Trucks

Volvo FM specifikacijos

Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FM“, iki smulkiausių detalių.

Jėgos agregatai

Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.

Galingas elektrinis – galia / sukimo momentas

 

G13 – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D11 – galia / sukimo momentas
 

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D13 – galia / sukimo momentas
 

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

Elektrinis​

„Volvo FM“

Techninės charakteristikos

Iki 330–490 kW (450–666 AG) nuolatinė galia

Galimas nuvažiuoti atstumas​

Iki 300 km nuvažiuojamas atstumas

Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas)

9,5 val. kintamąja srove (43 kW) 2,5 val. nuolatine srove (250 kW)

Akumuliatoriaus talpa

180–540 kWh, 2–6 akumuliatoriai

Jėgos agregatai

2–3 elektriniai varikliai, „I-Shift“ pavarų dėžė

  

Varomas dujomis​

G13

  

Emisijos standartas

„Euro 6“

  

Cilindrų skaičius​

6

  

Darbinis tūris

12,8 dm³

  

Eiga

158 mm

  

Cilindro skersmuo

131 mm

  

Suspaudimo laipsnis

17.0:1  

Ekonomiškų sūkių diapazonas

900–1400 aps./min.

  

Stabdymo EPG galia

200 kW 

  

Variklinio stabdžio galia*

380 kW (2300 aps./min.)

  

Alyvos filtrai

2 visasraučiai

  

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

35 l

  

Aušinimo sistemos bendrasis tūris

38 l

  
    

* papildoma galimybė

 

G13 420 AG (309 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min.

420 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min.

2100 Nm

  
 

G13 460 AG (338 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 950–1400 aps./min.

2300 Nm

  
 

G13 500 AG (368 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min.

500 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 980–1404 aps./min.

2550 Nm

  
     

Dyzelinis

D11

D13   

Emisijos standartas

„Euro 6“

„Euro 6“

 

Cilindrų skaičius​

6

6

 

Darbinis tūris

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Eiga

152 mm

158 mm

 

Cilindro skersmuo

123 mm

131 mm

 

Suspaudimo laipsnis

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomiškų sūkių diapazonas

1000–1500 aps./min.

900–1400 aps./min.

 

Stabdymo EPG galia

155 kW 

175 kW 

 

Variklinio stabdžio galia*

270 kW (2300 aps./min.)

340 kW (2300 aps./min.)

 

Alyvos filtrai

2 visasraučiai

2 visasraučiai

 

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą

35 l

35 l

 

Aušinimo sistemos bendrasis tūris

22 l

24 l

 
    

* papildoma galimybė

Reikalavimai degalams


Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros) 2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas) Dujomis varomas „Volvo FM“ – automobilių pramonės kokybė.

 

D11 330 AG (246 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

330 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 877–1400 aps./min.

1600 Nm

  
 

D11 380 AG (279 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

380 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 938–1400 aps./min.

1800 Nm

  
 

D11 430 AG (317 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

430 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1008–1400 aps./min.

2050 Nm

  
 

D11 460 AG (338 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1700 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 1050–1400 aps./min.

2200 Nm

  
 

D13 420 AG (309 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

420 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min.

2100 Nm

  
 

D13 460 AG (338 kW)

   
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

460 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 945–1400 aps./min.

2300 Nm

  
 

D13 500 AG (368 kW)

 

  
 

Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min.

500 AG

  
 

Didžiausias sukimo momentas esant 980–1400 aps./min.

2500 Nm

  
     

„I-Shift“

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas. Taip pat galima užsisakyti „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, itin palėtintomis pavaromis ir kelių greičių atbulinės eigos pavaromis.

Tipas

Aukščiausia pavara

Maksimalus sukimo momentas (Nm)

Bendroji junginio masė (t)

AT2412

Tiesioginė

2400

44

AT2612

Tiesioginė

2600

100

ATO2612

Greitinančioji pavara

2600

100

    

„I-Shift Dual Clutch“ specifikacijos

Tipas

Aukščiausia pavara

Maksimalus sukimo momentas (Nm)

Bendroji junginio masė (t)

SPO2812

Greitinančioji pavara

2800

80

    

Tipas

Ašys

Pavara

Didžiausias sukimo momentas (Nm)

Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t)

Bendroji junginio masė (t)

Su viengubu reduktoriumi

RSS1244

Vienguba

Hipoidinė

2800

13

44

RSS1344C/E

Vienguba

Hipoidinė

2600

13

44

RSS1352A

Vienguba

Hipoidinė

2800

13

52

RSS1370A/B

Vienguba

Hipoidinė

3800

13

70

RTS2370A

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

80

RTS2310

Sudvejintos

Hipoidinė

3800

23

100

Su stebulės reduktoriumi

RSH1365

Vienguba

Kūginė-sraigtinė

3800

13

65

RSH1370F

Vienguba

Kūginė-sraigtinė

3800

13

70

RTH2610B/F

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

26

100

RTH3210

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

32

100

RTH3312

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

33

120

RTH3815*

Sudvejintos

Kūginė-sraigtinė

3800

38

150

      

 * Taikoma „Volvo FM“ 4x4.

