Sunkioms parvežimo užduotims galia ir sukimo momentas yra itin svarbūs, todėl „Volvo Trucks“ sukūrė naują D17 variklį. Su 780 AG ir 3800 Nm tai dabar yra pats galingiausias variklis. Jis sukurtas gabenti itin sunkius krovinius bei pasižymi išskirtiniu našumu bei patvarumu.
Didesnio darbo tūrio naujasis „Volvo Trucks“ 17 l variklis suteikia didžiulę galią ir sukimo momentą, kurių pageidauja reiklūs klientai sudėtingiausioms užduotims. Variklinio stabdžio galia visame greičio diapazone yra neprilygstama, o greitas variklio atsakas leidžia greitai perjungti pavaras. Taip užtikrinama aukščiausios klasės vairavimo patirtis. Vežėjai taip pat įvertins mažesnes degalų sąnaudas ir didesnę naudingąją apkrovą.
D17 variklis montuojamas į atnaujintą „Volvo FH16“ ir visiškai naują „Volvo FH16 Aero“ modelį. Flagmano kabinos ir D17 variklio derinys yra pritaikytas sunkiausioms užduotimis.
„Šį variklį pasirinkę klientai vairuodami sunkvežimį pajus skirtumą. Tikiu, kad didesnis našumas ir mažesnės degalų sąnaudų taip pat neliks nepastebėtos. Tai variklis, turintis daug potencialo pagerinti vežėjų veiklos efektyvumą, pelningumą bei sumažinti CO2 emisiją“, – sako „Volvo Trucks“ gaminių vadovas Marcosas Weingaertneris.
D17 variklis yra „Volvo Trucks“ įmonės inžinierių įgūdžių ir kompetencijų rezultatas. Buvo siekiama sukurti variklį, kuris atitiktų aukščiausius galios, sukimo momento, variklinio stabdžio ir energijos naudojimo efektyvumo reikalavimus. Tuo pat metu jis turėjo būti lengvas ir pasižymėti greitu atsaku. „Volvo Group“ sunkvežimių jėgos agregatų projektų vadovas Ivaras Sahlénas paaiškina:
„Kai važiuojate stačiais šlaitais su sunkiu kroviniu karjere, miške arba keliu, tikrai nenorite užstrigti, – sako jis. – Tokiose situacijose galia ir greitas pavarų perjungimas yra itin svarbūs. Štai kodėl sutelkėme visas pastangas, kad D17 variklis būtų galingas, patikimas ir pasižymintis greitu atsaku. Pajausite, kad galite pasitikėti šiuo sunkvežimiu.“
D17 variklio galia ir degalų naudojimo efektyvumas yra daugybės patobulinimų rezultatas. „Volvo“ inžinieriai ieškojo visų įmanomų būdų sumažinti vidinę trintį, kad būtų efektyviau generuojama energija.
Techninės D17 variklio savybės:
Geriausios D17 variklio galios ir sukimo momento panaudojimo sritys:
„Pasirinkę šį variklį, klientai aiškiai pajus skirtumą vairuodami sunkvežimį. Tai variklis, turintis daug potencialo pagerinti vežėjų veiklos efektyvumą ir pelningumą ir taip pat sumažinti CO2 emisiją“,
Klientams siūlome iškastinio kuro nenaudojančių alternatyvų. Visi galios lygiai yra sertifikuoti naudoti su HVO degalais iš atsinaujinančiųjų energijos šaltinių. 700 AG modelis taip pat sertifikuotas 100 % biodyzelinui (B100), jis bus prieinamas 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį.
Kalbėdamas apie tvarumą, Marcosas Weingaertneris atkreipia dėmesį į tai, kad D17 variklio degalų naudojimo efektyvumas ir gebėjimas veikti su HVO ir B100 bus patrauklus klientams, siekiantiems mažesnio poveikio aplinkai.
„HVO ir biodyzelinas B100 yra degalai, kurie gali būti gaminami iš 100 % atsinaujinančiųjų energijos šaltinių, tokių kaip maisto atliekos ar augaliniai aliejai. Naudojant HVO arba B100 gerokai sumažėja anglies dioksido emisija“, – sako jis.
„Mūsų inžinieriai atliko tikrai puikų darbą kurdami visas svarbias variklio detales“, – teigia Ivaras Sahlénas. „Variklis yra kruopščiai išbandytas realiomis sąlygomis, o vairuotojų atsiliepimai patvirtina D17 variklio patikimumą ir našumą.“
Viskas, ką jums reikia žinoti apie galingiausius sunkiasvorius sunkvežimius: „Volvo FH16“ ir „Volvo FH16 Aero“.
Taip pat galite paskaityti daugiau apie unikalų aerodinamišką „Volvo FH16 Aero“ dizainą čia, įskaitant: