Trucks

Johan Rundberg
2023-09-28
Technologijos ir inovacijos
Author
Johan Rundberg
Service Owner for Fleet and Transport

Kaip telematika pagerina jūsų krovinių gabenimo veiklą

Ar tai būtų teisės aktų laikymasis, ar veiklos efektyvumo didinimas, vežėjams per telematiką teikiama informacija tampa vis svarbesne. Tačiau kaip užtikrinti, kad dalijimasis būtų sklandus ir efektyvus, kartu apsaugant duomenis ir privatumą?


Junglumas kelia perversmą transporto sektoriuje, nes gaunant duomenis realiu laiku pagerinamas efektyvumas, saugumas ir klientų aptarnavimo kokybė. Kai sunkvežimiai gali palaikyti ryšį ir dalytis informacija tiesiogiai su vadybininkais ir klientais, sukuriama naujų vertės kūrimo būdų. Šiame straipsnyje paaiškinama, kaip skaitmeninės paslaugos pagerina transporto veiklos produktyvumą, kaip tai daryti saugiai ir kaip gauti didžiausią naudą jūsų verslui.
 

Kodėl dalijimasis informacija tampa toks vertingas transporto sektoriuje

Šiandien vis daugiau kasdienių operacijų atliekama skaitmeniniu būdu, o klientų ir valdžios institucijų reikalavimai transporto įmonėms yra didesni. Pavyzdžiui, tachografo duomenimis reikia dalytis su institucijomis, klientai nori akimirksniu pasiekti duomenis apie pristatymo būseną ir vis daugiau įmonių nori informacijos apie CO2 emisiją, susijusią su gabenamais kroviniais. Vežėjams tai gali reikšti papildomo laiko sąnaudas ir administracinę naštą.
 

Todėl pastaraisiais metais buvo sukurtos naujos skaitmeninės paslaugos, kurios gali pagerinti parko valdymą, maršrutų planavimą, transporto priemonių priežiūrą ir sumažinti degalų sąnaudas. Daugeliui šių paslaugų reikalingas dalijimasis duomenimis tarp transporto priemonių ir transporto vadybininkų, kuriuos vėliau galima analizuoti ir apdoroti siekiant gauti įžvalgų. Pavyzdžiui, automatizuotas dalijimasis transporto priemonės padėties ir numatomo atvykimo laiko duomenimis transporto paslaugų užsakovui sumažina administracinį krūvį ir padidina pasitenkinimą pristatymu. Degalų sąnaudų duomenų analizė gali padėti nustatyti tobulintinas sritis ir savo ruožtu sumažinti parko eksploatavimo išlaidas.
 

„Patogus dalijimasis duomenimis leidžia ženkliai pagerinti veiklos efektyvumą“, – aiškina Johanas Rundbergas, „Volvo Trucks“ parko ir transporto paslaugų vadovas.
 

„Tačiau tai pasiekiama tik tada, kai informacija naudojama tinkamai. Tie, kurie žino, kaip naudoti ir interpretuoti duomenis, gali gauti didžiulę naudą“.

Patogus dalijimasis duomenimis leidžia ženkliai pagerinti veiklos efektyvumą. „Volvo Connect“ leidžia vadybininkams tai daryti tinkamai.

Platforma „Volvo Connect“

„Volvo Trucks“ buvo pirmasis sunkvežimių gamintojas, kuris 1996 m. pristatė skaitmeninę parko valdymo sistemą „Dynafleet“. Nuo to laiko daug kas pasikeitė ir šiandien „Dynafleet“ pakeitė „Volvo Connect“, kuri yra ir parko valdymo sistema, ir vieta, iš kurios galima pasiekti visas „Volvo Trucks“ skaitmenines paslaugas.
 

„Volvo Connect“ yra atvira platforma, todėl ją galima lengvai integruoti į kitas logistikos valdymo sistemas ir ji leidžia automatizuoti dalijimąsi duomenimis. Pavyzdžiui, pagal duomenis apie transporto priemonių buvimo vietą gali būti automatiškai atnaujinamos pristatymų sekimo ar klientų sąskaitų faktūrų sistemos. Arba pagal tachografo duomenis gali būti automatiškai atnaujinami duomenys darbo užmokesčio sistemoms.
 

Be to, trečiųjų šalių kūrėjai gali patys integruoti ir kurti specifinius skaitmeninius įrankius - taip, kaip programuotojai gali kurti programėles išmaniesiems telefonams, o tai išplečia galimų įrankių apimtį ir asortimentą. Net vežėjai, turintys įvairių gamintojų sunkvežimių, gali naudotis „Volvo Connect“ ir integruoti visus duomenis iš savo turimo parko.
 

„Suteikdama galimybę supaprastinti ir automatizuoti įvairių duomenų dalijimąsi, „Volvo Connect“ palengvina klientų darbą“, – sako Johanas Rundbergas.
 

Kaip apsaugoti duomenis ir privatumą?

Telematika suteikia daug privalumų, tačiau didelio duomenų kiekio generavimas naudojant prijungtas transporto priemones taip pat kelia didelius privatumo ir kibernetinio saugumo reikalavimus. Visų pirma, yra keli teisiniai reikalavimai, kurių vežėjai turi laikytis, įskaitant ES BDAR reglamentus. Šių taisyklių nesilaikymas gali užtraukti griežtas nuobaudas.
 

Svarbu laikytis aukštų kibernetinio saugumo standartų, nes kad ir vienas duomenų nutekėjimas gali pakenkti visam verslui. Dėl šių priežasčių kurdami savo skaitmenines paslaugas, įskaitant ir „Volvo Connect“, „Volvo Trucks“ didelį dėmesį skiria kibernetiniam saugumui užtikrinti.
 

„Kaip duomenų tvarkytojai, esame atsakingi už visišką duomenų saugumo kontrolę ir laikomės visų taikomų reglamentų, įskaitant BDAR, kad užtikrintume duomenų apsaugą ir privatumą“, – sako Johanas.
 

„Kaip transporto priemonių valdytojai, mūsų klientai patys kontroliuoja savo informaciją. Jie visada nusprendžia, kaip duomenys naudojami, įskaitant tai, kokiais duomenimis dalijamasi, kada jais dalijamasi ir su kuo.“
 

Dėl to „Volvo Connect“ naudotojai gali išnaudoti dalijimosi duomenimis privalumus naudodamiesi įvairiomis skaitmeninėmis ir telematikos paslaugomis, užtikrindami, kad jų duomenys yra saugūs ir jų verslas yra gerai apsaugotas.
 

Norėdami sužinoti daugiau apie „Volvo Connect“, žiūrėkite pristatomąjį filmą, kuriame paaiškinama:
 

  • kas yra „Volvo Connect“?
  • kaip šią platformą galima naudoti parko valdymui?
  • kaip suteikiama prieiga prie duomenų ir stebėjimo realiu laiku?
  • kaip „Volvo Connect" gali padėti padaryti jūsų veiklą efektyvesnę ir produktyvesnę.