Galinių ašių santykiai

Viengubos ašys

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1370A/B

RSH1370F

RSH1365*

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.46:1

3.61:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.61:1

3.76:1

2.31:1

2.31:1**

2.85:1

3.76:1

4.12:1

2.47:1

2.47:1**

3.08:1

4.12:1

4.55:1

2.64:1

2.47:1

3.40:1***

4.55:1

5.41:1

2.85:1

2.85:1

3.67:1***

5.41:1

 

3.08:1

3.08:1

4.11:1***

 

 

 

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

  

 

 

4.11:1

  

 

 

4.63:1

   
 

5.29:1

   
     

* Galima rinktis „Volvo FM“ 4x4

** Taikoma RSS1344E

*** Taikoma RSS1370B

Sudvejintos ašys

RST2370A

RTS2310

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:14.14:1
2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

    
      

 

D11 330 AG

D11 370 AG

D11 410 AG

D11 450 AG

D13 420 AG

D13 460 AG

D13 500 AG

„I-Shift“

AT2412

AT2612

ATO2612

„I-Shift Dual Clutch“

SP02812

 

 

 

 

 

Ašys su viengubu reduktoriumi

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RSS2310A

RSH1365

Ašys su stebulių reduktoriais

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

        

 

G13 420 AG

G13 460 AG

G13 500 AG

„I-Shift“

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Ašys su viengubu reduktoriumi

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

 

RSS1370A/B

RTS2370A

 

RTS2310A

Ašys su stebulių reduktoriais

RSH1370F

RTH2610F

    

 

Sukimo momentas

Santykis 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Sukimo momentas važiuojant ir stovint.

Tvirtinama prie variklio

PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui
tiesiogiai prijungti.

PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui
skirta flanšo jungtimi.

PTER100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui
skirta flanšo jungtimi.

Nuo sankabos priklausomos papildomos pavaros

PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova kardaniniam velenui tiesiogiai prijungti.

PTRD-D: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.

PTRD-D1: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.

PTRD-D2: veikia aukštų sūkių režimu, su galiniu ir vienu priekiniu varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.    

Išorė ir vidus

Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir ypatybių specifikacijas.

Siūlomos dvi skirtingos išorinės apdailos versijos, atitinkančios skirtingus poreikius.

Volvo FM with basic exterior trim level 

„Basic“ apdaila

Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Chromuoti priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis, veidrodėlių gaubtai ir bamperis.

Volvo FM with enhanced exterior trim level 

„Enhanced“ apdaila

Pilkos spalvos grotelės. Kabinos spalvos veidrodėlių gaubtai, durelių rankenos, saulės skydelis ir bamperis. Chromuoti priekiniai žibintai.

„Volvo FM“ galima įsigyti su penkiais skirtingais vidaus apdailos lygiais, atitinkančiais skirtingus poreikius.

Volvo FM with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstilinė „Dynamic“ apdaila

Tekstilinis interjeras su modernia spalvų gama ir patvariomis įvairių pilkų ir violetinių atspalvių medžiagomis.

Volvo FM with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinilinė ir tekstilinė „Robust“ apdaila

Patvarios vinilinės ir tekstilinės medžiagos su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FM with plush trim progressive, interior trim level 

Veliūrinė „Progressive“ apdaila

Ši veliūrinė vidaus apdaila su minkšta tekstile siūloma su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FM with leather trim robust, interior trim level 

Odinė „Robust“ apdaila

Interjeras su patvariomis medžiagomis ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FM with leather trim progressive, interior trim level 

Odinė „Progressive“ apdaila

Interjeras su patvariomis medžiagomis ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.

Volvo FM day cab with measurements, viewed from the side 

Dieninė kabina

Dieninė kabina (FM-DAY) su patogia ir ergonomiška vairuotojo zona. Vidaus aukštis 164 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 120 cm.

