Sukabinimo įtaisai
Siūlomi sukabinimo įtaisai priekaboms prijungti.
Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FE“, su smulkiomis detalėmis.
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės
pakabos, balno aukščio, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Žema | maždaug 880 mm |
Vid. | maždaug 950 mm |
Aukšta | maždaug 1 050 mm |
Pneumatinė | Parabolinė | |
---|---|---|
Žema | 7.1/7.5/8 | 9 |
Vid. | 7.1/7.5/8 | 9 |
Aukšta | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tipas | Ašys | Pakaba | Ašies / ašių grupės apkrova | Reduktorius | Papildoma stumiamoji / velkamoji ašys |
---|---|---|---|---|---|
Vienguba ašis |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolinės / S spyruoklinės parabolinės | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-KR | 4x2 | Pneumatinė | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
Ašių grupė |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Pneumatinė | 19 / 20 t | Vienguba / stebulės | Papildoma velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RADD-BR | 6x4 | Parabolinė | 23 t | Vienguba / stebulės |
|
Siūlomi sukabinimo įtaisai priekaboms prijungti.
Degalų bakai | „AdBlue“ bakai |
Galima rinktis plastikinius, plieninius arba aliumininius degalų bakus. Degalų tūris nuo 160 iki 630 litrų. Galimi du D formos bakų aukščiai – 560 mm ir 710 mm. | Plastikiniai, 32 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. |
Priekinės ašys | Papildomos ašys |
Priekinės ašies apkrova gali būti 7,1–9 tonų. | Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais ar dvigubais ratais arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 6,7, 7,1, 7,5 arba 10,5 t. |
Ratų konfigūracija | Važiuoklė | Pakaba | Rėmo aukštis | 5W aukštis* | Padanga | Mažiausias sukabintuvo aukštis** | Nominalus važiavimo aukštis** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Vid. | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22.5" | 992 | 1097 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Vid. | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Apytikris aukštis.
Antstatui montuoti skirta kiaurymių eilė Viršutinė kiaurymių eilė skirta antstatui montuoti. Visi kronšteinai viršutinėje kiaurymių eilėje yra pakreipti ir yra su 8 milimetrų poveržle. Viršutinėje kiaurymių eilėje kniedės nėra naudojamos. | Balnai Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės apytiksliai nuo 150 milimetrų. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą. |
Paruošimas kranui Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės. | |
Paruošimo kranui komplektas Gamykloje ant važiuoklės gali būti sumontuotos krano plokštės. Akumuliatorių baterijos dėžė patraukiama atgal, o tvirtinimo plokštės sumontuojamos už kabinos, abiejose važiuoklės pusėse. Kartu pateikiamas elektros instaliacijos paruošimo komplektas ELCRANE. |
EBS (elektronikai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką,
efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes.
Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami „EBS Medium“ paketą arba kitas
papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.
„EBS Medium“ Palyginti su EBS standartiniu paketu, „EBS Medium“ pakete yra šios funkcijos. | Hidraulinis lėtintuvas Hidraulinis lėtintuvas, skirtas AL306 pavarų dėžei. Kompaktiškas, integruotas hidraulinis lėtintuvas yra pritvirtintas prie pavarų dėžės ir suteikia 1 490 Nm stabdymo momento mažinimą. |
Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį. | |
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema) Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose. |
Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir galios perdavimo įtaisų specifikacijas.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ | „Euro 6“ |
Cilindrų skaičius | 6 | 6 |
Darbinis tūris | 7,7 dm3 | 8,9 dm3 |
Eiga | 135 mm | 144,5 mm |
Cilindro skersmuo | 110 mm | 114 mm |
Suspaudimo laipsnis | 17.5:1 | 12:01 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 1 000–1 700 aps./min. | 1 200–1 700 aps./min. |
Stabdymo varikliu jėga (2 800 aps./min.) | 120 kW (2 800 aps./min.) | - |
Kompresinio stabdžio galia (2 800 aps./min.) | 170 kW (2 800 aps./min.) | - |
Alyvos filtrai | 1 | 2 |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 25,5 l | 27,6 l |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 17 l | 12,4 l |
Alyvos keitimo intervalas Reikalavimai degalams | Prie variklio tvirtinamas galios perdavimo įtaisas Biodyzelino versija |
Sukimo momentas | Santykis | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* sukimo momentas važiuojant ir stovint. Su AT2412 maks. sukimo momentas važiuojant – 150 Nm.
D8K – GALIA / SUKIMO MOMENTASNaudingoji galia pagal: EB 582/2011 |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 250 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 700 aps./min. | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 280 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 700 aps./min | 1 050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Didžiausias galingumas esant 2 100 aps./min. | 320 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 600 aps./min | 1 200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Didžiausias galingumas esant 2 200 aps./min. | 350 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 200–1 600 aps./min. | 1 400 Nm |
G9K320 – GALIA / SUKIMO MOMENTASNaudingoji galia pagal: EB 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Didžiausias galingumas esant 2 000–2 100 aps./min. | 320 AG (239 kW) |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 300–1 400 aps./min. | 1 356 Nm |
12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, galios perdavimo įtaisas ir alyvos aušintuvas.
Tipas | Aukščiausia pavara | Variklio sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
AT2412G | Tiesioginė | 2400 | 44 |
Mechaninės pavarų dėžės yra valdomos naudojant vairo stiprintuvą.
Trumpa pavarų svirtis, integruota prietaisų skyde,
nevibruoja, o pavaros perjungiamos greitai ir tiksliai.
Pavarų dėžės gali būti komplektuojamos su galios perdavimo įtaisu.
