Žema |
maždaug 880 mm |
Vid. |
maždaug 950 mm |
Aukšta |
maždaug 1 050 mm |
Pneumatinė | Parabolinė | |
---|---|---|
Žema | 7.1/7.5/8 | 9 |
Vid. | 7.1/7.5/8 | 9 |
Aukšta | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tipas |
Ašys |
Pakaba |
Ašies / ašių grupės apkrova |
Reduktorius |
Papildoma stumiamoji / velkamoji ašys |
---|---|---|---|---|---|
Vienguba ašis |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Parabolinės / S spyruoklinės parabolinės |
13 t |
Vienguba / stebulės |
|
RAD-KR |
4x2 |
Pneumatinė |
13 t |
Vienguba / stebulės |
|
Ašių grupė |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Pneumatinė |
19 / 20 t |
Vienguba / stebulės |
Papildoma velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RADD-BR |
6x4 |
Parabolinė |
23 t |
Vienguba / stebulės |
|
Sukabinimo įtaisai
Siūlomi sukabinimo įtaisai priekaboms prijungti.
Degalų bakai
Galima rinktis plastikinius, plieninius arba aliumininius degalų bakus. Degalų tūris nuo 160 iki 630 litrų. Galimi du D formos bakų aukščiai – 560 mm ir 710 mm.
„AdBlue“ tankai
Plastikiniai, 32 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje.
Priekinės ašys
Priekinės ašies apkrova gali būti 7,1–9 t.
Papildomos ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais ar dvigubais ratais arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 6,7, 7,1, 7,5 arba 10,5 t.
Ratų konfigūracija | Važiuoklė | Pakaba | Rėmo aukštis | 5W aukštis* | Padanga | Mažiausias sukabintuvo aukštis** | Nominalus važiavimo aukštis** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Vid. | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22.5" | 992 | 1097 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Apytikris aukštis.
Antstatui montuoti skirta kiaurymių eilė
Viršutinė kiaurymių eilė skirta antstatui montuoti. Visi kronšteinai viršutinėje kiaurymių eilėje yra pakreipti ir yra su 8 milimetrų poveržle. Viršutinėje kiaurymių eilėje kniedės nėra naudojamos.
Paruošimas kranui
Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės.
Paruošimo kranui komplektas
Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės. Akumuliatorių baterijos dėžė patraukiama atgal, o tvirtinimo plokštės sumontuojamos už kabinos, abiejose važiuoklės pusėse. Kartu pateikiamas elektros instaliacijos paruošimo komplektas ELCRANE.
Balnai
Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės apytiksliai nuo 150 milimetrų. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.
EBS (elektronikai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami „EBS Medium“ paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.
„EBS Medium“
Palyginti su EBS standartiniu paketu, „EBS Medium“ pakete yra šios funkcijos.
Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.
Hidraulinis retarderis
Hidraulinis retarderis, skirtas AL306 pavarų dėžei. Kompaktiškas, integruotas hidraulinis retarderis yra pritvirtintas prie pavarų dėžės ir suteikia 1 490 Nm stabdymo momento mažinimą.