Volvo FM low day cab with measurements, viewed from the side 

Žema dieninė kabina

Žema dieninė kabina (FM-LDAY) reikalinga dirbant kasybos srityje arba montuojant refrižeratorinį kėbulą, siurblį ar kraną. Vidaus aukštis 148 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 104 cm.

Volvo FM sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Miegamoji kabina

Miegamoji kabina (FM-SLP) – patogi nakvynės vieta vienam asmeniui. Vidaus aukštis 164 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 120 cm.

Volvo FM low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Žema miegamoji kabina

Virš žemos miegamosios kabinos (FM-LSLP), kurios stogas yra pažemintas, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis 148 centimetrai: Aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 104 cm.

Volvo FM globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

„Globetrotter“ kabina

„Globetrotter“ (FM-HSLP) kabinoje gali patogiai nakvoti vienas arba du asmenys. Kabinos viršutinėje dalyje yra papildomų daiktadėžių. Vidaus aukštis 201 centimetrai: aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 157 cm.

Volvo FM crew cab with measurements, viewed from the side 

Ekipažo kabina

Ekipažo kabinoje užtenka vietos keliems papildomiems keleiviams – ne daugiau kaip septyniems asmenims. Vidaus aukštis 1590 milimetrų.

Kabinos keturių taškų pakaba

Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.

 

Oro įleidimo angos

Oro įleidimo angos įrengtos kairėje pusėje (galima rinktis aukštesnę arba žemesnę padėtį). Be to, galima rinktis priekinėje dalyje įrengtą oro įleidimo angą.

 

Kabinos spalvos

Rinkitės iš maždaug 650 variantų.

 

Vairuotojo sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis – 200 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos laikikliu, su atlošiama ir reguliuojama nugaros atrama, reguliuojamas jos aukštis ir išilginė padėtis, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampas.

 

Keleivio sėdynė

Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos.

 

Gultai

Apatinio gulto matmenys 70 × 200 cm. Kabinoje naudokite 16 cm čiužinį su spyruoklėmis maišeliuose išskirtiniam patogumui užtikrinti. Rinkitės iš trijų skirtingų variantų: minkštas, pusiau standus ir standus. Galima įsigyti čiužinio apsauginio apdangalo du variantus, todėl ant jo itin patogu miegoti ir gultą lengva pakloti. Viršutinio „Comfort“ gulto matmenys: 70×190 centimetrų arba 60×190 centimetrų

Vidinės daiktadėžės

Virš priekinio stiklo yra du daiktų skyriai su nuleidžiamomis durelėmis ir keturios ISO angos, kurių viena skirta tachografui (žemose kabinose – dvi ISO angos). Miegamojoje ir „Globetrotter“ kabinoje po gultu rasite du didelius daiktų laikymo skyrius (kurie prieinami iš išorės) ir, pakelę čiužinį ir dangtį, rasite vieną didelį 44 litrų talpos daiktų laikymo skyrių; miegamojoje dalyje rasite dvi daiktadėžes žurnalams ir mažiems daiktams. Prietaisų skyde yra keturios atviros daiktadėžės, maža daiktadėžė, DIN laikymo anga, dėtuvė ir laikiklis buteliams. Dieninėje kabinoje galima įrengti 60 litrų daiktadėžę su slankiosiomis durelėmis šalmams, dėžutėmis priešpiečiams susidėti ir kt.

 

Išorinės daiktadėžės

Iš išorės pasiekiamas daiktadėžes galima rasti už keleivio ir vairuotojo sėdynių.

 

Stoglangis

Kabinoje įrengtas stoglangis, kurį galima atidaryti 50 milimetrų. Viduje yra perforuota užuolaida, kuri yra kaip tinklelis nuo vabzdžių, kai stoglangis atidaromas. Stoglangis gali būti valdomas rankiniu būdu arba elektra (pasirenkamai). Taip pat galima rinktis plieninį stoglangį, skirtą statybvietei ar kitoms sudėtingoms sąlygoms.

 

Vairaratis

Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vairą galima įsigyti su oro pagalve arba be jos. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.

 

Klimato sistema

Galima rinktis vieną iš dviejų klimato sistemų, kurios patenkins visus poreikius:

  • Rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius (MCC).
  • Oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole (ECC / ECC2).

Klimato kontrolės sistema gali būti su kabinos ir autonominiu kabinos šildytuvais.

Važiuoklė

Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, sukabintuvo aukščio, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.

