Trucks

Dar galingesnis „Volvo FH16“ – pristatome naująjį D17 variklį

Marcos Weingaertner Ivar Sahlén
2024-02-15
Technologijos ir inovacijos Degalų efektyvumas
Authors
Marcos Weingaertner
Product Manager
Ivar Sahlén
Chief Project Manager

Sunkioms parvežimo užduotims galia ir sukimo momentas yra itin svarbūs, todėl „Volvo Trucks“ sukūrė naują D17 variklį. Su 780 AG ir 3800 Nm tai dabar yra pats galingiausias variklis. Jis sukurtas gabenti itin sunkius krovinius bei pasižymi išskirtiniu našumu bei patvarumu.

Didesnio darbo tūrio naujasis „Volvo Trucks“ 17 l variklis suteikia didžiulę galią ir sukimo momentą, kurių pageidauja reiklūs klientai sudėtingiausioms užduotims. Variklinio stabdžio galia visame greičio diapazone yra neprilygstama, o greitas variklio atsakas leidžia greitai perjungti pavaras. Taip užtikrinama aukščiausios klasės vairavimo patirtis. Vežėjai taip pat įvertins mažesnes degalų sąnaudas ir didesnę naudingąją apkrovą.

 

D17 variklis montuojamas į atnaujintą „Volvo FH16“ ir visiškai naują „Volvo FH16 Aero“ modelį. Flagmano kabinos ir D17 variklio derinys yra pritaikytas sunkiausioms užduotimis.

 

„Šį variklį pasirinkę klientai vairuodami sunkvežimį pajus skirtumą. Tikiu, kad didesnis našumas ir mažesnės degalų sąnaudų taip pat neliks nepastebėtos. Tai variklis, turintis daug potencialo pagerinti vežėjų veiklos efektyvumą, pelningumą bei sumažinti CO2 emisiją“, – sako „Volvo Trucks“ gaminių vadovas Marcosas Weingaertneris.

Daugiau galios, mažesnės degalų sąnaudos

D17 variklis yra „Volvo Trucks“ įmonės inžinierių įgūdžių ir kompetencijų rezultatas. Buvo siekiama sukurti variklį, kuris atitiktų aukščiausius galios, sukimo momento, variklinio stabdžio ir energijos naudojimo efektyvumo reikalavimus. Tuo pat metu jis turėjo būti lengvas ir pasižymėti greitu atsaku. „Volvo Group“ sunkvežimių jėgos agregatų projektų vadovas Ivaras Sahlénas paaiškina:

 

„Kai važiuojate stačiais šlaitais su sunkiu kroviniu karjere, miške arba keliu, tikrai nenorite užstrigti, – sako jis. – Tokiose situacijose galia ir greitas pavarų perjungimas yra itin svarbūs. Štai kodėl sutelkėme visas pastangas, kad D17 variklis būtų galingas, patikimas ir pasižymintis greitu atsaku. Pajausite, kad galite pasitikėti šiuo sunkvežimiu.“


D17 variklio galia ir degalų naudojimo efektyvumas yra daugybės patobulinimų rezultatas. „Volvo“ inžinieriai ieškojo visų įmanomų būdų sumažinti vidinę trintį, kad būtų efektyviau generuojama energija.

Techninės D17 variklio savybės:

  • 17,3 l darbo tūris.
  • Naujas efektyvus turbokompresorius, kuris padidina variklio atsaką ir pagerina vairavimo patirtį.
  • Novatoriškas „Volvo“ patentuotas bangos formos stūmoklių dizainas, kuris optimizuoja degimą ir sumažina emisijas.
  • Padidintas didžiausias slėgis cilindre, leidžiantis padidinti galią.
  • Naujas purkštukų dizainas, kuris užtikrina geriausią degalų ekonomiją.
  • Patobulintos judančios dalys, optimizuotos siekiant sumažinti trintį.
  • Atnaujinta pavarų dėžė, pritaikyta didžiulei galiai ir sukimo momentui.

