Trucks

Mattias Ahlberg Tomas Thuresson
2024-01-29
Technologijos ir inovacijos
Authors
Mattias Ahlberg
Total Offer Intro Manager
Tomas Thuresson
Naujų pasiūlymų komercijos vadovas

Naujausi sunkvežimiai ir funkcijos iš „Volvo Trucks“ – viskas, ką jums reikia žinoti

Optimizuotos energijos sąnaudos, geresnis matomumas ir vairavimas – štai ko galite tikėtis iš sausio 29 d. Volvo Trucks pristatytų naujovių. Šie patobulinimai žada suteikti didelės naudos transporto sektoriui, vairuotojams ir visai visuomenei. Pateikiame svarbiausių inovacijų apžvalgą.
 

Naujieji „Volvo Trucks“ sunkvežimiai ir inovacijos yra vienas iš didžiausių segmento pristatymų pastaraisiais metais. Atnaujinti beveik visi elementas – nuo išorės dizaino ir aerodinamikos iki technologinių naujovių, skirtų energijos efektyvumui ir saugumui padidinti. Pristatytas naujas ekonomiškas D17 variklis, skirtas „Volvo FH16“ ir „Volvo FH16 Aero“, išsiskiriantis įspūdinga galia ir sukimo momentu. Naujoji gama ir funkcijos sukurti taip, kad atitiktų visuomenės, transporto įmonių ir vairuotojų poreikius bei pageidavimus. 
 

Susipažinkite su svarbiausiomis naujienomis:  

  1. Nauja aerodinamiška kabina, naudojama „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH16 Aero“;
  2. Šoninių kamerų sistema, siūloma daugeliui sunkvežimių modelių;
  3. Visų kabinų aerodinaminiai patobulinimai;
  4. Patobulinta garso sistema ir kiti atnaujinimai viduje;   
  5. „Volvo FH Aero“ su „Globetrotter XXL“ kabina siūloma visiems sektoriaus segmentams Europoje;  
  6. Naujas variklis su iki 780 arklio galių ir 3800 Nm sukimo momentu, skirtas „Volvo FH16“ ir „FH16 Aero“;
  7. Degalus taupanti funkcija „I-See“ dabar dar geresnė.
     

„Neįtikėtinai džiugu, kad savo klientams galime pasiūlyti tokį įspūdingą naujovių ir inovacijų spektrą. Tai svarbus žingsnis siekiant pagerinti energijos naudojimo efektyvumą ir sumažinti anglies dioksido pėdsaką. Taip pat didiname saugumą dėl geresnio matomumo, pristatydami šoninių kamerų sistemą, kuri pakeičia tradicinius veidrodžius. Be to, vairuotojams suteikiame geresnę darbo aplinką. Esu įsitikinęs, kad tai bus naudinga ir mūsų segmentui, ir visai visuomenei“, – sako Tomas Thuressonas, „Volvo Trucks“ naujų pasiūlymų komercijos vadovas.
 

Visiškai nauja, efektyvi ir aerodinamiška kabina

Pats didžiausias patobulinimas – nauja aerodinamiška kabina, siūloma „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH16 Aero“ modeliams. Dėl Europos Sąjungos masės ir matmenų direktyvos pakeitimų kabinos priekinę dalį buvo galima pailginti, kad būtų sumažintas oro pasipriešinimas. Be to, kabinos dizainas buvo kruopščiai ištobulintas, kad būtų užtikrintas optimalus aerodinamiškumas.
 

„Mažesnis pasipriešinimas padidina energijos naudojimo efektyvumą, nesvarbu, ar tai dyzelinė, dujinė, ar elektrinė jėgainė. Tai reiškia, kad sumažėja CO2 emisijos ir klientų išlaidos. Tai reikšminga pažanga vežėjams“, – sako Mattiasas Ahlbergas, „Volvo Trucks“ kompleksinių pasiūlymų vadovas.    
 

Sužinokite daugiau ir pamatykite naujuosius „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH16 Aero“ šiame filme.

