Trucks

Volvo FH16 specifikacijos

Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FH16“, iki smulkiausių detalių.

Jėgos agregatai

Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.

D17 – galia / sukimo momentas

Dyzelinis​

D17

Emisijos standartas

„Euro 6“

Cilindrų skaičius

6

Darbinis tūris

17,3 dm³

Eiga

165 mm

Cilindro skersmuo

149 mm

Suspaudimo laipsnis

17.3:1

Ekonomiškų sūkių diapazonas

900–1300 aps./min.

Stabdymo EPG galia

246 kW (2200 aps./min.)

Variklinio stabdžio galia*

525 kW (2200 aps./min.)

Alyvos filtrai

2 visasraučiai, 1 lygiagretus

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

42 l

  

* Papildoma galimybė

Reikalavimai degalams

Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros) 2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)

Alyvos keitimo intervalas

Naudojant VDS4.5 alyvą – iki 100 000 km arba kartą per metus.

 

D17 600 AG (441 kW)

 

 

Didžiausia galia esant 1500–1700 aps./min.

600 AG

 

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1400 aps./min.

3000 Nm

 

D17 700 AG (515 kW)*

 

 

Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min.

700 AG

 

Didžiausias sukimo momentas esant 950–1400 aps./min.

3400 Nm

 

D17 780 AG (574 kW)

 
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

780 AG

 

Didžiausias sukimo momentas esant 1000–1200 aps./min.

3800 Nm

 *pritaikytas naudoti B100, biodyzeliną 

„I-Shift“

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas. Taip pat galima užsisakyti „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, itin palėtintomis pavaromis ir kelių greičių atbulinės eigos pavaromis.

Specifikacijos

Tipas

Aukščiausia pavara

Maksimalus sukimo momentas (Nm)

Bendroji junginio masė (t)

ATO3112

Greitinančioji pavara

3150

100

ATO3512 

Greitinančioji pavara

3550

100

ATO3812

Greitinančioji pavara

3800

100

    

 

Ašys

Pavara

Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t)

Bendroji junginio masė (t)

Su viengubu reduktoriumi

RSS1370A/B

Vienguba

Hipoidinė

3800

13

70

RTS2370A

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

70

RTS2310

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

100

Su stebulės reduktoriumi

RSH1370F

Vienguba

Kūginė-sraigtinė

3800

13

70

RTH2610F

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

26

100

RTH3210

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

32

100

RTH3312

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

33

100

RTH3815

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

38

100

      

 

D17 600 AG

D17 700 AG

D17 780 AG

„I-Shift“

ATO3112

 

 

ATO3512

 

 

ATO3812

  

    

Ašys su viengubu reduktoriumi

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Ašys su stebulių reduktoriais

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

    

 

Sukimo momentas

Santykis

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Sukimo momentas važiuojant ir stovint.

Siūloma rinktis iš labai įvairių nuo sankabos nepriklausomų ir didelio sukimo momento papildomų pavarų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.

Tvirtinama prie variklio

PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.

PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.

Nuo sankabos priklausomos papildomos pavaros

PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova kardaniniam velenui tiesiogiai prijungti.

PTRD-D: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.

PTRD-D1: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.

PTRD-D2: veikia aukštų sūkių režimu, su galiniu ir vienu priekiniu varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.

Išorė ir vidus

Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir ypatybių specifikacijas.

Siūlomos trys skirtingos išorinės apdailos versijos, atitinkančios skirtingus poreikius

Volvo FH16 with basic exterior trim level 

„Basic“ apdaila

Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Chromuoti priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis, veidrodėlių gaubtai ir bamperis.

Volvo FH16 with basic with sturdy front, exterior trim level 

„Basic“ apdaila su tvirtu priekiu

Pilkos spalvos grotelės. Dažyti sidabro spalvos veidrodėlių gaubtai ir saulės skydelis. Blizgančios chromuotos durelių rankenos. Juodos spalvos priekiniai žibintai. Plieninis bamperis, nudažytas pilka spalva.

„Volvo FH16“ siūlomas su unikalia odine vidaus apdaila.

