Trucks

Sunkvežimiai ir paslaugos

 

Kuo elektriniai sunkvežimiai su baterijomis skiriasi nuo kitų? Kokį atstumą jais galima nuvažiuoti ir kuriuose sektoriuose jie tinkamiausi? Šioje klausimų ir atsakymų skiltyje apžvelgiame, kuo unikalūs yra elektriniai sunkvežimiai ir jų palaikymo paslaugos.

 

Elektromobilumas –  tai transporto priemonės, įskaitant automobilius, autobusus, traukinius ir sunkvežimius, kurios yra visiškai arba iš dalies varomos elektra, turi energijos kaupimo priemones ir paprastai įkraunamos elektra iš tinklo. Pagrindinis sunkiasvorių sunkvežimių su elektrine pavara tipas yra BEV (elektrinė transporto priemonė su baterijomis), tačiau yra ir vandeniliu varomų elektrinių transporto priemonių, vadinamų elektrinėmis transporto priemonėmis su vandenilio kuro elementais (FCEV). Elektromobilumas taip pat apima įkrovimo infrastruktūrą ir palaikymo paslaugas, skirtas nuvažiuojamam atstumui ir maršrutams planuoti, bei kitas funkcijas.

Elektrinė transporto priemonė su akumuliatoriais (BEV) naudoja energiją, sukauptą baterijose, įkraunamose elektros energija iš tinklo. Elektrinė transporto priemonė, kurioje naudojama kuro elementų technologija (FCEV), varoma vandeniliu, kuris važiuojant generuoja elektrą. Sunkvežimiai su kuro elementais yra elektriniai, kaip ir sunkvežimiai su baterijomis, tačiau didžioji dalis energijos FCEV (elektrinėje transporto priemonėje, kurioje naudojama kuro elementų technologija) yra kaupiama vandenilio pavidalu, su tam tikru palaikymu iš baterijų. „Volvo Trucks“ tobulina abi technologijas. Elektrinius sunkvežimius su baterijomis galima įsigyti jau šiandien, o sunkvežimiai su kuro elementais bus prieinami antroje šio dešimtmečio pusėje.

Manome, kad iki 2030 m. daugiau nei 50 % visų naujų parduodamų „Volvo“ sunkvežimių bus elektriniai su baterijomis, įkraunamomis iš tinklo, arba vandenilio kuro elementais.

Šiuo metu „Volvo“ siūlo plačiausią sektoriuje gaminių asortimentą su aštuoniais serijinės gamybos modeliais, pritaikytais pačioms įvairiausioms transportavimo užduotims miestuose ir tarp jų. Siūlomi modeliai: „Volvo FH Aero“, „Volvo FH“, „Volvo FM“, „Volvo FM Low Entry“, „Volvo FMX“, „Volvo FE“, „Volvo FL“ ir „Volvo VNR“ (prieinamumas priklauso nuo rinkos: „Volvo VNR“ galima įsigyti Šiaurės Amerikoje). 2023 m. pradėta serijinė naujos važiuoklių gamos gamyba, papildanti esamą asortimentą. 

„Volvo“ elektriniai sunkvežimiai atitinka tuos pačius aukštus saugos standartus, kaip ir kiti mūsų sunkvežimiai, ir siūlomi su tokiomis pačiomis saugos sistemomis kaip ir dyzeliniai modeliai. Be to, buvo išbandyti specialūs elektrinių sunkvežimių avarijų scenarijai, siekiant patikrinti baterijų montavimo ir kitų elektrinių komponentų atsparumą smūgiams. Dėjome visas pastangas, kad sunkvežimio 600 voltų elektros sistema būtų saugi naudojimo ir remonto metu.

Baterijų būseną visada galima stebėti prietaisų skydelyje ir nuotoliniu būdu. Jei jos lygis artėja prie nulio, apie tai pranešama vairuotojui ir sumažinama galia, o tai turės įtakos važiavimui. 

Techninės priežiūros intervalai yra maždaug tokie patys, bet techninė priežiūra skiriasi nuo tradicinio jėgos agregato. Atsarginių dalių sunaudojimas priklauso nuo transportavimo paskirties, regiono, kuriame sunkvežimis eksploatuojamas, ir daugelio kitų veiksnių. Sunkvežimiai palaiko telematikos paslaugas ir gali pranešti apie įvairių komponentų būklę, o tai reiškia, kad gali būti organizuojamas servisas ir techninė priežiūra, siekiant padidinti jų eksploatacinės parengties laiką.