Kaip Volvo Trucks šoninių kamerų sistema pagerins vairavimą

Kitas svarbus atnaujinimas – „Volvo Trucks“ įrengė šoninių kamerų  sistemą, kuri pakeičiančią tradicinius veidrodžiai. Šios sistemos pagrindiniai privalumai:

 

  • Aptakios, sparnų formos kameros, kad oro pasipriešinimas būtų minimalus, palyginti su tradiciniais veidrodžiais; 
  • Geresnis tiesioginis matomumas, nes netrukdo įprasti veidrodžiai;
  • Lietus ir purvas ant šoninio lango nebeturi įtakos matomumui gale;
  • Matymo lauko atitolinimo funkcija padeda vairuotojui saugiai manevruoti, nes suteikia daugiau informacijos apie sunkvežimį supantį eismą; 
  • Priekabos pabaigos linijos monitoriuje padeda vairuotojui, ypač keičiant važiuojamąją juostą;
  • Patobulintas naktinis matymas dėl infraraudonųjų spindulių technologijos;
  • Vairuotojo saugumui padidinti, transporto priemonei stovint, kamerų sistemą galima suaktyvinti iš gulto šone esančio valdymo pulto ir stebėti vaizdą aplink.
     

„Tai labai pažangi sistema ir noriu pabrėžti, kad mūsų gerai vertinama vaizdo kamera keleivio pusėje taip pat siūloma su šiuo sprendimu; ji įrengiama kartu su galinio vaizdo kamera ant to paties sparno“, – sako Mattiasas Ahlbergas.
 

Šoninių kamerų stebėjimo sistema siūloma visiems kabinų modeliams, išskyrus tuos, kurių stogai yra ypač žemi arba FLADR klasifikacijos. Čia galite rasti daugiau informacijos apie skirtumus tarp šoninių kamerų sistemos ir tradicinių veidrodžių.

Pakeitus šoninius veidrodžius kamerų sistema, pagerėja aerodinamiškumas ir matomumas.

Maži patobulinimai lemia daug

Visose kabinose buvo atlikta aerodinamikos patobulinimų – tiek matomų, tiek nematomų. Šie patobulinimai apima mažesnius tarpus ir daugiau sandarumo tarp kabinos komponentų, kad būtų užtikrintas sklandesnis oro srautas. Virš priekinio stiklo esantis plotas taip pat buvo optimizuotas siekiant sumažinti oro pasipriešinimą. 
 

„Apibendrindamas galiu pasakyti, kad atlikome daugybę nedidelių patobulinimų, dėl kurių kabinos tapo aerodinamiškesnės. Taip pat modernizuotas visas apšvietimas, dabar išskirtinai naudojami LED žibintai. Siekdami šiuolaikiškesnės išvaizdos, „Volvo“ emblemai suteikėme visiškai naują, supaprastintą dizainą, atitinkantį bendrą estetiką“, – sako Tomas Thuressonas.
 

O kaip dėl atnaujinimų viduje?

Atnaujintas išorės dizainas ir į ateitį orientuotas požiūris atsispindi ir sunkvežimio viduje. Čia pagrindinis dėmesys skiriamas geresnės darbo ir gyvenimo aplinkos vairuotojams kūrimui.
 

  • Patobulinta garso sistema su papildomais stiprintuvais ir žemųjų dažnių garsiakalbiais. 
  • Atnaujinta sąsaja antriniame ekrane, leidžianti suasmeninti rodinius.
  • Didesnis lizdų skaičius (USB-C), kad būtų galima įkrauti tokius įrenginius kaip mobilieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir kt. 
  • Nauja mikrobangų krosnelė, gražiai integruota į priekinę lentyną, kad būtų galima lengviau pasiekti.
  • Šoninių kamerų stebėjimo sistemos ekranai įrengti prie statramsčių, siekiant optimizuoti tiesioginį matomumą.
  • Naujas nuotolinio valdymo pultas su šviesų valdymo funkcija.
     