Tipas | Aukščiausia pavara | Variklio sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Automatinė pavarų dėžė pasižymi puikiomis pajudėjimo iš vietos
savybėmis ir sklandžiu pavarų perjungimu visame
greičio diapazone. Pavarų dėžė valdoma
prietaisų skydo mygtukais. Ji gali būti komplektuojama su galios perdavimo įtaisu.
Tipas | Aukščiausia pavara | Variklio sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tipas | Ašys | Pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / ašių grupės apkrova (tonomis) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|---|---|
Su viengubu reduktoriumi |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Vienguba | Hipoidinė | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Vienguba | Hipoidinė | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandeminės | Hipoidinė | 3550 | 23 | 70 |
Su stebulės reduktoriumi |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Vienguba | Spiralinė nuožulni | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Tandeminės | Hipoidinė | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Pavarų dėžės | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Ašys su viengubu reduktoriumi | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Ašys su stebulių reduktoriais | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Siūloma labai daug įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų
galios perdavimo įtaisų, skirtų visų konfigūracijų
sunkvežimiams.
Montuojamas prie variklio | Jungiamas prie pavarų dėžės |
PTER-DIN Gale montuojamas variklio galios perdavimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti. | PTR-HF / FH / ZF Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius. |
PTER1400 Gale montuojamas variklio galios perdavimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi. | PTR-HP / PH / ZF Su siurblio jungtimi, mažas arba didelis sūkių skaičius. |
PTER100 Gale montuojamas variklio galios perdavimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi. | PTRD-D1D Varantysis mechanizmas dviem agregatams prijungti su siurblio jungtimi ir jungiamąja mova. |
Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus
ir jų ypatybių specifikacijas
Dieninė kabinaDieninė kabina su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 1 600 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų. | Kompaktiška miegamoji kabinaKompaktiškoje miegamojoje kabinoje yra papildomos erdvės, kurioje gali būti gultas vienam asmeniui arba kuri gali būti naudojama kaip biuras su papildomomis daiktadėžėmis. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 000 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų. | Miegamoji kabinaMiegamoji kabina su gultu vienam asmeniui. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 200 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų. |
Žemo įlipimo kabinaŽemo įlipimo kabina, kurioje įtaisytas žemas įlipimo laiptelis ir kurioje gali važiuoti nuo vieno iki trijų saugos diržais prisisegusių keleivių. Vidinis aukštis 1 605 milimetrai, ilgis 2 200 milimetrų, plotis 2 300 milimetrų. Siūloma su sulankstomomis keleivio durimis. |
Kabinos pakaba Mechaninė pakaba priekiui ir galui: cilindrinė spyruoklė ir amortizatorius. Pneumatinė pakaba priekiui ir galui: pneumatinės kameros. | Kabinos šildymas Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo rankiniu būdu, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų rankiniu būdu. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą. |
Vairuotojo sėdynė Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Comfort“, „Standard“ ir „Economy“. Visose trijose yra atrama nugarai, ilgio, aukščio ir priekio pakreipimo reguliavimo funkcija ir integruotos atramos galvai. | Salono daiktadėžės Kabinoje daug praktiškų ir lengvai pasiekiamų dėtuvių dokumentams ir asmeniniams daiktams laikyti. Virš lango yra dvi daiktadėžės, taip pat keturi DIN stalčiukai. Pasirinktinai galima užsakyti daugybę skirtingų dėtuvių ir tunelio formos daiktadėžių, rašymo planšetę ir kabliukus drabužiams. |
Keleivio sėdynė Galima rinktis vieną iš trijų patogumo lygių: „Standard“, „Economy“ arba „Basic“. | Garso signalai Galima pasirinkti tarp elektrinio ir pneumatinio garso signalų – dviejų ant stogo tvirtinamų garso signalų, kurie valdomi pneumatiškai, arba vieno elektrinio garso signalo, kuris tvirtinamas po priekiniu gaubtu. |
Kabinos spalvos Galima rinktis iš 300 fiksuotų variantų. O norint pritaikyti kliento poreikiams, galima užsakyti papildomų spalvų. | Gultas Gultas gali būti vienos arba dviejų dalių, 580 arba 780 mm pločio. Taip pat galima pasirinktinai užsakyti gulto apsauginę siją. |
Vairas Atsižvelgiant į sunkvežimio konfigūraciją, vairaratį galima pneumatiškai nustatyti į norimą padėtį, jis gali būti 460 arba 500 mm skersmens. | Žemo įlipimo kabina FE žemo įlipimo kabina su 90 laipsnių atveriamomis durimis. Galima rinktis iš dviejų variantų: su lygiomis grindimis arba su variklio dangčiu. Ji užtikrina puikų matomumą vairuotojui ir, be abejo, pasižymi aukščiausio lygio saugumu – juk ją sukūrė „Volvo“. |
Klimato sistema Galima rinktis vieną iš dviejų kabinos šildymo sistemos tipų: tik šildytuvo, valdomo rankiniu būdu, arba šildytuvo ir oro kondicionavimo sistemos, valdomų rankiniu būdu. Taip pat pasirinktinai galima užsakyti 2 kW autonominę kabinos šildymo sistemą. | |
Stoglangis Kabinoje gali būti įrengtas stoglangis, kurį galima praverti 50 mm. Jis gali būti pagamintas iš stiklo arba plieno. Stoglangį galima valdyti mechaniškai arba elektroniniu būdu. | |
Sėdynių apmušalai Komfortiška tekstilė. | |
Sienų apmušalai Komfortiška tekstilė. |
Atsisiųskite „Volvo FE“ specifikacijų duomenų lapus PDF formatu iš šių nuorodų.