Kurioms veiklos sritims yra skirtas D17 ?

Geriausios D17 variklio galios ir sukimo momento panaudojimo sritys:

  • Sunkūs statybos darbai Dideli statybos projektai arba darbai kasyklose, kuriuose būtinas didelis našumas, o galia ir sukimo momentas yra itin svarbūs.
  • Medienos gabenimas Tokiose šalyse kaip Švedija, Suomija ir Norvegija didžiuliai medienos kroviniai reguliariai gabenami iš miškų į perdirbimo gamyklas ar uostus. Keliai dažnai yra kalvoti, todėl didelės variklio galios ir variklinio stabdžio efektyvumo derinys padidins našumą.
  • Sunkiųjų krovinių gabenimas Pervežant negabaritinius krovinius, pavyzdžiui, sunkiąją techniką ir vėjo jėgainių mentes, reikia sunkvežimio su dideliu variklio sukimo momentu, kuriuo galėtumėte pasitikėti bet kurioje situacijoje.
  • Sunkių krovinių gabenimas tolimais atstumais ir ilgieji autotraukiniai Ilgiems junginiams Australijoje, kurie važiuoja 90–100 km/val. greičiu arba gabenantiems 220 tonų ar daugiau, reikia tvirtų ir galingų jėgos agregatų. Be to, gabenant krovimius tolimais atstumais ir važiuojant sudėtingu reljefu, „Volvo FH16 Aero“ su D17 varikliu užtikrina gerą vidutinį greitį ir našumą.
     

Trys D17 variklio variantai:

  • 780 AG ir 3800 Nm;
  • 700 AG ir 3400 Nm;
  • 600 AG ir 3000 Nm.
„Pasirinkę šį variklį, klientai aiškiai pajus skirtumą vairuodami sunkvežimį. Tai variklis, turintis daug potencialo pagerinti vežėjų veiklos efektyvumą ir pelningumą ir taip pat sumažinti CO2 emisiją“,

Galingas, su mažesniu poveikiu aplinkai

Klientams siūlome iškastinio kuro nenaudojančių alternatyvų. Visi galios lygiai yra sertifikuoti naudoti su HVO degalais iš atsinaujinančiųjų energijos šaltinių. 700 AG modelis taip pat sertifikuotas 100 % biodyzelinui (B100), jis bus prieinamas 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį.
 

Kalbėdamas apie tvarumą, Marcosas Weingaertneris atkreipia dėmesį į tai, kad D17 variklio degalų naudojimo efektyvumas ir gebėjimas veikti su HVO ir B100 bus patrauklus klientams, siekiantiems mažesnio poveikio aplinkai.
 

„HVO ir biodyzelinas B100 yra degalai, kurie gali būti gaminami iš 100 % atsinaujinančiųjų energijos šaltinių, tokių kaip maisto atliekos ar augaliniai aliejai. Naudojant HVO arba B100 gerokai sumažėja anglies dioksido emisija“, – sako jis.

„Mūsų inžinieriai atliko tikrai puikų darbą kurdami visas svarbias variklio detales“, – teigia Ivaras Sahlénas. „Variklis yra kruopščiai išbandytas realiomis sąlygomis, o vairuotojų atsiliepimai patvirtina D17 variklio patikimumą ir našumą.“
 

Viskas, ką jums reikia žinoti apie galingiausius sunkiasvorius sunkvežimius: „Volvo FH16“ ir „Volvo FH16 Aero“.
 

Taip pat galite paskaityti daugiau apie unikalų aerodinamišką „Volvo FH16 Aero“ dizainą čia, įskaitant:

  • kaip jis pakeitė efektyvumo ir aerodinamikos standartus;
  • kaip tai pavyko įgyvendinti pažangiosios inžinerijos ir naujų teisės aktų dėka;
  • kaip galite pagerinti energijos naudojimo efektyvumą dar labiau.