Trucks

Priėmėme sprendimą tapti nulinės emisijos transporto įmone

Volvo Trucks
2024-08-20
Electric trucks Kliento istorija Elektromobilumas
Author
Volvo Trucks

„Turiu mažų vaikų ir noriu, kad jie augtų pasaulyje, kuriame jie kvėpuoja švariu oru", – sako Marie-José Baartmans, transporto bendrovės BREYTNER generalinė direktorė.

 

Sakyti, kad Marie-José yra įsipareigojusi švaresniam transportui, yra per maža. Pastarąjį dešimtmetį jos įmonė veikia kaip 100% nulinės emisijos transporto verslas, pasukęs nuo dyzelinių sunkvežimių prie elektrinių. Per tą laiką bendrovės elektrinės transporto priemonės įveikė daugiau nei milijoną kilometrų. 

 

Tai įsipareigojimas ir investicija į ateitį, kuri jau duoda dividendų tiek jos įmonei, tiek klientams. „Mes esame 10 žingsnių priekyje visame transporto sektoriuje, – sako ji. – Ir tai suteikia mums didelį pranašumą."

 

Turėdama dešimtmečio patirtį elektrinių sunkvežimių srityje, BREYTNER įgijo neįkainojamų žinių, kurios bendrovei padeda puikiai bendradarbiauti su savo klientais. „Tomis žiniomis galite pasidalinti su savo klientais ir tai suteikia jiems daugiau pridėtinės vertės", – priduria ji. 

 

Bendrovė taip pat daug ko išmoko. Kaip pavyzdį paimkime įkrovimo strategiją. „Norime rasti pigiausias energijos kainas ir kartu nedaryti papildomų sustojimų dienos metu, nes tada prarandate laiko, – priduria Marie-José. – Taigi mes stengiamės įkrauti baterijas krovinių pakrovimo ir jų iškrovimo metu, arba naktį."

Rekomenduoju kitoms įmonėms pradėti kuo anksčiau.

 

Kadangi vis daugiau įmonių orientuojasi į tvarumą, BREYTNER naudojamas elektrinis sprendimas yra patrauklus pasiūlymas įmonėms, norinčioms sumažinti savo poveikį aplinkai. „Matomas poreikis iš tokių klientų", – įsitikinusi ji.

 

Marie-José nuomone, buvo dvi svarbios perėjimo prie parko elektrifikacijos priežastys. „Pirmiausia į tai žiūrėjome kaip į verslo galimybę. Antroji priežastis buvo žinios apie tai, kaip veikia dyzeliniai sunkvežimiai, ką jie dirba miestų centruose ir kokias skleidžia emisijas. Jei galima dirbti su švaresnėmis technologijomis, norisi žengti tą žingsnį."

 

Perėjimą prie elektrinių sunkvežimių ji apibūdina kaip „įdomų. Novatorišką. Kaip būti pirmiesiems". Jos nuomone, norint pradėti, svarbiausia yra rasti „žemai kabančius vaisius“. Tai gali būti, pavyzdžiui, elektrinių sunkvežimių naudojimas miestų distribuciniuose maršrutuose. „Mano patarimas kitoms įmonėms būtų pradėti kuo greičiau, – sako ji. – Ženkite žingsnį po žingsnio. Pradėkite nuo vieno ar dviejų sunkvežimių, o tada pagalvokite apie ilgalaikę įgyvendinimo programą.“