Visi elektriniais sunkvežimiais prekybos atstovai yra pasirengę prisiimti visą atsakomybę už sunkvežimių technines sistemas ir funkcijas. Daugelis serviso centrų jau turi daug elektrinių autobusų priežiūros patirties.

Elektrinių sunkvežimių našumo kreivė skiriasi nuo sunkvežimių su vidaus degimo varikliais. Pavyzdžiui, galia perduodama vos paspaudus akceleratoriaus pedalą. Tai, kad elektriniuose sunkvežimiuose naudojama mažiau pavarų, taip pat suteikia kitokią vairavimo patirtį.

Elektriniai sunkvežimiai mažiau vibruoja ir skleidžia mažiau triukšmo, todėl vairavimas yra ramus ir komfortiškas.

Susisiekite su savo „Volvo“ prekybos atstovu ir susitarkite jums patogų laiką.

Serijinę visiškai elektrinių sunkvežimių gamybą pradėjome 2019 m., bet jau gerokai anksčiau pradėjome prekiauti hibridiniais sunkvežimiais, kurie varomi elektros ir kitų degalų deriniu. Kiti „Volvo Group“ padaliniai, ypač „Volvo Buses“, turi daug elektrinių transporto priemonių patirties. 2016 m. „Volvo“ pristatė pirmąjį visiškai elektrinį autobusą ir iki šiol visame pasaulyje pristatė daugiau nei 5000 elektrinių autobusų.

Mūsų elektriniams sunkvežimiams naudojama ta pati platforma, kaip ir kitiems  jėgos agregatams, jie atitinka tokius pačius aukštus kokybės standartus. Kvalifikuoti „Volvo“ ekspertai padės jums išsirinkti sunkvežimius, kad jie atitiktų konkrečius poreikius, ir suteiks profesionalią pagalbą eksploatuojant sunkvežimį. Baterijos ir bendra sunkvežimių būklė yra nuolat stebimi, kad būtų galima laiku nustatyti bet kokias priemones, kurių reikės imtis per kitą apsilankymą dėl techninės priežiūros. Siekiant užtikrinti didelį kasdienį baterijų našumą, naudojama paslauga „Parengtis važiuoti“. Ji paruošia sunkvežimį produktyviai darbo dienai pagal išorės temperatūrą. Kai reikia, ji iš anksto pašildo baterijų blokus arba, jei išorės temperatūra labai aukšta, juos atvėsina. Optimali baterijų temperatūra yra apie +25 °C.

Visi mūsų esami mokėjimo sprendimai bus prieinami elektrinėms transporto priemonėms: atsiskaitymas grynaisiais, lizingas ir nuoma. Jie bus pritaikyti pagal kiekvieno kliento poreikius.

Taip, serijinė gamyba pradėta 2019 m. ir sunkvežimiai pristatomi klientams visame pasaulyje. 

Daugiau informacijos teiraukitės savo „Volvo Trucks“ prekybos atstovo.

Taip, mes ir toliau siūlysime įvairių jėgos agregatų pasirinkimą ir pateiksime tinkamiausią sprendimą kiekvienam klientui kiekvienoje geografinėje vietovėje. Tieksime vis labiau degalus taupančius sunkvežimius su vidaus degimo varikliais, dujomis varomus sunkvežimius ir elektrinius sunkvežimius.

Elektrinius sunkvežimius siūlome su Auksine serviso sutartimi, o tai reiškia, kad priežiūros išlaidos bus įtrauktos į bendras eksploatavimo išlaidas. Užtikrinsime, kad bendros eksploatavimo sąnaudos būtų konkurencingos.

Tai priklauso nuo transporto srities ir transporto priemonės specifikacijų. Baterijos prideda papildomo svorio ir, siekiant tai kompensuoti, ES leidžiama iki 2 tonų didesnė bendroji sąstato masė. Sprendimas ir įgyvendinimas priklauso nuo kiekvienos šalies.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“  atstovas atsakys į juos. Užsukite pas mus, paskambinkite arba pasikvieskite susitikimui.