Trucks

Patvirtinta testu: naujas „Volvo FH Aero“ su „I-Save“ mažų degalų sąnaudų standartas

Volvo Trucks
2025-03-17
Degalų efektyvumas Pelningas verslas Costs & Benefits Volvo FH Degalų taupymas
Author
Volvo Trucks

Išsamus Vokietijos žurnalo „Trucker“ testas patvirtino, kad „Volvo FH Aero“ sunaudoja iki 5% mažiau degalų* ir suteikia puikią patirtį prie vairo. Apžvelgiame, kas nulėmė šio bandymo rezultatus. 

 

Transporto bendrovės susiduria su iššūkiais, susijusiais su veiklos išlaidų mažinimu neprarandant našumo ir patikimumo. „Volvo FH Aero“ su „I-Save“ tai išsprendžia: dėl aerodinamiško kabinos priekio, moderniausių variklio technologijų ir pažangių pagalbinių vairavimo sistemų šis modelis sumažina degalų sąnaudas ir tampa dar ekonomiškesniu sprendimu gabenimų užduotims*. Vokietijos žurnalas „Trucker“ nusprendė patikrinti, kokių rezultatų „Volvo FH Aero“ su „I-Save“ technologija gali pasiekti kelyje.

Aerodinamikos sprendimai: daugiau kilometrų, mažesnis pasipriešinimas oro srautui

Naujosios ES taisyklės dėl ilgio leido „Volvo FH Aero“ prailginti 24-iais cm ir optimizuoti sunkvežimio aerodinamiką. Oro srautas nukreipiamas aplink kabiną, todėl gerokai sumažėja pasipriešinimas. Rezultatas: mažesni energijos nuostoliai, mažesnės sąnaudos ir mažesnė CO2 emisija*. 

 

Galia su mažesnėmis sąnaudomis

„Volvo FH Aero“ su 500 AG ir „I-Save“ – laiko patikrintos technologijos ir naujovės:

  • 500 AG ir 2 800 Nm sukimo momentą suteikianti „Turbo Compound“ technologija, kuri panaudoja perteklinę išmetamųjų dujų energiją ir tiesiogiai perduoda ją smagračiui.
  • 12 laipsnių „I-Shift“ automatizuota pavarų dėžė, užtikrinanti sklandų pavarų perjungimą ir optimalų efektyvumą.
  • Išmanusis variklio parametrų valdymas, kuris kontroliuoja degalų sąnaudas realiuoju laiku.

 

Bandymų rezultatai kalba patys už save: „Volvo FH Aero“, kurio vidutinės sąnaudos siekia vos 23,49 l/100 km, pirmauja pagal sąnaudas ir savo pirmtaką lenkia įspūdingais 4,47%.

Šiuolaikinis sunkvežimis turi atitikti našumo, saugumo bei komforto standartus. „Volvo FH Aero“ neieško kompromisų:

 

  • Tylesnis sunkvežimis nei kiti – tik 60 dB(A) važiuojant 85 km/h greičiu, „Trucker“ žurnale apibūdinamas kaip "keliantis kartelę" vidaus degimo varikliams.
  • Dinaminio vairavimo sistema – hidraulinis vairo stiprintuvas ir elektros variklis užtikrina maksimalų tikslumą ir komfortą.
  • Šoninių vaizdo kamerų sistema – „skaitmeniniai veidrodžiai“ pagerina matomumą ir panaikina akląsias zonas.
  • Ergonomiška darbo vieta vairuotojui – erdvi „Globetrotter“ kabina pritaikyta ilgiems reisams.

 

Bandytojai ypač gyrė šoninių vaizdo kamerų ekranų raišką, kuri dar labiau padidina vairavimo komfortą. Tačiau prie jų vis tiek reikia priprasti, norint saugiai manevruoti – šį aspektą „Volvo Trucks“ toliau tobulins ateities modeliuose.


Kam tinkamiausias „Volvo FH Aero 500“ su „I-Save“?

Šis sunkvežimis sukurtas tolimiesiems gabenimams, kur jo aerodinaminės savybės labiausiai atsiperka. Važiuojantiems trumpesnius atstumus modelis su standartine kabina išlieka ekonomiška alternatyva. Tačiau visiems, norintiems sumažinti eksploatavimo išlaidas, sumažinti CO₂ emisiją ir mėgautis komfortu prie vairo, „Volvo FH Aero“ yra puikus pasirinkimas.


*Lyginama su „Volvo FH“ 500 AG modeliu su „I-Save“.