Optimizuotos energijos sąnaudos, geresnis matomumas ir vairavimas – štai ko galite tikėtis iš sausio 29 d. Volvo Trucks pristatytų naujovių. Šie patobulinimai žada suteikti didelės naudos transporto sektoriui, vairuotojams ir visai visuomenei. Pateikiame svarbiausių inovacijų apžvalgą.
Naujieji „Volvo Trucks“ sunkvežimiai ir inovacijos yra vienas iš didžiausių segmento pristatymų pastaraisiais metais. Atnaujinti beveik visi elementas – nuo išorės dizaino ir aerodinamikos iki technologinių naujovių, skirtų energijos efektyvumui ir saugumui padidinti. Pristatytas naujas ekonomiškas D17 variklis, skirtas „Volvo FH16“ ir „Volvo FH16 Aero“, išsiskiriantis įspūdinga galia ir sukimo momentu. Naujoji gama ir funkcijos sukurti taip, kad atitiktų visuomenės, transporto įmonių ir vairuotojų poreikius bei pageidavimus.
Susipažinkite su svarbiausiomis naujienomis:
„Neįtikėtinai džiugu, kad savo klientams galime pasiūlyti tokį įspūdingą naujovių ir inovacijų spektrą. Tai svarbus žingsnis siekiant pagerinti energijos naudojimo efektyvumą ir sumažinti anglies dioksido pėdsaką. Taip pat didiname saugumą dėl geresnio matomumo, pristatydami šoninių kamerų sistemą, kuri pakeičia tradicinius veidrodžius. Be to, vairuotojams suteikiame geresnę darbo aplinką. Esu įsitikinęs, kad tai bus naudinga ir mūsų segmentui, ir visai visuomenei“, – sako Tomas Thuressonas, „Volvo Trucks“ naujų pasiūlymų komercijos vadovas.
Pats didžiausias patobulinimas – nauja aerodinamiška kabina, siūloma „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH16 Aero“ modeliams. Dėl Europos Sąjungos masės ir matmenų direktyvos pakeitimų kabinos priekinę dalį buvo galima pailginti, kad būtų sumažintas oro pasipriešinimas. Be to, kabinos dizainas buvo kruopščiai ištobulintas, kad būtų užtikrintas optimalus aerodinamiškumas.
„Mažesnis pasipriešinimas padidina energijos naudojimo efektyvumą, nesvarbu, ar tai dyzelinė, dujinė, ar elektrinė jėgainė. Tai reiškia, kad sumažėja CO2 emisijos ir klientų išlaidos. Tai reikšminga pažanga vežėjams“, – sako Mattiasas Ahlbergas, „Volvo Trucks“ kompleksinių pasiūlymų vadovas.
Sužinokite daugiau ir pamatykite naujuosius „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH16 Aero“ šiame filme.
Kitas svarbus atnaujinimas – „Volvo Trucks“ įrengė šoninių kamerų sistemą, kuri pakeičiančią tradicinius veidrodžiai. Šios sistemos pagrindiniai privalumai:
„Tai labai pažangi sistema ir noriu pabrėžti, kad mūsų gerai vertinama vaizdo kamera keleivio pusėje taip pat siūloma su šiuo sprendimu; ji įrengiama kartu su galinio vaizdo kamera ant to paties sparno“, – sako Mattiasas Ahlbergas.
Šoninių kamerų stebėjimo sistema siūloma visiems kabinų modeliams, išskyrus tuos, kurių stogai yra ypač žemi arba FLADR klasifikacijos. Čia galite rasti daugiau informacijos apie skirtumus tarp šoninių kamerų sistemos ir tradicinių veidrodžių.
Pakeitus šoninius veidrodžius kamerų sistema, pagerėja aerodinamiškumas ir matomumas.