Volvo FH16 with leather trim Volvo FH16, interior trim level 

Odinė „Volvo FH16“ apdaila

Odinis interjeras su patvariomis įvairių „Coral“ (oranžinių) ir „Raven“ (tamsiai pilkų) atspalvių medžiagomis, kurios dera prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FH16 globetrotter XXL with measurements, viewed from the side 

„Globetrotter XXL“: patogumas ir erdvė

„Globetrotter XXL“ gali saugiai ir patogiai gyventi ne daugiau kaip du asmenys – dėl ilgesnės kabinos miegoti platesniame ir ilgesniame apatiniame gulte dar patogiau.

Volvo FH16 globetrotter XL with measurements, viewed from the side 

„Globetrotter XL“: sukonstruota daiktams laikyti

„Globetrotter XL“ (CAB-XHSL) kabinoje saugiai ir patogiai gali įsitaisyti ne daugiau kaip du asmenys, o dėl papildomo aukščio čia dar daugiau vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 220 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 211 cm).

Volvo FH16 globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

„Globetrotter“ kabina: dviem asmenims

„Globetrotter“ (CAB-HSLP) kabina naudojama kaip patogi vieta nakvoti ne daugiau kaip dviem asmenims. Be to, jos vertikali konstrukcija užtikrina daugybę papildomos vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 205 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 196 cm).

Volvo FH16 sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Miegamoji kabina

Miegamoji kabina (CAB-SLP), kurioje patogu nakvoti dviem ar mažiau asmenų. Kabinos vidaus aukštis – 171 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 162 cm.

Volvo FH16 low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Žema miegamoji kabina

Virš žemos miegamosios kabinos (CAB-LSLP), kurios stogas ir pakaba yra pažeminti, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis – 147 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 138 cm.

Vilkikas

 

 

 

A aukštis (mm)

B aukštis (mm)

C aukštis (mm)

D aukštis (mm)

Ratų konfigūracija

Važiuoklės aukštis

Pakaba

Padangos

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

Aukšta

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3430

3800

3950

3225

4x2

Aukšta

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3440

3810

3960

 

4x2

Vid.

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3350

3720

3870

3145

4x2

Žema

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3230

3600

3750

3025

4x2

Žema

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3250

3620

3770

3045

6x2

Vid.

Linginė / pneumatinė

315/80-R22,5

3350

3720

3870

3145

        

Važiuoklė

 

 

 

A aukštis (mm)

B aukštis (mm)

C aukštis (mm)

D aukštis (mm)

Ratų konfigūracija

Važiuoklės aukštis

Pakaba

Padangos

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6x2

Aukšta

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3410

3780

3930

3205

6x2

Vid.

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3330

3700

3850

 

6x2

Žema

Pneumatinė / pneumatinė

315/80-R22,5

3230

3600

3750

3025

6x4

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3460

3830

3980

3255

6x4

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3450

3820

3970

3245

6x4

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3480

3850

4000

3275

10 x 4

Aukšta

Linginė / linginė

315/80-R22,5

3480

3850

4000

3275

        

 * Apytikslis aukštis

Kabinos keturių taškų pakaba

Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.

 

Oro įleidimo angos

Įrengtos kairėje pusėje (atsižvelgiant į užduotis, galima rinktis aukštesnę arba žemesnę padėtį). Be to, galima rinktis priekinėje dalyje įrengtą oro įleidimo angą.

 

Spalvos

Išsirinkite ir išsiskirkite. Galima rinktis iš maždaug 650 spalvų variantų.

 

Apmušalai

Juodos spalvos tekstilė, vinilas, oda arba dviejų atspalvių odos derinys. Kai kurių sėdynių apmušalus (išskyrus apmušalus iš tekstilės) galima rinktis su vėdinimo funkcija.

 

Vairuotojo sėdynė

Rinkitės iš „Dynamic“ ir „Progressive“. Abiem variantams galima rinktis norimus apmušalus. Daugiau laisvės dėl lankstumo – bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis yra 240 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos atrama, reguliuojamu ir atlenkiamu nugaros atlošu, aukščio ir išilginės padėties reguliavimo įtaisu, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampu.

 

Keleivio sėdynė

Galimi du skirtingi lygiai: „Standard“ ir „Comfort“. Abiems galima rinktis norimus apmušalus. Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos. Taip pat galima pasirinkti pasukamąją keleivio sėdynę.

