Aukštis | |
---|---|
Žema | maždaug 810–830 mm |
Vid. | maždaug 860 mm |
Aukšta | maždaug 950 mm |
Itin aukšta („X-High“) | maždaug 960 mm |
Itin aukšta („XX-High“)* | maždaug 1 175 mm |
* Skirta tik „Volvo FL“ 4x4
Galima rinktis plastikinius, plieninius arba aliumininius degalų bakus. Degalų tūris nuo 80 iki 300 litrų. Be to, galima suderinti du 215 litrų bakus, kurių bendras tūris yra 430 litrų.
„AdBlue“ bakas gaminamas iš plastiko, 32 litrų talpos. „AdBlue“ siurblys yra integruotas bako modulyje. Viena versija yra skirta sunkvežimiams, kuriuose degalų bakas tvirtinamas dešinėje (ADTP-R), ir viena – sunkvežimiams su baku kairėje (ADTP-L).
„Volvo FL“ sunkvežimyje įrengti pneumatiniai stabdžiai su ventiliuojamais diskais priekyje ir gale. EBS (elektronikos valdomoje stabdžių sistemoje) įdiegta diskinių stabdžių antiblokavimo sistema, kuri greičiau ir saugiau reaguoja į stabdymą, todėl stabdžiai mažiau susidėvi. Sistema turi ABS, stabdžių su antiblokavimo sistema, diferencialinio užrakto ir stabdžių derinimo funkcijas. Naudojant stabdžių derinimo funkciją, stabdydama sistema naudoja įvairius stabdžius, kad būtų stabdoma tolygiau ir mažiau dėvėtųsi tiek ratų stabdžiai, tiek padangos. Išplėstiniame EBS pakete yra funkcija, leidžianti paprasčiau pajudėti nuokalnėse. Diskiniai stabdžiai gali būti skirtingų dydžių, atsižvelgiant į naudojimo būdą.
„EBS Medium“
Palyginti su EBS standartiniu paketu, „EBS Medium“ pakete yra šios funkcijos.
EBS būsenos kontrolė
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Tik diskiniams stabdžiams.)
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara.
Hidraulinis retarderis, skirtas AL306 pavarų dėžėms
Kompaktiškas, integruotas hidraulinis retarderis (RET-HYDR ir RET-TPT variantai) yra pritvirtintas prie pavarų dėžės. Didžiausias poveikis yra 400 kW.
Sukimo momento stiprintuvo (TC421) didžiausias santykis yra 1,77:1.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.
Avarinio stabdymo žibintas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
Hidraulinis retarderis
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas retarderis. Didž. efektas – 440 kW.