Ar „Globetrotter XXL“ kabina bus siūloma daugiau segmentų?

Kadangi atnaujinta Europos Sąjungos masės ir matmenų direktyva leidžia naudoti ilgesnes aerodinamiškos konstrukcijos kabinas, dabar Europos keliuose legaliai galima naudoti „Volvo Globetrotter XXL“ kabiną. Tai reiškia, kad „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH16 Aero“ su „Globetrotter XXL“ kabina gali būti naudojami visuose sektoriaus segmentuose Europoje, neprarandant naudingosios apkrovos. Nesvarbu, ar vežate medieną, cementą, ar automobilius, galėsite mėgautis erdvesne kabina ir platesniu gultu. 

„Tai didelis privalumas vairuotojams, kurie ilgą laiką praleidžia kelyje“, – sako Mattiasas Ahlbergas.

Mattiasas Ahlbergasas, „Volvo Trucks“ kompleksinių pasiūlymų pristatymo vadovas, ir Tomas Thuressonas, „Volvo Trucks“ naujų pasiūlymų komercijos vadovas.
„Neįtikėtinai džiugu, kad savo klientams galime pasiūlyti tokį įspūdingą naujovių ir inovacijų spektrą. Tai svarbus žingsnis siekiant pagerinti energijos naudojimo efektyvumą ir sumažinti anglies dioksido pėdsaką.“

Didesnė galia ir sukimo momentas sunkių krovinių gabenimui

Kitas svarbus patobulinimas sunkiųjų krovinių gabenimo segmentui yra visiškai naujo 17 litrų variklio pristatymas. Tai galingiausias kada nors „Volvo“ pagamintas variklis, kuris turi iki 780 arklio galių ir 3800 Nm sukimo momentą.
 

„Technologiniu požiūriu tai pasaulinio lygio variklis. Jis yra efektyvus naudoja energiją, greitai reaguoja, mažiau sveria, pasižymi dideliu našumu ir geresnėmis variklinio stabdžio savybėmis. Dėl didelio sukimo momento vairuotojai gali išlaikyti aukštesnę pavarą ilgesnį laiką ir taupyti degalus. Tai naudinga aplinkai, o klientams lieka daugiau pinigų kišenėse“, – sako Tomas Thuressonas.

 

Naujasis variklis galite rinktis iš trijų specifikacijų:

  • 600 AG ir 3000 Nm;
  • 700 AG ir 3400 Nm;
  • 780 AG ir 3800 Nm.
Visiškai naujas 17 litrų variklis – galingiausias kada nors pagamintas „Volvo Trucks“ – iki 780 arklio galių ir 3800 Nm sukimo momentą.

Geresnė vairuotojo patirtis su I-See

Kitos naujienos, orientuotos į vairavimą, apima „I-See“ patobulinimus – dabar ji dar efektyvesnė. Sistema buvo atnaujinta, kad pritaikytų transporto priemonių greitį atsižvelgdama į vingius, žiedines sankryžas ir greičio ženklus. Tai pagerins važiavimą ir padidins pastovaus greičio palaikymo sistemos naudojimą.  

„Siekiame, kad vairuotojai galėtų naudoti pastovaus greičio palaikymo sistemą didesnę savo kelionių dalį. Tai pagerins vairavimą, sumažins energijos sąnaudas ir anglies dioksido emisijas. Tuo pačiu metu vairuotojai gali dirbti patogiau naudodamiesi pagalbinėmis funkcijomis, kurios supaprastina jų užduotis“, – sako Tomas Thuressonas.  

Apskritai šios naujovės suteikia transporto pramonei didelį potencialą atitikti tvarumo tikslus, pagerinti saugumą, taip pat pritraukti ir išlaikyti vairuotojus.

Norite sužinoti daugiau? Susipažinkite su mūsų sunkvežimiais ir sužinokite, kaip galime juos pritaikyti pagal jūsų poreikius.