 

Gultai

Integruoti, kad naktį išsimiegotumėte patogiai. Gultų dydžiai: 74×200 cm su 81,5 cm pločio vidurine dalimi arba 74×200 cm ir ištraukiamas iki 88×200 cm dydžio su 95,5 cm pločio vidurine dalimi. „Globetrotter XXL“ kabinos gultas yra 213 cm ilgio. Atitinkamai plotis ties galva, vidurine dalimi ir pėdomis yra 99 / 106,5 / 91 cm. Kabinoje naudokite porolono čiužinį arba 16 cm čiužinį su kišeninėmis spyruoklėmis, kuris suteikia išskirtinį komfortą. Galima rinktis vieną iš trijų standumo variantų: minkštas, pusiau standus ir standus. Taip pat galite pasirinkti iš dviejų čiužinio apsauginio apdangalo variantų: miegoti bus dar patogiau ir gultą bus lengviau pakloti. Taip pat galima rinktis: atlošą su reguliuojama nugaros atrama ir viršutinį „Comfort“ gultą (matmenys: 60×190 cm arba 70×190 cm).

 

 

Vidinės daiktadėžės

Kabinoje yra priekinė lentyna su keturiais standartiniais DIN stalčiukais ir dvi didelės daiktadėžės su nuleidžiamosiomis durelėmis vairuotojo ir keleivio pusėse. Galinėje sienoje sumontuota lengva viršutinė galinė lentyna su puikiu apšvietimu. Po gultu yra du ištraukiami stalčiai, jų bendras tūris – 130 litrų. Be to, po čiužiniu rasite dvi mažesnes daiktadėžes – ties pėdomis (10 litrų) ir ties galva (15 litrų). Gulto pėdų zonoje esanti daiktadėžė yra skirta PET buteliui.

 

Išorinės daiktadėžės

Abiejose kabinos pusėse rasite dideles daiktadėžes, kurias galima atidaryti iš išorės arba vidaus. Papildoma nešildoma 30 litrų talpos daiktadėžė įtaisyta kabinos apačioje, abiejose jos pusėse.

 

Stiklinis stogas / stoglangis

Kiekvienoje kabinoje įtaisytas nedarinėjamas stiklinis stogas arba, kaip papildoma įranga, stoglangis, kurį galima praverti 50 mm. Jis taip pat naudojamas kaip avarinis išėjimas. Stoglangis gali būti valdomas mechaniškai arba elektra.

 

Vairaratis

Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.

 

Klimato sistema

Trys alternatyvios klimato sistemos leidžia kontroliuoti temperatūrą. Vėdinimas ventiliatoriumi. Rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius (MCC). Oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole (ECC / ECC2). Be to, šią sistemą galima rinktis su saulės spindulių, rūko ir oro kokybės jutikliais. Sukomplektuokite sistemą su autonominiu variklio šildytuvu ir „I-ParkCool“ – mūsų autonominiu kabinos aušintuvu.

 

I-ParkCool 

Vėsiu oru kabinoje galima mėgautis ir išjungus variklį. „I-ParkCool“ kontroliuoja kabinos temperatūrą sunkvežimiui stovint. Ji veikia kartu su autonominiu kabinos šildytuvu, kad kabinoje būtų tinkamas klimatas: pavyzdžiui, tai naudinga naktį, kai staiga sumažėja temperatūra. Ir ji veikia tyliai. Palyginti su kitomis rinkoje siūlomomis sistemomis, ji yra maždaug 20 dB tylesnė, todėl sumažėja triukšmas ir pailsima geriau. Sistema yra visiškai integruota į sunkvežimio įprastą ventiliacijos sistemą, todėl karštas arba šaltas oras prireikus vienodai paskirstomas įprastiems ventiliacijos kanalams. Sistema nepablogina kabinos aerodinaminių savybių ir nesumažina jos vidinio aukščio. Išskyrus kabinos šildytuvą (PH-CAB).

Važiuoklė

Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.

Žema

maždaug 850 mm

Vid.

maždaug 900 mm

Aukšta

maždaug 1000 mm

Itin aukšta („X-High“)

maždaug 1200 mm

  

 

Pneumatinė

Linginė

Žema

8

-

Vid.

