Trucks

Volvo Trucks
2022-02-28
Degalų efektyvumas
Author
Volvo Trucks

9 svarbiausi degalus taupantys „Volvo Trucks“ jėgos agregatų atnaujinimai

Nesvarbu, kurioje transporto srityje dirbate – tolimųjų gabenimų, regioninių gabenimų, išvežiojimo ar statybų – šie naujausi „Euro 6 Step E“ atnaujinimai reiškia gerokai mažesnes degalų sąnaudas kiekvienam. „Volvo“ patobulino visą jėgos agregatą, kad ne tik gerokai sumažintų degalų sąnaudas, bet ir užtikrintų sklandesnį, malonesnį vairavimą tiek kelyje, tiek bekelėje.
 

9 pagrindiniai atnaujinimai:

1. Atnaujintas D13TC variklis. „Volvo FH“ su „I-Save“ gali gerokai sumažinti degalų sąnaudas tolimuosiuose gabenimuose. To pagrindas yra D13TC – „I-Save“ širdis ir labiausiai degalus taupantis „Volvo“ variklis. Šie naujausi patobulinimai jį perkėlė į kitą lygį. Pagerintas degimo procesas, sumažinta trintis variklyje ir patobulinta alyvos sistema. Taip pat patobulinta EATS (variklio papildomo išmetamųjų teršalų apdorojimo sistema), sumažintas variklio svoris ir pristatyta naujos kartos variklio valdymo sistema. Siekiant išplėsti mūsų degalus taupančių variklių gamą, dabar galima užsisakyti D13TC su 420 AG.
 

2. Atnaujinti D11 ir D13 eSCR varikliai. Abiejuose varikliuose patobulintas degimo procesas ir sumažinta trintis. Padidintas efektyvumas dėl D13TC variklio patentuoto bangos formos stūmoklio dugno, kuris optimizuoja degalų įpurškimą. Taip pat patobulinta EATS sistema, sumažintas variklio svoris ir pristatyta naujos kartos variklio valdymo sistema. Statybų sektoriuje dirbantys klientai įvertins ir tai, kad minimalus pastovaus greičio palaikymo sistemos greitis sumažintas iki 4 km/val. Siekdami dar didesnio lankstumo, dabar siūlome D13 eSCR 460 ir 500 AG variklius, naudojančius biodyzeliną B100.

 

3. Atnaujinta „I-Shift“. „I-Shift“ dabar užtikrina sklandesnį, greitesnį pavarų perjungimą ir harmoningesnį važiavimą nei kada nors anksčiau. Atnaujinimai apima naują pavarų perjungimo sistemą ir naują pavarų perjungimo strategiją, taip pat – naują sankabą D13 varikliams. Atnaujinta „I-Shift“ siūloma visiems sunkiasvoriams sunkvežimiams ir „Volvo FE“.
 

4. Nauja „I-Torque“ programinė įranga. „I-Torque“ – „Volvo“ nauja išmanioji sukimo momento programinė įranga – optimizuoja variklio sukimo momentą, kad būtų taupomi degalai. Naudodama topografijos duomenis iš „I-See“ ir vertindama bendrąją sąstato masę, „I-Torque“ automatiškai apskaičiuoja optimalų variklio sukimo momentą. „I-Torque“ šiuo metu galima užsisakyti su naujais degalų paketais, skirtais D13 „Euro 6 Step E“ dyzeliniams varikliams.
 

Peržiūrėkite trumpą vaizdo įrašą žemiau ir sužinokite daugiau apie „I-Torque“:
  

5. Patobulinta aerodinamika. Siekiant optimizuoti oro srautą, buvo patobulintos „Volvo FM“ ir „Volvo FH“ kabinos. Abiejuose modeliuose naudojami patobulinti aerodinaminiai elementai aplink groteles ir priekinius papildomus žibintus, nauji veidrodžių svirties dangteliai ir papildiniai, pagerinantys oro srauto aptakumą aplink ratų arkas (sunkvežimiuose su 385/55 padangomis). „Volvo FH“ modelyje pristatyti durų papildiniai ir patobulinti XHSL (ypač aukštos miegamos kabinos) oro deflektoriai.

6. Naujas energiją taupantis vairo stiprintuvo siurblys. „Volvo“ naujasis elektronikos valdomas vairo stiprintuvo siurblys suteikia vairuotojams galimybę tiksliau vairuoti, o tai gali sumažinti energijos poreikį važiuojant tiesiai. Reikliems tolimųjų gabenimų klientams ir klientams, kuriems reikia ilgesnio varilkio darbo tuščiąja eiga, tai reiškia, kad gali būti sumažinti energijos nuostoliai. Vairo stiprintuvo siurblys siūlomas kartu su „Volvo“ naujais degalų paketais D11 ir D13 „Euro 6“ dyzeliniams varikliams.

7. Efektyvesni oro kompresoriai. „Volvo“ pristatė naujos kartos oro kompresorius, kurie taupo degalus efektyviau didindami oro slėgį. Dabar tai yra standartinė įranga su visais D11 ir D13 „Euro 6“ dyzeliniais varikliais.

8. Nauji oro, degalų ir alyvos filtrai bei nauji „AdBlue“ bakų dydžiai. Naujieji filtrai fiziškai suprojektuoti taip, kad būtų galima montuoti tik tinkamą filtrą, o tai užtikrins optimalų variklio darbą ir maksimaliai padidins variklio eksploatavimo trukmę. „Volvo“ filtrai gaminami iš specialiai paruošto klostuoto filtravimo popieriaus ir turi didelį paviršiaus plotą, užtikrinantį puikų filtravimo pajėgumą ir ilgą naudojimo trukmę. O kad vairuotojai galėtų lengvai pripilti ir degalų, ir karbamido tirpalo per tą patį sustojimą, atnaujinti „Volvo“ „AdBlue“ bakų dydžiai, kad atitiktų padidėjusį atnaujintų D11 ir D13 „Euro 6“ dyzelinių variklių efektyvumą.

9. 50 % ilgiau tarnaujantys generatoriai. Kad gyvenimas kelyje būtų patogesnis, „Volvo“ pristatė naujos kartos 150 A generatorius, kurių eksploatavimo trukmė 50 % ilgesnė. Taip pat patobulintas ryšys su generatoriumi pristačius naują LIN (vietinio susieto tinklo) funkcionalumą, leidžiantį „Volvo“ diagnozuoti generatorių, suprasti, kada jį reikia pakeisti, ir planuoti įkrovimą, kad pailgėtų energijos valdymo komponentų eksploatavimo laikas. Naujieji generatoriai yra standartiniai dyzeliniuose „Euro 6“ FH ir FH16 modeliuose. Siekdama dar daugiau komforto, „Volvo“ šiems modeliams taip pat siūlo naują didesnį 180 A generatorių.

Norite sužinoti daugiau apie tai, kaip sumažinti sąskaitas už degalus? Skaitykite „Kaip pagerinti sunkvežimio degalų vartojimo efektyvumą“ – čia apžvelgiami pagrindiniai veiksniai, turintys įtakos degalų sąnaudoms, emisijai ir parko išlaidoms.

Turite klausimą?

Vietinis „Volvo Trucks“ prekybos atstovas gali į jį atsakyti. Užsukite pas juos, paskambinkite arba pasikvieskite juos pas save.