas naujas efektyvus „Euro 6“ standartą atitinkantis dyzelinis variklis su „I-Save“ paketu. Jis padeda gerokai sumažinti degalų sąnaudas ir į aplinką išmetamo CO2 kiekį. Pavyzdžiui, tolimiesiems gabenimams skirtame naujajame „Volvo FH“ su „I-Save“ D13TC variklio ir jo funkcijų paketo derinys gali padėti sumažinti degalų sąnaudas iki 7 %*. „Euro 3“ ir „Euro 5“ standarto versijos taip pat buvo patobulintos, jose diegiama „Volvo“ sukimo momento kontrolės sistema.

* Lyginant išlaidas dyzelinui ir „AdBlue“ D13TC „Euro 6“ D pakopos standartą atitinkančiame variklyje su paketu „Long Haul Fuel” („I-Save“) ir D13 „eSCR“ „Euro 6“ D pakopos standarto variklį be „Long Haul Fuel” paketo. Faktinės išlaidos degalams gali skirtis, atsižvelgiant į daugybę veiksnių, tokių kaip vairuotojo patirtis, pastovaus greičio palaikymo sistemos naudojimas, transporto priemonės komplektacija, kroviniai, topografija, transporto priemonės priežiūra ir oro sąlygos.


NUORODA į gamos filmą
NUORODA į aukštos kokybės nuotraukas
NUORODA į kitų gaminių pristatymus; „Volvo FH”, „Volvo FH16, „Volvo FM ir „Volvo FMX

Daugiau informacijos:

Laurynas Bričkus, „Volvo Lietuva“ rinkodaros vadovas
Mob. +370 698 75977, el. p. laurynas.brickus@volvo.com

Daugiau nuotraukų ir vaizdo medžiagos galite rasti „Volvo Trucks Media Hub“: https://media.volvogroup.com/dam

 

„Volvo Trucks“ teikia kompleksinius transporto sprendimus reikliems profesionaliems klientams. Bendrovė siūlo plačią vidutinio svorio ir sunkiasvorių sunkvežimių gamą. Klientus aptarnauja pasaulinis prekybos atstovų tinklas, kurį sudaro 2 200 serviso centrų beveik 130 šalių. „Volvo“ sunkvežimiai surenkami 12 šalių. 2023 m. visame pasaulyje pristatyta maždaug 145 000 „Volvo“ sunkvežimių.  „Volvo Trucks“ priklauso „Volvo Group“, kuri yra viena iš pirmaujančių pasaulyje sunkvežimių, autobusų, statybinės technikos ir jūrinių bei pramoninių variklių gamintojų. Ši grupė taip pat teikia finansavimo ir techninės priežiūros sprendimus. „Volvo Trucks“ veikla paremta kokybės, saugumo ir aplinkos apsaugos vertybėmis.