Visose kabinose buvo atlikta aerodinamikos patobulinimų – tiek matomų, tiek nematomų. Šie patobulinimai apima mažesnius tarpus ir daugiau sandarumo tarp kabinos komponentų, kad būtų užtikrintas sklandesnis oro srautas. Virš priekinio stiklo esantis plotas taip pat buvo optimizuotas siekiant sumažinti oro pasipriešinimą.
„Apibendrindamas galiu pasakyti, kad atlikome daugybę nedidelių patobulinimų, dėl kurių kabinos tapo aerodinamiškesnės. Taip pat modernizuotas visas apšvietimas, dabar išskirtinai naudojami LED žibintai. Siekdami šiuolaikiškesnės išvaizdos, „Volvo“ emblemai suteikėme visiškai naują, supaprastintą dizainą, atitinkantį bendrą estetiką“, – sako Tomas Thuressonas.
Atnaujintas išorės dizainas ir į ateitį orientuotas požiūris atsispindi ir sunkvežimio viduje. Čia pagrindinis dėmesys skiriamas geresnės darbo ir gyvenimo aplinkos vairuotojams kūrimui.
Kadangi atnaujinta Europos Sąjungos masės ir matmenų direktyva leidžia naudoti ilgesnes aerodinamiškos konstrukcijos kabinas, dabar Europos keliuose legaliai galima naudoti „Volvo Globetrotter XXL“ kabiną. Tai reiškia, kad „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH16 Aero“ su „Globetrotter XXL“ kabina gali būti naudojami visuose sektoriaus segmentuose Europoje, neprarandant naudingosios apkrovos. Nesvarbu, ar vežate medieną, cementą, ar automobilius, galėsite mėgautis erdvesne kabina ir platesniu gultu.
„Tai didelis privalumas vairuotojams, kurie ilgą laiką praleidžia kelyje“, – sako Mattiasas Ahlbergas.
„Neįtikėtinai džiugu, kad savo klientams galime pasiūlyti tokį įspūdingą naujovių ir inovacijų spektrą. Tai svarbus žingsnis siekiant pagerinti energijos naudojimo efektyvumą ir sumažinti anglies dioksido pėdsaką.“
Kitas svarbus patobulinimas sunkiųjų krovinių gabenimo segmentui yra visiškai naujo 17 litrų variklio pristatymas. Tai galingiausias kada nors „Volvo“ pagamintas variklis, kuris turi iki 780 arklio galių ir 3800 Nm sukimo momentą.
„Technologiniu požiūriu tai pasaulinio lygio variklis. Jis yra efektyvus naudoja energiją, greitai reaguoja, mažiau sveria, pasižymi dideliu našumu ir geresnėmis variklinio stabdžio savybėmis. Dėl didelio sukimo momento vairuotojai gali išlaikyti aukštesnę pavarą ilgesnį laiką ir taupyti degalus. Tai naudinga aplinkai, o klientams lieka daugiau pinigų kišenėse“, – sako Tomas Thuressonas.
Naujasis variklis galite rinktis iš trijų specifikacijų:
Kitos naujienos, orientuotos į vairavimą, apima „I-See“ patobulinimus – dabar ji dar efektyvesnė. Sistema buvo atnaujinta, kad pritaikytų transporto priemonių greitį atsižvelgdama į vingius, žiedines sankryžas ir greičio ženklus. Tai pagerins važiavimą ir padidins pastovaus greičio palaikymo sistemos naudojimą.
„Siekiame, kad vairuotojai galėtų naudoti pastovaus greičio palaikymo sistemą didesnę savo kelionių dalį. Tai pagerins vairavimą, sumažins energijos sąnaudas ir anglies dioksido emisijas. Tuo pačiu metu vairuotojai gali dirbti patogiau naudodamiesi pagalbinėmis funkcijomis, kurios supaprastina jų užduotis“, – sako Tomas Thuressonas.
Apskritai šios naujovės suteikia transporto pramonei didelį potencialą atitikti tvarumo tikslus, pagerinti saugumą, taip pat pritraukti ir išlaikyti vairuotojus.