Itin žema („X-Low“) (vilkikas)

maždaug 810 mm

Žema

maždaug 850 mm

Vid.

maždaug 900 mm

Aukšta

maždaug 1000 mm

Itin aukšta („X-High“)

maždaug 1200 mm

  

 

Pneumatinė

Linginė

Itin žema („X-Low“)

8

-

Žema

8

-

Vid.

10/20*

9

Aukšta

10/20*

10/20*

Itin aukšta („X-High“)

-

10/20*

   

* Su dvigubomis priekinėmis ašimis (FAL20)

Tipas

Ašys

Pakaba

Ašies / vežimėlio apkrova

Reduktorius

Stumiamoji / velkamoji ašys

Vienguba

RAD-L90

4x2

Parabolinė / kelių lingių

13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-GR

4x2

Pneumatinė

11,5 / 13 t

Vienguba / stebulės

 

RAD-G2

4x2

Pneumatinė (darbui statybose)

13 t

Stebulės

 

RAD-G4

4x2

Pneumatinė

12 t

Vienguba

 

Ašių grupė

RADT-GR

6x2 / 8x2

Pneumatinė

19 / 20,5 / 22,5 / 23 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)

RAPD-GR

6x2

Pneumatinė

16 / 19 / 22 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)

RAPD-G4

6x2

Pneumatinė

16 t

Vienguba

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji)

RADD-G2

6×4 / 6x6 / 8x4 / 8x6 

Pneumatinė

21 / 23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-BR

6×4 / 8x4

Parabolinė

20 / 21 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolinė / kelių lingių

23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Kelių lingių

26 / 32 t

Stebulės

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Parabolinė

38 t

Stebulės

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatinė

17 / 21 / 23 / 26 t

Vienguba / stebulės

 

RADDT-GR

8×4 / 10x4

Pneumatinė

27 / 33 / 36 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (vairuojamoji)

RAPDD-GR

8×4

Pneumatinė

27 / 30,5 / 32 / 35 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji ašis (vairuojamoji)

RAPDT-GR

8×2

Pneumatinė

27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t

Vienguba / stebulės

Stumiamoji (vairuojamoji), velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys

RADDT-G2

8×4 / 10x4 / 10x6

Pneumatinė

27 / 33 / 36 t

Vienguba / stebulės

Velkamoji ašis (vairuojamoji)

      

Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekaboms, kurių ašys sutampa su jų svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

Degalų bakai

Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4x2 vilkiko degalų bako talpa yra 1510 litrų. 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) ir 225 kg (545 l) talpos dujų bakai. Dviguboms priekinėms ašims EU6 plastikinis degalų bakas tarp priekinių ašių.

„AdBlue“ bakai

Tūris nuo 32 iki 112 litrų. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.

Stabdžiai

EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami „EBS Medium“ paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.

 

„EBS Medium“

Palyginti su EBS standartiniu paketu, EBS vidutiniame pakete yra šios funkcijos:

 

EBS būsenos kontrolės sistema 

Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.

 

Automatinis stovėjimo stabdys

Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinis stovėjimo stabdys išlaikys paskutinį stabdžių slėgį, kad sunkvežimis liktų stovėti vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.

 

Antdėklų dėvėjimosi analizatorius

Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai (tik diskiniams stabdžiams).

 

Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis

Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

 

 

Papildomos funkcijos

Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:

 

„Stretch Brake“ stabdys

Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.

 

ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)

Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose, triašiuose, keturašiuose ir penkiaašiuose sunkvežimiuose.

 

Avarinio stabdymo signalas

Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę. 

 

Hidraulinis lėtintuvas

Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema

Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis. Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis. Be to, ji gali būti derinama su nepriklausoma priekine pakaba.

Stumiamosios ašys
Vilkikams ir važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.


Velkamosios galinės ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 7,5, 9,5 arba 10 t.

Sudvejintos ašies pakėlimas

Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant dviašio vežimėlio sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija gali būti įdiegta 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiuose (su dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.
 

Ašių konfigūracijos Elektrinis 

Vilkikas: 4x2, 6x2, 6x4

Važiuoklė: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Visos ašys yra pneumatinės pakabos

Duomenų lapai

Visa reikalinga informacija vienoje vietoje. Atsisiųskite „Volvo FM“ linijos duomenų lapus PDF formatu iš šių nuorodų.

  • FM Rigid
  • FM Tractor
FM Tractor
FM Rigid

Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“  atstovas atsakys į juos. Užsukite, paskambinkite ar pasikvieskite susitikimui.