10/20*

9

Aukšta

10/20*

10/20*

Itin aukšta („X-High“)

-

10/20*

   

* Su dvigubomis priekinėmis ašimis

Tipas

Ašys

Pakaba

Ašies / vežimėlio apkrova

Reduktorius

Velkamoji / stumiamoji ašys

Vienguba

RAD-L90

4x2

Parabolinė / kelių lingių

13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-GR

4x2

Pneumatinė

11,5 / 13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-G2

4x2

Pneumatinė (darbui statybose)

13 t

Stebulės

 

RAD-G4

4x2

Pneumatinė

12 t

Vienguba

 

Ašių grupė

RADT-GR

6x2

Pneumatinė

19 / 20,5 / 22,5 / 23 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)

RAPD-GR

6x2

Pneumatinė

16 / 19 / 22 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)

RADD-G2

6×4 / 8x4

Pneumatinė (darbui statybose)21 / 23 / 26 tVienguba / stebulės 

RADD-BR

6×4 / 8x4

Parabolinė20 / 21 tVienguba / stebulės 

RADD-TR1

6×4 / 8x4

Parabolinė / įprastinė linginė23 / 26 tVienguba / stebulės 

RADD-TR2

6×4 / 8x4

Įprastinė linginė26 / 32 tStebulės 

RADD-TR3

8x4

Įprastinė linginė38 tStebulės 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatinė21 / 23 / 26 tVienguba / stebulės 

RAPDT-GR

8×2

Pneumatinė27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 tVienguba / stebulėsStumiamoji (vairuojamoji), velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys

RAPDT-GR

8×4 / 10x4

Pneumatinė27 / 33 / 36 tVienguba / stebulėsVelkamoji ašis (vairuojamoji)

RAPDT-GR

8×4

Pneumatinė27 / 30,5 / 32 / 35 tVienguba / stebulėsStumiamoji ašis (vairuojamoji)

RADDT-G2

8×4 / 10x4

Pneumatinė (darbui statybose)27 / 33 / 36 tVienguba / stebulėsVelkamoji ašis (vairuojamoji)
      

Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekabai, kurios ašys sutampa su jos svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

Degalų bakai

Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4×2 vilkiko degalų bako talpa yra 1510 litrų.

„AdBlue“ bakai

Tūris nuo 32 iki 112 litrų. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.

Stabdžiai

EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami „EBS Medium“ paketą arba kitas papildomas funkcijas.

 

EBS būsenos kontrolės sistema 

Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.

 

Automatinis stovėjimo stabdys

Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinis stovėjimo stabdys išlaikys paskutinį stabdžių slėgį, kad sunkvežimis liktų stovėti vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.

 

Antdėklų dėvėjimosi analizatorius

Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai (tik diskiniams stabdžiams).

 

Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis

Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

 

 

Papildomos funkcijos

Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:
 

„Stretch Brake“ stabdys

Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.

 

ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)

Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose, triašiuose, keturašiuose ir penkiaašiuose sunkvežimiuose.

 

Avarinio stabdymo signalas

Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę. 

 

Hidraulinis lėtintuvas

Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 680 kW.

 

Nuo važiavimo greičio priklausanti automatinė pažeminimo sistema

Kai išvystomas tam tikras greitis, ši sistema automatiškai pažemina transporto priemonės pneumatinę pakabą, kad sumažėtų vėjo pasipriešinimas.

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema

Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis. Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis. Be to, ji gali būti derinama su nepriklausoma priekine pakaba.

Stumiamosios ašys

Vilkikams ir važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.
 

Velkamosios ašys

Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 7,5, 9,5 arba 10 t.

Sudvejintos ašies pakėlimas

Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant dviašio vežimėlio sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija siūloma 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiams (su pneumatine pakaba ir dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.

Duomenų lapai

Duomenys – viskas, ko jums reikia. Atsisiųskite „Volvo FH16“  duomenų lapus PDF formatu, pasinaudodami šiomis nuorodomis.

Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“ prekybos atstovas atsakys į juos. Užsukite, paskambinkite arba pasikvieskite susitikti.